eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G±sawa"Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Wandy Dobaczewskiej w G±sawie na rok 2025"



Og³oszenie z dnia 2024-12-02

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Wandy Dobaczewskiej w G±sawie na rok 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Wandy Dobaczewskiej w G±sawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000556750

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Leszka Bia³ego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G±sawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 523025003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgasawa@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp.gasawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Wandy Dobaczewskiej w G±sawie na rok 2025”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc6a5607-4e9e-4032-a19b-291cac903981

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00626592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00099670/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. WANDY DOBACZEWSKIEJ W G¡SAWIE NA ROK 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1019473

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1019473
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1513 z pó¼n.zm.).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
- Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s,
- Komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
- Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- W³±czona obs³uga JavaScript,
- Zainstalowany program Adobe Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
Szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert
(np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.

4. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych,
w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx., .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1. Administratorem danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Wandy Dobaczewskiej z siedzib± w G±sawie (88-410) przy ulicy Leszka Bia³ego 6.
2. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email: spgasawa@gasawa.pl
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email: iod@gasawa.pl. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
4. zgodnie z tre¶ci± art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie realizacji postanowieñ umownych zwi±zanych z wykonywanym zamówieniem;
5. w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powy¿ej, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, je¿eli wymagane by³oby to w celu realizacji postanowieñ umownych,
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8. posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) usuniêcia lub przenoszenia danych osobowych;
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
10. podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowieñ umownych. Niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia oferty z³o¿onej w postêpowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.261.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego
do kot³owni Szko³y Podstawowej im. Wandy Dobaczewskiej w G±sawie w okresie
od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r. w ilo¶ci oko³o 55 000 litrów. Pojedyncza dostawa wynosiæ bêdzie max. 10 000 litrów, a minimalne zamówienie wynosiæ bêdzie 3000 litrów. Faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju zale¿na bêdzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi). W takim przypadku Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie odpowiadaj±ce warto¶ci faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego z tytu³u niewykorzystania pe³nej ilo¶ci oleju. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje minimalny zakup wielko¶ci 40% ze wskazanej szacunkowej ilo¶ci 55 000 litrów.
2. Olej opa³owy lekki (CPV 09135100-5) powinien spe³niaæ nw. wymagania okre¶lone
w normie PN – C96024: 2020-12-wersja polska.
− warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg;
− temperatura zap³onu – min. + 56°C;
− zawarto¶æ siarki – max. 0,100% (m/m)
− gêsto¶æ w temperaturze + 15°C – max. 0,86g/cm3
3. W ofercie nale¿y podaæ cenê ofertow± netto i brutto za 1 litr oleju do czterech miejsc
po przecinku przy temperaturze 15°C. Cenê ofertow± nale¿y przyj±æ na podstawie notowanej ceny oleju opa³owego lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oleju aktualnej na dzieñ 4 grudnia 2024 r. uwzglêdniaj±c upust i mar¿ê oferenta. Mar¿a i upust wyra¿one w z³otych, nie mog± ulec zmianie w ci±gu ca³ego okresu realizacji umowy.
4. Olej opa³owy lekki dostarczony do wskazanego miejsca w ust. 1 w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od potrzeb tj. w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia w czasie mro¼nej lub mniej mro¼nej zimy.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy
w pe³nej ilo¶ci zapotrzebowania okre¶lonego w SWZ, z zastrze¿eniem pkt IV.1 zdanie ostatnie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis spsobu oceny ofert opisany jest w rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r.
Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z pó¼n. zm.).
c) zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na sprzeda¿y wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego, na rzecz jednego Zamawiaj±cego, przy czym ka¿da z nich objêta jest jedn± umow±, w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 22 000 litrów- wykaz do¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
Ocena spe³niania tego warunku zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia” na podstawie informacji zawartych w dokumentach.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadane przez Wykonawcê sprzeczne interesy, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mog± mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r.
Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z pó¼n. zm.).
c) zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na sprzeda¿y wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego, na rzecz jednego Zamawiaj±cego, przy czym ka¿da z nich objêta jest jedn± umow±, w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 22 000 litrów- wykaz do¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne.
b) Dokumentów potwierdzaj±cych zdolno¶ci techniczne i zawodowe: wykaz dostaw/us³ug porównywalnych z dostawami/us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie
z wzorem za³±cznik nr 4 SWZ;
c) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n.zm.) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
d) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt d), sk³ada , sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy wymaga, aby pe³nomocnictwo stanowi³a za³±cznik do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 1 i 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia dostarczaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy wymaga, aby pe³nomocnictwo stanowi³a za³±cznik do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 1 i 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia dostarczaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 07:55

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1019473

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 08:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.