Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506793/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy we wsi Truski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 6851
1.5.8.) Numer faksu: 85 7302015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bielskpodlaski.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy we wsi Truski.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0bfc154-85eb-41e8-9413-bcd69f2ac440
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050740/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja świetlicy we wsi Truski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w świetlicy wiejskiej we wsi Truski położonej na działce o nr ew. 18/2 we wsi Truski, Gmina Bielsk Podlaski.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: wydzielenie z części istniejącego pomieszczenia socjalnego W.C. z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. Projektowane wejście do pomieszczenia W.C. z pomieszczenia zebrań. Ułożona zostanie posadzka z płytek gresowych na zewnętrznym tarasie wejściowym i schodach. Przy schodach zewnętrznych zamontowane zostaną balustrady stalowe, a istniejąca balustrada tarasu i konstrukcja zadaszenia będą odmalowane. Odnowiona zostanie powierzchnia cokołu tarasu poprzez nałożenie warstwy zaprawy tynkarskiej cienkowarstwowej. Zakres prac remontowych obejmuje również dostosowanie instalacji elektrycznej do zmienionego układu pomieszczeń oraz wykonania instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz ze zbiornikiem szczelnym na nieczystości ciekłe usytuowanym na przedmiotowej działce. Przy wejściu do obiektu usytuowany zostanie podjazd dla osób niepełnosprawnych. Fragment posesji przy tarasie wejściowym i podjeździe zostanie utwardzony kostka betonową. Na części utwardzonej powierzchni postawiony będzie obiekt budowlany gospodarczy o wymiarach 3mx6m o konstrukcji stalowej tzw. „blaszak”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w projekcie architektoniczno - budowlanym, projekcie wykonawczym – instalacje sanitarne, projekcie wykonawczym – instalacje elektryczne, w branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz branżowych przedmiarach robót.
3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.
4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę czynności związane z realizacją zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: wykonywaniu prac fizycznych ogólnobudowlanych. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153127,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375602,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153127,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHBAU Bogdan Hryniewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431716869
7.3.3) Ulica: Białowieska 93
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153127,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Przebudowa sieci kanalizacji na osiedlu Mickiewicza 114-120
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi gminnej nr ew. 1353 i 1354 na gruntach wsi Grabowiec - wykonanie dokumentacji projektowej.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.