Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609026/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00621333/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00629375/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
- 2025/BZP 00070418/01 - Wynik z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.4.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 5428236078
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zajac@uzdrowiskociechocinek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637273
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00609026
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli wolnostojących, mebli na wymiar, zabudowy na ściany stanowi - Załącznik B
Zamawiający doprecyzował OPZ w załączniku B. Szczegółowy opis znajduje się w Wyjaśnieniach Treści SWZ II zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli wolnostojących, mebli na wymiar, zabudowy na ściany stanowi - Załącznik B
Zamawiający doprecyzował OPZ w załączniku B. Szczegółowy opis znajduje się w Wyjaśnieniach Treści SWZ II zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania.
Wyjaśnieniu uległ punkt 6 załącznika B - szczegółowy opis szafy o szerokości 150 cm.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający w związku z omyłką pisarską w SWZ informuje, że poprawia numer załącznika nr 7 wzoru umowy. Załącznik na stronie prowadzonego postępowania zamieszczony został prawidłowy;
Zamawiający zmienia w umowie minimalną wielkość zamówienia - będzie wynosiła 100 %, zamiast 75%;
Dostawca zobowiązuje się w nieprzekraczalnym terminie 42 dni od dnia
zgłoszenia-wymienić reklamowany towar na nowy, wolny od wad lub naprawę towaru w miejscu użytkowania;
Zamawiający informuje, że zmienia Opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku A do SWZ (pkt.5) oraz załącznik C do SWZ (pkt 4)
z : „Do oferty (łóżek, krzeseł) należy załączyć przykładowe zdjęcia, rodzaj i dostępne kolory tapicerki. Format próbek nie mniejszy niż 10 x 10 cm. Próbki nie podlegają zwrotowi”
na: Tkanina obiciowa, wytrzymała, imitująca len o minimalnych wymaganiach:
• Rodzaj tkaniny: plecionka
• Skład: 100% polipropylen
• Gramatura: nie mniej niż 260 g/m2 ± 5%
• Wzór: plecionka, worek
• Kolory ( 16 rodzajów) do uzgodnią z Zamawiającym przed realizacją zamówienia: beż, brąz, zielony, miodowy, róż, niebieski, granat, turkus, czarny, szary, stalowy, itd.
• Przeznaczenie: meble tapicerowane, sofy, kanapy, krzesła, elementy dekoracyjne
• Wysoka odporność na przetarcia: Test Martindale'a - 49 000 cykli
• Odporność kolorów na tarcie: na sucho 5 / na mokro 5
• Odporność kolorów na światło: > 5
• Odporność na pilling: 4
• Certyfikat OEKO-TEX®: Potwierdzenie, że oferowany produkt jest wolny od szkodliwych substancji w stężeniach mających negatywny wpływ na zdrowie człowieka, w tym: pestycydy, formaldehyd, barwniki azowe i ekstrahowane metale ciężkie.
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, należy wykazać iż wykonawca należycie wykonał (ukończył realizując od początku do końca,) co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie 1: 150 000,00 zł brutto w okresie 56 dni
Zadanie 2: 50.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 3: 25.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zadanie 4: 45.000,00 zł brutto w okresie 42 dni
Zamawiający zamieszcza aktualne dokumenty oraz wyjaśnienia treści SWZ na stronie prowadzonego postępowania.
Zamawiający doprecyzował OPZ w załączniku B. Szczegółowy opis znajduje się w Wyjaśnieniach Treści SWZ II zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-09 10:00
Po zmianie:
2024-12-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-09 10:15
Po zmianie:
2024-12-11 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-07
Po zmianie:
2025-01-09
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.