Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00447425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów
przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia obiektówprzy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80f2ed3-423e-42a9-ad24-e7363b13d649
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej w budynku przy ul. Kolegiackiej 3 oraz ochrony fizycznej w budynkach przy ul. Przyczółkowej 27 A i ul. Radosnej 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/WZN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613788,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27A i ul. Radosnej 11 w Warszawie.
1. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
CPV 79710000-4 – usługi ochroniarskie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Umowa obowiązuje 302 dni, licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dla obiektu, który najwcześniej zostanie objęty ochroną do dnia zakończenia świadczenia usługi dla obiektu, który objęty będzie ochroną do najodleglejszego terminu, z tym, że ochrona obiektów rozpocznie się nie wcześniej niż:
od godz. 14:00 dnia 02.09.2024 r. i będzie trwać do godz. 24:00 dnia 30.06.2025 r. dla obiektu przy ul. Kolegiackiej 3,
od godz. 14:00 dnia 04.09.2024 r. i będzie trwać do godz. 24:00 dnia 30.06.2025 r. dla obiektu przy ul. Przyczółkowej 27a,
od godz. 14:00 dnia 03.09.2024 r. i będzie trwać do godz. 24:00 dnia 30.06.2025 r. dla obiektu przy ul. Radosnej 11.
- W przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym niż najwcześniejszy termin określony powyżej, realizacja praw i obowiązków wynikających z umowy rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy, a rozpoczęcie i zakończenie ochrony obiektów zostaje przesunięte o odpowiednią liczbę dni, odpowiadającą opóźnieniu. W przypadku, gdy na skutek przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji umowy, termin końca realizacji umowy dla któregokolwiek z obiektów przypadałby na dzień wolny od pracy, w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie skrócony, odpowiednio, tak by zakończenie świadczenia usług dla poszczególnych obiektów następowało w kolejnych dniach roboczych.
- Łączna liczba roboczogodzin wynosi nie więcej niż 14.902 h (w tym 288 h w ramach opcji),
- Liczba pracowników ochrony – zgodnie z tabelą służby ochronnej
- Zamawiający mając na względzie bezpieczeństwo użytkowników chronionych obiektów, wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób, które będą w stanie należycie wykonywać powierzone im obowiązki (w szczególności związane ze sprawną weryfikacją sygnałów alarmowych z systemów bezpieczeństwa i ppoż.), w związku z czym Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub schorzeniami, o których mowa w art. 26a ust.1b wskazanej Ustawy.
- Zobowiązuje się Wykonawcę do:
1) Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiektach przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27A i ul. Radosnej 11 w Warszawie zwanych dalej „obiektami chronionymi”.
2) Ochrony obiektów chronionych i ich pomieszczeń użytkowych przed dostępem do nich osób nieuprawnionych.
3) Ochrony mienia znajdującego się w obiektach chronionych przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją.
4) Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektów chronionych oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Zarządzania Nieruchomościami dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku.
5) Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów chronionych i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania.
6) Prowadzenia osobno dla każdego obiektu dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu (uruchomienia alarmów, incydentów w obiekcie czy awarii oraz innych wydarzeń typu wezwanie patrolu interwencyjnego czy Policji) i przekazania służby ochronnej.
7) Wydawania kluczy upoważnionym pracownikom Obiektów za pokwitowaniem na liście wydania i przyjęcia kluczy.
8) Zapewnienia we własnym zakresie transmisji sygnału alarmowego, wyemitowanego przez pracowników ochrony danego obiektu lub przez system sygnalizacji napadu i włamania z chronionego obiektu do patrolu interwencyjnego, przez cały czas realizacji umowy.
9) Zapewnienia przyjazdu patroli interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu lub system sygnalizacji napadu lub włamania w czasie nie dłuższym niż 10 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego próbnego zaalarmowania patrolu interwencyjnego 1 raz w miesiącu dla każdego obiektu.
10) Zapewnienia następującego wyposażenia pracownikom Ochrony każdego
z obiektów chronionych:
• telefon komórkowy – 1 szt.,
• pilot antynapadowy – 1 szt.,
• strój służbowy – dla każdego pracownika ochrony obiektu,
• identyfikator – dla każdego pracownika ochrony obiektu,
11) Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiektach chronionych tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom odpowiedzialnym za administrowanie chronionymi obiektami informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571938,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648982,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571938,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding Hunters Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hunters24 Sp. z o.o. Sp.k., Green Hunters Sp. z o.o. Sp.k., Human Hunters Sp.z.o.o. Sp.k., Blue Hunters Sp. z o.o. Sp.Sp.K., HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy grup interwencyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571938,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 302 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
- Ochrona pawilonów handlowych i terenu pn.: "Centrum Lokalne Kamionek" położonego w Warszawie przy ul. Grochowskiej 328 na okres 5 miesięcy
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Bezpośrednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Usługi portierskie, stróżowanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa składającej się z nieruchomości zabudowanej budynkiem użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II w Słupsku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.