eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkPROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 86 24 280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0de3232-5c10-4f26-995d-4b72c63005e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Prowadzenie zadań w zakresie bytowania bezdomnych i dzikich zwierząt na terenie Gminy Miasto Lębork w latach 2025-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/183208

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/183208

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem .https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/183208 Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdziale1 SWZ.
UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja jest zamieszczona bezpośrednio na Platformie zakupowej, w zakładce Baza Wiedzy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OŚG.Z.271.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w latach 2025 - 2026 w następujących zadaniach :
• Zadanie nr 1) Wyłapywanie bezdomnych zwierząt wraz z ich przetrzymywaniem w schronisku dla zwierząt.
Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w latach 2025 - 2026 w następujących zadaniu :
• Zadanie nr 2) Całodobowe udzielanie pomocy weterynaryjnej dla zwierząt poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych i innych zdarzeniach losowych.
Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w latach 2025 - 2026 w następujących zadaniu :
• Zadanie nr 3) Usuwanie martwych zwierząt.
Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:
• nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,
• spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.
2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ ;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
W Zadaniu nr 1 należy posiadać :
• aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 z zastrzeżeniem art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu podmiotowi weterynaryjnemu numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421),

W Zadaniu nr 2 należy posiadać :
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu podmiotowi weterynaryjnemu numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421.),
• decyzję potwierdzającą nadanie wpisu wydanego przez Prezesa Kaszubsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
• decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającą do transportu martwych zwierząt i odpadów zwierzęcych jak materiału kat. I,

W Zadaniu nr 3 należy posiadać :
• decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającą do transportu martwych zwierząt i odpadów zwierzęcych jak materiału kat. I,
• decyzję zatwierdzającą środek transportowy produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii,
• przedstawienie wpisu do Rejestru Podmiotów Utylizacyjnych jako zakład pośredni lub transportowy materiału kat. I prowadzonego przez Główny Inspektorat Weterynarii,

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ załączonych wymaganych dokumentów.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Warunek zdolności technicznej dla Zadania nr 1 – należy przedstawić :
• umowę o stałej współpracy z lekarzem weterynarii,
• umowę na odbiór zwłok zwierząt,
• deklarację zapewnienia miejsca dla zwierząt gospodarskich pochodzących z terenu Gminy Miasto Lębork i oświadczenie, że prowadzone schronisko posiada status gospodarstwa rolnego lub przedstawi podpisaną stosowną umowę z podmiotem posiadającym status gospodarstwa rolnego,
• umowę ze schroniskiem dla zwierząt (w przypadku gdy schronisko nie jest własnością Wykonawcy),
• tytuł prawny własności nieruchomości na której będą przetrzymywane wyłapane zwierzęta przed przewiezieniem ich do schroniska bądź oddania do adopcji.
• tytuł prawny do środków transportu oraz dowody rejestracyjne i aktualne ubezpieczenie OC pojazdów,
• wykaz posiadanego sprzętu,
• opis techniczny z wyposażeniem schroniska ( ilość i powierzchnie kojców, liczba i gatunki przetrzymywanych zwierząt, podstawowe wyposażenie techniczne).

• Warunek zdolności technicznej dla Zadania nr 2 – należy przedstawić :
• umowę z myśliwym będącym członkiem PZŁ, posiadającym uprawnienia do używania broni palnej gładkiej lub gwintowanej wraz z uprawnieniami selekcjonera,
• umowę na zagospodarowanie zwłok i odpadów zwierzęcych jako materiału kat. I zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
• tytuł prawny do środków transportu oraz dowód rejestracyjny pojazdu do przewozu poszkodowanych zwierząt wraz z ubezpieczeniem OC pojazdu,
• opis podstawowego wyposażeniem technicznego używanego do udzielania pomocy dla zwierząt w miejscu wypadku.

• Warunek zdolności technicznej dla Zadania nr 3 – należy przedstawić :
• przedstawienie umowy z firmą utylizacyjną wpisaną do Rejestru Podmiotów Utylizacyjnych jako zakład utylizacyjny materiału kat. I prowadzonego przez Główny Inspektorat Weterynarii.
• podanie lokalizacji wraz z tytułem prawnym własności nieruchomości na której będzie przechowywana padlina jako materiał kat. I do czasu przekazania do zakładu utylizacyjnego.
• tytuł prawny do środków transportu oraz kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu do przewozu padliny wraz z ubezpieczeniem OC pojazdu,
• opis podstawowego wyposażeniem technicznego miejsca do przechowywania padliny na terenie zakładu Wykonawcy.

• Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach
i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 (jedną usługę) będącą przedmiotem zamówienia (odrębnie na poszczególne zadania określone poniżej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Wartość usług brutto należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych Zadań o wartości nie mniejszej niż:
a) na ZADANIE 1: 80 000,00 zł brutto,
b) na ZADANIE 2: 30 000,00 zł brutto,
c) na ZADANIE 3: 10 000,00 zł brutto,
Powyższe kwoty dotyczą minimalnych wartości zrealizowanego przedmiotu zamówienia dla każdego ZADANIA. Zamawiający wymaga wykazania min. jednej usługi dla każdego wybranego ZADANIA.
W przypadku składania ofert na poszczególne zadania, łączna wartość winna odpowiadać sumie dla każdego zadania.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego stanowiącego załącznik nr 3 oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2) rozdziału II SWZ .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 852 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ);
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- wg załącznika Nr 6 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
b) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
W Zadaniu nr 1 należy posiadać :
• aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 z zastrzeżeniem art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.)
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu podmiotowi weterynaryjnemu numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 ze zm.),

W Zadaniu nr 2 należy posiadać :
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu podmiotowi weterynaryjnemu numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 ze zm.),
• decyzję potwierdzającą nadanie wpisu wydanego przez Prezesa Kaszubsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
• decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającą do transportu martwych zwierząt i odpadów zwierzęcych jak materiału kat. I,

W Zadaniu nr 3 należy posiadać :
• decyzję zatwierdzającą środek transportowy produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii,
• decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającą do transportu martwych zwierząt i odpadów zwierzęcych jak materiału kat. I,
• wpis do Rejestru Podmiotów Utylizacyjnych jako zakład pośredni lub transportowy materiału kat. I prowadzonego przez Główny Inspektorat Weterynarii,

c) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wymaga złożenia opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

d) W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
• Wykaz wykonanych usług (odrębnie dla każdego zadania) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
• Wykaz sprzętu wraz z pomieszczeniami, odrębnie dla każdego zadania. Wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 6 SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące
wymagania:
a) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
b) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres
Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zobowiązania, określoną w at. 366 Kodeksu cywilnego.
d) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
e) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
f) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
g) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
• dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
• oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w
imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe postanowienia dot. zmian umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 a - 4c do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/183208

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.