eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekDostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.4.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 5428236078

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zajac@uzdrowiskociechocinek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621333

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00609026

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż łóżek hotelowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduj się w Załączniku A

Po zmianie:
Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż łóżek hotelowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduj się w Załączniku A - uaktualniony załącznik A znajduje się na stronie prowadzonego postępowania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zadanie nr 3 - Dostawa krzeseł
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik C

Po zmianie:
Zadanie nr 3 - Dostawa krzeseł
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik C-uaktualniony załącznik C znajduje się na stronie prowadzonego postępowania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Zadanie nr 4 - Dostawa stołów do jadalni zabytkowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D

Po zmianie:
Zadanie nr 4 - Dostawa stołów do jadalni zabytkowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D - uaktualniony załącznik D znajduje się na stronie prowadzonego postępowania

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający w związku z omyłką pisarską w SWZ informuje, że poprawia numer załącznika nr 7 wzoru umowy. Załącznik na stronie prowadzonego postępowania zamieszczony został prawidłowy;
Zamawiający zmienia w umowie minimalną wielkość zamówienia - będzie wynosiła 100 %, zamiast 75%;
Dostawca zobowiązuje się w nieprzekraczalnym terminie 42 dni od dnia
zgłoszenia-wymienić reklamowany towar na nowy, wolny od wad lub naprawę towaru w miejscu użytkowania;
Zamawiający informuje, że zmienia Opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku A do SWZ (pkt.5) oraz załącznik C do SWZ (pkt 4)
z : „Do oferty (łóżek, krzeseł) należy załączyć przykładowe zdjęcia, rodzaj i dostępne kolory tapicerki. Format próbek nie mniejszy niż 10 x 10 cm. Próbki nie podlegają zwrotowi”
na: Tkanina obiciowa, wytrzymała, imitująca len o minimalnych wymaganiach:
• Rodzaj tkaniny: plecionka
• Skład: 100% polipropylen
• Gramatura: nie mniej niż 260 g/m2 ± 5%
• Wzór: plecionka, worek
• Kolory ( 16 rodzajów) do uzgodnią z Zamawiającym przed realizacją zamówienia: beż, brąz, zielony, miodowy, róż, niebieski, granat, turkus, czarny, szary, stalowy, itd.
• Przeznaczenie: meble tapicerowane, sofy, kanapy, krzesła, elementy dekoracyjne
• Wysoka odporność na przetarcia: Test Martindale'a - 49 000 cykli
• Odporność kolorów na tarcie: na sucho 5 / na mokro 5
• Odporność kolorów na światło: > 5
• Odporność na pilling: 4
• Certyfikat OEKO-TEX®: Potwierdzenie, że oferowany produkt jest wolny od szkodliwych substancji w stężeniach mających negatywny wpływ na zdrowie człowieka, w tym: pestycydy, formaldehyd, barwniki azowe i ekstrahowane metale ciężkie.
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, należy wykazać iż wykonawca należycie wykonał (ukończył realizując od początku do końca,) co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie 1: 150 000,00 zł brutto w okresie 56 dni
Zadanie 2: 50.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 3: 25.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 4: 45.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zamawiający zamieszcza aktualne dokumenty oraz wyjaśnienia treści SWZ na stronie prowadzonego postępowania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca
posiada uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi tj. w zakresie dostawy i montażu mebli. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Oferent winien posiadać dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do oferowanej kwoty. Minimalna suma gwarancyjna -
Zadanie 1: 170.000,00 zł.
Zadanie 2: 55.000,00 zł
Zadanie 3: 30.000,00 zł
Zadanie 4: 50.000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na dostawę i montaż mebli.
c) Potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
d) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

Po zmianie:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca
posiada uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi tj. w zakresie dostawy i montażu mebli. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, należy wykazać iż wykonawca należycie wykonał (ukończył realizując od początku do końca,) co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie 1: 150 000,00 zł brutto w okresie 56 dni
Zadanie 2: 50.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 3: 25.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 4: 45.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Oferent winien posiadać dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do oferowanej kwoty. Minimalna suma gwarancyjna -
Zadanie 1: 170.000,00 zł.
Zadanie 2: 55.000,00 zł
Zadanie 3: 30.000,00 zł
Zadanie 4: 50.000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na dostawę i montaż mebli.Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, należy wykazać iż wykonawca należycie wykonał (ukończył realizując od początku do końca,) co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie 1: 150 000,00 zł brutto w okresie 56 dni
Zadanie 2: 50.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 3: 25.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 4: 45.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
c) Potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
d) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-11-29 10:00

Po zmianie:
2024-12-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-11-29 10:15

Po zmianie:
2024-12-09 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-12-28

Po zmianie:
2025-01-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.