Og³oszenie z dnia 2024-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej
przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W £ÊCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029470
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemys³owa 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdpleczna.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej
przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a9ebd66-e936-4a61-8e0c-b15bb50b2e8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627206
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052754/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a9ebd66-e936-4a61-8e0c-b15bb50b2e8f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê
przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W £ÊCZNEJ
UL. PRZEMYS£OWA 16, 21-010 £ÊCZNA
tel. 81 53 15 436,
e-mail: zdp@powiatleczynski.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe
informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego
formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Nr postêpowania: ZDP.ZP.372.11.2024
Strona 10 z 16
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i
Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia tj. w przypadku awarii lub
niedostêpno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± ePUAPu na adres wskazany
w pkt 1.2.3 (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Wówczas we wszelkiej korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê znakiem referencyjnym:
ZDP.ZP.372.11.2024;
7. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert).
8. Za po¶rednictwem posiadanego na Platformie e-Zamówienia konta podmiotu „Wykonawca”
odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci
przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach
postêpowania. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e - Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone
w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn±
za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê
w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika
do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych
do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.372.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony obiektów i mienia bazy Zarz±du Dróg
Powiatowych w £êcznej w roku 2025, w sk³ad którego wchodzi:
1) budynek administracyjny stanowi±cy siedzibê ZDP,
2) zaplecze (tj. plac magazynowy, parking strze¿ony, pozosta³e obiekty, sprzêt oraz ¶rodki
transportowo - sprzêtowe, znajduj±ce siê na terenie siedziby Zamawiaj±cego, równie¿ te nie
bêd±ce w³asno¶ci± Zamawiaj±cego)
2. W ramach umowy Wykonawca, w godzinach ¶wiadczenia us³ugi, bêdzie przyjmowa³ i
ewidencjonowa³ pojazdy skierowane na parking strze¿ony o którym mowa wy¿ej w ust. 1 pkt 2.
3. Przewidywana liczba godzin ¶wiadczenia us³ug wynosi: do 6 760 godzin. Okre¶lona ilo¶æ godzin
jest ilo¶ci± orientacyjn±, Zamawiaj±cy mo¿e powierzyæ Wykonawcy ¶wiadczenie us³ug w mniejszej
lub wiêkszej ilo¶ci godzin w zale¿no¶ci od potrzeb.
4. Przez wype³nianie czynno¶ci sk³adaj±cych siê na wykonywanie us³ugi rozumie siê ochronê mienia
w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2021 r., poz.
1995), a w szczególno¶ci:
1) pe³nienie dy¿uru w miejscach okre¶lonych w ust. 1 powy¿ej poza godzinami pracy jednostki, to
jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia nastêpnego, a tak¿e w soboty, niedziele
i ¶wiêta przez ca³± dobê – 1 osoba na zmianie,
2) ochronê przed w³amaniem do obiektów Zamawiaj±cego, okre¶lonych w ust. 1 powy¿ej,
3) ochronê przed zaborem lub uszkodzeniem wyposa¿enia obiektów okre¶lonych w pkt 1 powy¿ej,
a zw³aszcza urz±dzeñ, materia³ów, maszyn budowlanych, narzêdzi i pojazdów s³u¿±cych przy
wykonywaniu robót, oraz urz±dzeñ biurowych, dokumentów nale¿±cych do Zamawiaj±cego, jak
równie¿ stanowi±cych w³asno¶æ osób trzecich a znajduj±cych siê na nieruchomo¶ci
Zamawiaj±cego na podstawie umów z Zamawiaj±cym,
4) niedopuszczanie do wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony – poza godzinami pracy
jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia nastêpnego, a tak¿e
w soboty, niedziele i ¶wiêta,
5) prowadzenie ksi±¿ki s³u¿by
Zamawiaj±cy wymaga, aby nw. czynno¶ci by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie
umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n.
zm.):
1) czynno¶ci zwi±zane z ochron± obiektów, osób i mienia sprawowane w wykonaniu niniejszego
zamówienia;
2) Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±cy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na etapie
wykonywania zamówienia - w sposób okre¶lony we wzorze umowy.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Powody niedokonania podzia³u
zamówienia na czê¶ci: bior±c pod uwagê charakter przedmiotu zamówienia stwierdziæ nale¿y, ¿e
jest on niepodzielny. Podzia³ realizacji zamówienia na czê¶ci spowodowa³by zwiêkszenie kosztów,
trudno¶ci realizacyjne oraz ryzyko opó¼nienia terminów, jak równie¿ mia³by charakter sztuczny
i niecelowy.
8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu nazasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego
warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn±
koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia,
okre¶laj±c± zakres i formê prowadzenia, wydan± przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych
na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej
ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.
Dz.U. z 2021 r., poz. 1995),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej 1
zadanie odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. us³uga fizycznej
ochrony mienia o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto w okresie ostatnich trzech lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada
wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i
mienia, okre¶laj±c± zakres i formê prowadzenia, wydan± przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych
na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony
fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2021 r.
poz. 1995),
2) wykaz us³ug z którego wynika wykonanie 1 zadania odpowiadaj±cego swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia tj. us³uga fizycznej ochrony mienia o warto¶ci co najmniej 150 000,00
z³ brutto w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y
wykonywane – za³±cznik nr 5 do SWZ, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; -
– zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym
Za³±cznik nr 4 do SWZ. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie w
jakim ³±czna warto¶æ tej zmiany jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej Umowy je¿eli zmiana ta
nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy
pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z £ÊCZNEJ
- Dostawa paliw dla ZDP w £êcznej w 2025 roku
- Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2025
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 2 w £êcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Pi³sudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w £êcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w £êcznej-02.01-27.06.2025r.
- "Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej Nr 4 w £êcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- ,,Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepe³nosprawno¶ci± do O¶rodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w £êcznej oraz placówek o¶wiatowych spoza Gminy £êczna"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPO¯YWCZYCH DO SIEDZIBY M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
wiêcej: przetargi w £êcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego O¶rodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przec³awiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji H2Ochla K±pielisko Zielona Góra
- Us³uga dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY US£UGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTA£C¡CEGO NR II IM. PIASTÓW ¦L¡SKICH Z ODDZIA£AMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROC£AWIU
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochron± imprezy masowej w roku 2025
- Us³ugi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacj± systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podleg³ych PT
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.