Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU POPRZEZ ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598637772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1807771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU POPRZEZ ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762c2ec3-832b-4156-a9a5-1699201a437c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Lęborku poprzez zakup niezbędnego sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZK.ZP.271.Z.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup pojazdu ATV typu Quad na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej (zwanej dalej OSP) w Lęborku na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ( zwanej dalej SWZ).2) Zamawiający przewiduje dzielenie zamówienia na części, gdzie każda ze wskazanych poniżej części zamówienia określana będzie mianem „CZĘŚĆ”:
• CZĘŚĆ I - Fabrycznie nowy specjalistyczny pojazd AT V typu Quad z napędem 4x4 – 1 szt
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w :
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ
• projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 84200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej (zwanej dalej OSP) w Lęborku na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ( zwanej dalej SWZ).2) Zamawiający przewiduje dzielenie zamówienia na części, gdzie każda ze wskazanych poniżej części zamówienia określana będzie mianem „CZĘŚĆ”:
• CZĘŚĆ II
- Aparat ochrony układy oddechowego – 2 szt
- Agregat jednofazowy inwentorowy 3,2 KV. - 1 szt
- Defibrylator AED – 2 szt.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w :
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1b – 1d do SWZ
• projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 4 b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
35111400-9 - Sprzęt do ucieczki w razie pożaru
4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej (zwanej dalej OSP) w Lęborku na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ( zwanej dalej SWZ).2) Zamawiający przewiduje dzielenie zamówienia na części, gdzie każda ze wskazanych poniżej części zamówienia określana będzie mianem „CZĘŚĆ”:
• CZĘŚĆ III - Nożyco – rozpieracz – 1 szt
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w :
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1e do SWZ
• projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415320-7 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych
4.5.5.) Wartość części: 32900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84552,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330197,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84552,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA CECOT BLUE BIKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211634572
7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 335B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-151
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84552,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34812,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288764,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34812,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56419,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty firmy Tronus Polska Sp. z o.o. na podstawie przeprowadzonej analizy planu rzeczowo – finansowego oraz stanu faktycznego zaangażowania środków, zobowiązań oraz otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację zmówienia publicznego do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przypadku, gdy oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67229,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67229,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67229,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- PROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK
- Remonty i konserwacje leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork
- REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU - postępowanie powtórzone
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- Dostawa defibrylatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Zakup pojazdu 6-cio kołowego wraz z gąsienicami dla zespołu do zadań infrastrukturalnych
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.