eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostęp do Internetu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostęp do Internetu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp do Internetu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d83f60e-a554-46b4-9f7c-e8cee58042e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login
3.Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp.
5.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej.
6.Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.
7.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopc-
wykonujac-ponizsze-kroki
8.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00), mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje podano w Rozdziale 19 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje podano w Rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Podstawowe łącze internetowe – łącze światłowodowe.
Specyfikacja techniczna dotycząca podstawowej usługi dostępu do Internetu wg lokalizacji zawarta jest w Załączniku nr 3 do Umowy (Załącznik nr 3a do SWZ).
Lokalizacje:
1) ARP S.A. Centrala w Warszawie ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa;
2) Fundacja Pro Arte et Historia, ul. Zamkowa 22, 39-450 Baranów Sandomierski (lokalizacja pod ochroną konserwatora zabytków);
3) Oddział ARP S.A. w Tarnobrzegu, ul. Zakładowa 30, 39-400 Tarnobrzeg – Machów;
4) Oddział ARP S.A. w Mielcu, ul. Partyzantów 25, 39-300 Mielec;
5) Oddział ARP S.A. we Wrocławiu Kobierzyce, ul. Wyścigowa 56e, 53-012 Wrocław;
6) Oddział ARP S.A. w Katowicach, ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice;
7) Oddział ARP S.A. w Radomiu, ul. Tarnobrzeska 9, 26-613 Radom.
Więcej informacji w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny:
Cena za miesięczne wynagrodzenie – 100 %
w kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
[najniższa cena brutto /cena brutto w badanej ofercie] x 100 pkt x 100%
3. Najkorzystniejsza oferta będzie ofertą z największa łączną liczbą punktów we wszystkich kryteriach.
4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii Europejskiej, w celu oceny takiej oferty zostanie doliczona do przedstawionej w niej ceny różnica w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Podstawowe łącze internetowe w Krasiczynie – łącze światłowodowe.
Specyfikacja techniczna dotycząca podstawowej usługi dostępu do Internetu w lokalizacji zawarta jest w Załączniku nr 3 do Umowy (Załącznik nr 3b do SWZ).
Lokalizacje: Fundacja Pro Arte et Historia, 37-741 Krasiczyn 179.
Lokalizacja ta jest objęta ochroną konserwatora zabytków. Na terenie obiektu znajduje się linia kablowa (światłowód), której właścicielem jest firma NASK S.A., Zamawiający nie dysponuje żadnym prawej do tej infrastruktury. Wykonawca, chcąc świadczyć usługę, powinien skontaktować się z NASK S.A. w celu ewentualnej dzierżawy przyłącza lub zwrócić się do konserwatora zabytków o pozwolenie na wykonanie nowego przyłącza.
Więcej informacji w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny:
Cena za miesięczne wynagrodzenie – 100 %
w kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
[najniższa cena brutto /cena brutto w badanej ofercie] x 100 pkt x 100%
3. Najkorzystniejsza oferta będzie ofertą z największa łączną liczbą punktów we wszystkich kryteriach.
4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii Europejskiej, w celu oceny takiej oferty zostanie doliczona do przedstawionej w niej ceny różnica w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (warunek dotyczy część I).
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na transmisji światłowodowej, spełniające następujące parametry:
a) każda usługa (umowa) była/jest świadczona nieprzerwanie dla co najmniej trzech lokalizacji jednocześnie,
b) wartość zrealizowanych usług na podstawie umowy była/jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł brutto, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wartości wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy).
2. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (warunek dotyczy część II).
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę (umowę) polegającą na transmisji światłowodowej o wartości zrealizowanej usługi na podstawie umowy była/jest nie mniejsza niż 20.000,00 zł brutto, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wartości wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy).
Więcej informacji w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy części I i II:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w każdej części do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Dowody określające, czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzory wykazów usług zostaną przekazane wraz z wezwaniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 (dla części I i II zamówienia) do SWZ oraz wraz z ofertą poniższe dokumenty/oświadczenia:
1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ);
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
5) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby (art. 118 ust. 4 Pzp), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
6) oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a Wykonawcą.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w SWZ oraz w Zał. nr 3a i 3b do SWZ w szczególności w § 9

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1) dla części I zamówienia - Podstawowe łącze internetowe – łącze światłowodowe:
Usługi będą świadczone przez okres 36 miesięcy od dnia poprawnego, kompletnego i prawidłowego pod każdym względem (technicznym, informatycznym, systemowym) zainstalowania urządzeń niezbędnych do wykonywania Usług oraz gotowości Wykonawcy do rozpoczęcia świadczenia Usług, co musi nastąpić nie później niż od terminu wskazanego w Załączniku nr 3 do Umowy pkt II ppkt1 tj. od dnia 31 stycznia 2025 r.
Jeżeli Wykonawca wcześniej przeprowadzi czynności instalacyjne, o których mowa w ust. 1 powyżej, świadczenie Usług rozpoczyna się od wskazanego w Załączniku nr 3 pkt II. ppkt 1 do Umowy terminu tj. od dnia 31 stycznia 2025 r.

2) dla części II zamówienia - Podstawowe łącze internetowe w Krasiczynie – łącze światłowodowe:
Usługi będą świadczone przez okres 36 miesięcy od dnia poprawnego, kompletnego i prawidłowego pod każdym względem (technicznym, informatycznym, systemowym) zainstalowania urządzeń niezbędnych do wykonywania Usług oraz gotowości Wykonawcy do rozpoczęcia świadczenia Usług, co musi nastąpić nie później niż od terminu wskazanego w Załączniku nr 3 do Umowy pkt II ppkt1 tj. od dnia 1 czerwca 2025 r.
Jeżeli Wykonawca wcześniej przeprowadzi czynności instalacyjne, o których mowa w ust. 1 powyżej, świadczenie Usług rozpoczyna się w momencie uruchomienia tych usług przez Wykonawcę oraz potwierdzenia tego faktu przez Zamawiającego.
2. W przypadku, gdy ze względu na trwanie procedury udzielenia zamówienia lub ze względów technicznych leżących po stronie Zamawiającego nie będzie możliwe uzyskanie gotowości i rozpoczęcia świadczenia usługi przez Wykonawcę od terminów określonych w pkt 1. powyżej lub też gdy Zamawiający zawrze aneks z dotychczasowym dostawcą usług, przewiduje się możliwość odpowiedniej zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem, w szczególności z uwzględnieniem okresu koniecznego przedłużenia terminu świadczenia usług u dotychczasowego wykonawcy usług.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.