eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalinowoDostawy oleju opa³owego grzewczego do jednostek organizacyjnych Gminy Kalinowo w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-11-29

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego grzewczego do jednostek organizacyjnych Gminy Kalinowo w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kalinowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671113

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-314

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 876218760

1.5.8.) Numer faksu: 876218777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kalinowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego grzewczego do jednostek organizacyjnych Gminy Kalinowo w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07e27e9b-ce67-44d2-a6d0-e1d3b93e1800

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00624011

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawy oleju opa³owego grzewczego do jednostek organizacyjnych Gminy Kalinowo w 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z, html, XAdES, CAdES.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji:
Sk³adaj±c Ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca
sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kalinowo;
2) Dane adresowe Inspektora Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy Kalinowo: ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, e-mail: iod@kalinowo.pl, tel. 87 621 87 60,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Dostawy oleju opa³owego grzewczego do jednostek organizacyjnych Gminy Kalinowo w 2025 r.” znak postêpowania: SG.271.32.2024, prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Platforma zakupowa
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych bêd±̨ upowa¿nieni pracownicy Gminy Kalinowo oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny
S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441,
REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Kalinowo prowadzi postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±cą pod adresem: https://kalinowo.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.32.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 536590 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
sukcesywna dostawa oleju opa³owego grzewczego (oko³o 115.000,00 litrów) do nastêpuj±cych kot³owni:
- Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie, ul. Kajki 1 – ok. 34.000 litrów,
- Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Pisanicy, Pisanica 65 – ok. 30.000 litrów
- Szko³y Podstawowej im. Ks. Jerzego Popie³uszki w Borzymach, Borzymy 22 – ok. 30.000
litrów
- Urzêdu Gminy w Kalinowie (ul. Mazurska 11) - ok. 13.000 litrów
- Stacji Uzdatniania Wody w Kalinowie (ul. Osiedlowa 22A) – ok. 3.000 litrów
- Gminnego O¶rodka Zdrowia w Kalinowie (ul. Szkolna 1) – ok. 5.000 litrów
1.1. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia w miarê potrzeb. Przewiduje siê jednorazowe dostawy w ilo¶ci od 2000 l. do 9000 l. Zamówienie mo¿e byæ mniejsze w zale¿no¶ci od potrzeb.
1.2. Dostawy oleju napêdowego bêd± odbywaæ siê w dni robocze w godzinach 7.30 - 14.00 do 48-godzin (2 dni robocze) od przes³ania zamówienia za po¶rednictwem poczty elektronicznej lub na nr faksu. Ka¿de tankowanie z cysterny Wykonawcy do zbiornika bêdzie odbywa³o siê w obecno¶ci Pracownika Zamawiaj±cego.
1.3. Zamówienia bêd± realizowane sukcesywnie w okresie od 01 stycznia 2025 do 31.12.2025 r.
1.4. Dostarczany olej opa³owy grzewczy bêd±cy przedmiotem zamówienia musi spe³niaæ parametry jako¶ciowe okre¶lone szczegó³owo w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw ( (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1209), w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1018).), oraz wymagania polskiej normy PN-EN 590:2022-08 lub równowa¿nej. W przypadku zmiany przepisów lub norm, oferowane paliwo musi byæ zgodne ze zmienionymi przepisami i normami.
1.5. Oferowany olej opa³owy grzewczy mo¿e byæ charakteryzowany przez normy zak³adowe producenta, ale o parametrach jako¶ciowych to¿samych lub lepszych od przedstawionych
w przywo³anych normach i Rozporz±dzeniach. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca bêdzie zobowi±zany podaæ miejsca, z których bêdzie dostarczane oferowane paliwo.
1.6. Olej opa³owy grzewczy bêdzie dostarczany przez Wykonawcê autocysternami bêd±cymi w dyspozycji Wykonawcy, które musz± posiadaæ aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciek³ych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w dniu dostawy i spe³niaæ wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. z 2024 r., poz. 643 ). Autocysterny powinny posiadaæ zalegalizowane urz±dzenie pomiarowe do pomiaru ilo¶ci zrzuconego paliwa do zbiornika magazynuj±cego olej napêdowy, który posiada Zamawiaj±cy. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania przepisów wynikaj±cych z Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi (t.j. Dz. U. z 2024., poz. 1218 z pó¼n. zm.).
1.7 W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonego paliwa Zamawiaj±cy, informuj±c o tym fakcie Wykonawcê, mo¿e dokonaæ badania próbek paliwa w laboratorium maj±cym uprawnienia do wykonywania takich badañ. W przypadku stwierdzenia, ¿e paliwo jest niezgodne z Polskimi Normami, obci±¿yæ Wykonawcê wszelkimi kosztami dokonanego badania oraz ¿±daæ wymiany paliwa oraz pokrycia zwi±zanych z tym kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni paliwa nieodpowiedniej jako¶ci, b±d¼ takie paliwo ponownie dostarczy, Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od niniejszej umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcê, a tak¿e obci±¿yæ go obowi±zkiem zap³aty odszkodowania za nienale¿yte wykonanie umowy.
1.8. Wykonawca zobowi±zuje siê do ka¿dej dostawy oleju grzewczego do zbiornika Zamawiaj±cego, przekazaæ Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci oraz list przewozowy wydany przez magazyn Wykonawcy zawieraj±cy datê i godzinê za³adunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczaj±cej paliwo.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta spo¶ród ofert nie odrzuconych, która w sumie uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Maksymalnie wykonawca mo¿e uzyskaæ 100 punktów. Obliczenia bêd± dokonywane z
dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
b. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Za spe³nienie tego warunku uznaje siê z³o¿enie aktualnej na dzieñ sk³adania ofert koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024, poz. 266 z pó¼n. zm.) ;
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
d. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu– za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ.
O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy podmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile wymagane bêd± przez
Zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
a) posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, stanowi±cy niniejszy przedmiot zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 3, tak¿e o¶wiadczenia dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 7 do SWZ).
8. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 7, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów
oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
9. Zobowi±zanie musi byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zgodnie z zasadami
reprezentacji okre¶lonymi w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lone w § 7 wzoru umowy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://kalinowo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY w sposób opisany w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp.
Zgodnie z art. 278 Pzp, negocjacje tre¶ci ofert:
1) nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ;
2) dotycz± wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji (o ile zadecyduje o ich przeprowadzeniu) trzech wykonawców, których oferty nie podlegaj± odrzuceniu i uzyskaj± najwiêksz± liczbê punktów w kryterium ceny.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.