eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoWykonanie robót budowlanych i usług teletechnicznych w budynkach nr 4 i 43 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych i usług teletechnicznych w budynkach nr 4 i 43 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych i usług teletechnicznych w budynkach nr 4 i 43 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315e36c1-d336-4380-ba6b-9ef9b1ac98b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie robót budowlanych i usług teletechnicznych w budynku nr 4 i 43 CSP w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570160

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Stosownie do art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy koniecznym było zlecenie prac jako zamówienie z wolnej ręki. Powyższe wynikało z faktu, iż w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku internatowego na 4 CSP Legionowo” firma BEREDA Sp. z o.o., zrealizowała roboty budowlane polegające na dokończeniu zadania w postaci przebudowy przedmiotowego obiektu. Po przekazaniu budynku użytkownikowi okazało się, że pomieszczenie dyżurnego nie spełniało jego oczekiwań. Osoba pełniąca obowiązki dyżurnego w obiekcie powinna być widoczna i każdy powinien mieć możliwość dostępu do tej osoby. Dodatkowo dyżurny powinien mieć możliwość przyjęcia kluczy do poszczególnych pomieszczeń w celu zdeponowania ich w depozytorze bez konieczności wpuszczania osób do dyżurki. Powyższe rozbieżności wynikały z faktu, iż planowanie zadania odbywało się w 2016 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 55/24/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90235,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych i usług teletechnicznych w budynkach nr 4 i 43 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w Obmiarze, stanowiącym załącznik
nr 6 do zaproszenia.
3. Wszystkie wbudowane urządzenia i wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
4. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do zaproszenia.
5. Zamawiający nie dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
6. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymagał zatrudnienia
przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegało
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
8. Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum dwóch osób zgodnie z art. 95 ustawy, które wykonywały wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia.
9. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony był do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności. Zamawiający uprawniony był w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane byłoby jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający mógł zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110989,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110989,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110989,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bereda Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251701321

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 4

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110989,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.