Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2025/BZP 00111010/01 - Wynik z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00149901/01 - Wynik z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu „Eksperci branży informatycznej” – z podziałem na II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Zgierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 42 719 08 66
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629025
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00624887
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-10 08:00
Po zmianie:
2024-12-12 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-10 08:15
Po zmianie:
2024-12-12 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-08
Po zmianie:
2025-01-10
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 185 na odcinku od końca nawierzchni asfaltowej do drogi gminnej Nr 120357E w miejscowości Besiekierz Rudny
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. "Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników z jednostek podległych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C+E
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.