Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594082/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5370502f-3aa9-45ad-82bd-5c75def7a7da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044358/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługi utrzymania czystości w budynkach administracyjnych Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 522500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz terenów przyległych do budynków wraz z parkingami oraz świadczenie usług portierskich.
Zakres przedmiotu zamówieni obejmuje:
1) kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych oraz parkingów i terenów znajdujących się wokół tych budynków położonych w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, ul. Żeromskiego 26 oraz przy ul. Skłodowskiej 4,
2) kompleksowe sprzątaniu pomieszczeń biurowych znajdujących się w Mielcu, w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Chopina 2/108,
3) usługi portierskie świadczone w budynkach administracyjnych położonych w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 i ul. Żeromskiego 26.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90620000-9 - Usługi odśnieżania
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Dokumentacja prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wyboru wykonawcy kompleksowej usługi sprzątania budynków administracyjnych oraz świadczenia usługi portierskiej zawiera błędy polegające na niewłaściwym wskazaniu zakresu świadczenia usługi portierskiej. W pkt. V Rozdziału I SWZ wskazano, iż usługa portierska świadczona będzie w budynkach administracyjnych położonych w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 i ul. Żeromskiego 26. Informacja dotycząca świadczenia usługi portierskiej w dwóch lokalizacjach zawarta została również w ogłoszeniu o zamówieniu (2024/BZP 00594082 pkt. 4.2.2) oraz w §1 pkt. 3) wzoru umowy (Rozdział II SWZ). Natomiast w §6 pkt. 6 wzoru umowy zawarto informację wskazująca, iż usługa portierska będzie świadczona tylko w obiekcie przy ul. Żeromskiego 26. W załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia również Zamawiający wskazał, iż usługa portierska będzie świadczona w budynku administracyjnym położonym przy ul. Żeromskiego 26.
Zawarty w dokumentach postępowania opis przedmiotu zamówienia określający w sposób nieprawidłowy i niejednoznaczny zakres świadczenia usługi portierskiej stanowi wadę postępowania, która nie może zostać usunięta po upływie terminu składania ofert. Wskazany błąd opisu przedmiotu zamówienia ma wpływ na wynik postępowania i nie jest możliwy do usunięcia w drodze wykładni postanowień SWZ dokonanej z poszanowaniem zasad wynikających z ustawy Pzp. Zgodnie z treścią art. 16 ustawy Pzp Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, przejrzysty i proporcjonalny.
Na obecnym etapie postępowania, żadna z przewidzianych przez ustawę Pzp czynności nie może prowadzić do sanacji wskazanych nieprawidłowości związanych z opisem przedmiotu zamówienia.
Wskazana wada postępowania uniemożliwia porównanie złożonych ofert oraz dokonanie jednoznacznej oceny ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w dokumentach postępowania w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Wada ta ma charakter nieusuwalny, a więc nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku prowadzonego postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie czynności. W konsekwencji umowa o zamówienie publiczne zawarta z naruszeniem ustawy Pzp podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 ustawy Pzp.
W myśl art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu obarczenia go niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818568,00 PLN
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 104.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa utrzymanie czystości w pomieszczeniach Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie i Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika w Lublinie w roku 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.