eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaOpracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 34

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48552478172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Konsulting Inwestycyjny i Środowiskowy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881422458

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: WARZYWNICZA 48

1.11.4.) Miejscowość: REDA

1.11.5.) Kod pocztowy: 84-240

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.11.9.) Numer telefonu: 604536432

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sabina_kowalska@wp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf4158f-4ebb-428a-a57c-46c1d77cf03e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051677/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługi opracowania Planu Ogólnego dla Gminy Stegna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stegna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPŚ.271.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie planu ogólnego gminy Stegna.
2.1. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualną interpretacją organów rządowych, z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa sądowo administracyjnego.
2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) sporządzenia projektu planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem (część tekstowa i część graficzna), w tym stworzenie zbioru danych przestrzennych dla tego aktu planowania przestrzennego w rozumieniu ustawy z dnia 4 marca 2010 r., o infrastrukturze informacji przestrzennej, z uwzględnieniem obowiązków w zakresie wprowadzania zmian do sporządzonego projektu planu ogólnego gminy wynikających z:
a) uzyskanych opinii;
b) dokonanych uzgodnień;
c) konsultacji społecznych;
d) uwag zgłoszonych przez Zamawiającego i radnych.
2) sporządzenia opracowań towarzyszących:
a) inwentaryzacji urbanistycznej;
b) analizy uwarunkowań przestrzennych gminy wraz z uwarunkowaniami zewnętrznymi,
c) opracowania ekofizjograficznego w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo ochrony środowiska;
d) analizy zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie wraz ze wskazaniem przydatności poszczególnych terenów dla rozwoju funkcji użytkowych;
e) prognozy oddziaływania na środowisko.
3) opracowania analiz, dokumentów i materiałów związanych z projektem planu ogólnego gminy, w tym:
a) wykonanie analizy wniosków złożonych przez osoby fizyczne, prawne, organy i instytucje (w tym wniosków o opracowanie lub zmianę planu miejscowego);
b) wykazu wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszonych przez organy i instytucje w odpowiedzi na ogłoszenie, wraz propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem;
c) wykazu wniosków o opracowanie lub zmianę planu miejscowego, uwzględniającego propozycję ich rozpatrzenia;
d) projektów wystąpień o opinie o projekcie planu ogólnego gminy i uzgodnienie projektu planu ogólnego gminy wraz z rozdzielnikiem, w tym również w sytuacji ponowienia czynności o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
e) wykazu opinii o projekcie planu ogólnego uzyskanych od organów, instytucji i podmiotów wymienionych w przepisach ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wraz z uzasadnieniem co do sposobu ich rozpatrzenia;
f) wykazu uzgodnień projektu planu ogólnego uzyskanych od organów, instytucji i podmiotów wymienionych w przepisach ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
g) projektów ogłoszenia i obwieszczenia o rozpoczęciu i formach konsultacji społecznych, ankiet, geoankiet jeżeli taka forma konsultacji zostanie wybrana przez Zamawiającego, w tym również w sytuacji ponowienia czynności o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
h) raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach tych konsultacji;
i) projektu uchwały rady gminy wraz z załącznikami w przedmiocie uchwalenia planu ogólnego gminy;
j) prezentacji planu ogólnego na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, na etapie konsultacji, na Komisjach lub/i sesji Rady Gminy, której celem będzie uchwalenie planu ogólnego;
k) przygotowanie wymaganych przepisami prawa danych przestrzennych na każdym etapie opracowania;
l) przekazanie wydrukowanych rysunków do uzasadnienia do planu ogólnego;
m) przygotowanie uchwał dotyczących zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu w razie zaistnienia takiej konieczności wraz z danymi przestrzennymi;
n) załączenia do prognozy oddziaływania na środowisko oświadczenia autora ww. prognozy (a w przypadku gdy wykonawcą prognozy jest zespół autorów – kierującego tym zespołem), o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z klauzulą wynikającą z ww. artykułu;
o) skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r., w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, w celu przedstawienia wojewodzie uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, w siedzibie Zamawiającego, w tym kopii wymaganych przez Wojewodę, minimum 7 dni przed terminem sesji Rady Gminy, podczas której zgodnie z porządkiem obrad jest przewidziane podjęcie uchwały zatwierdzającej plan ogólny;
p) przekazania, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy Stegna, planu ogólnego w wersji elektronicznej, tj. w edytowalnej postaci cyfrowej, zawierającego numer i datę podjęcia uchwały;
q) wzoru zawiadomienia, obwieszczenia i ogłoszenia dotyczącego przyjęcia planu ogólnego oraz możliwości zapoznania się z jego treścią wraz z uzasadnieniem i podsumowaniem sporządzonym na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu in-formacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
r) listy osób, które sporządziły projekt planu ogólnego, zawierającej imiona i nazwiska, z podaniem informacji o spełnieniu warunków, o których mowa z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
s) zestawienia powierzchni gruntów objętych projektem planu ogólnego z podziałem na poszczególne strefy planistyczne i obszary uzupełnienia zabudowy (do celów statystycznych);
t) pisemnego oświadczenia, że opracowanie planistyczne jest zgodne z przepisami prawa i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
u) sporządzenie innych opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy lub które mogą wyniknąć ze zmiany obowiązujących przepisów.
4) realizacja działań i prac towarzyszących:
a) osobistej prezentacji projektu planu ogólnego:
 na spotkaniu z Zamawiającym wraz z omówieniem złożonych wniosków,
 na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
b) osobiste uczestnictwo w spotkaniach związanych z procedurą opracowania planu na każdym etapie opracowania, w tym na prośbę Zamawiającego w spotkaniu podsumowującym konsultacje społeczne;
c) osobiste uczestnictwo w konsultacjach społecznych w formach wymienionych w art. 8i ust. 1 pkt 2, 3 i 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w innych formach konsultacji wyznaczonych na podstawie art. 8i oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
d) osobisty udział w posiedzeniach komisji Rady Gminy oraz sesji Rady Gminy, a także, na prośbę Zamawiającego prezentacja projektu planu ogólnego;
e) przestrzegania terminów określonych w przepisach prawa, w tym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wyznaczających zakres i kolejność czynności wymaganych przy sporządzaniu planu;
f) zagwarantowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów i narzędzi, poza materiałami określonymi w umowie; koszt pozyskania materiałów o jakich mowa w przedmiotowym punkcie ponosi w całości Wykonawca w ramach wynagrodzenia;
g) w razie zaistnienia takiej potrzeby przeprowadzenia wizji w terenie;
h) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy;
i) sprawdzenie prawidłowości sporządzenia pism, oraz zgłoszenie ewentualnych uwag;
j) ponowienia niezbędnych czynności, jak również ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów wraz z projektami pism, w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej;
k) prowadzenia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz konsultowania z organem nadzoru wątpliwości mogących mieć wpływ na prawidłowość opracowania projektu planu;
l) poinformowania Zamawiającego o zmianie obowiązujących przepisów, aktualnej interpretacji organów rządowych lub orzeczeń sądów administracyjnych, skutkujących koniecznością poprawienia lub uzupełnienia procedury planistycznej, w tym wykonania niezbędnych dodatkowych prac, czynności, analiz i opracowań wynikających z konieczności dostosowania przedmiotu zamówienia do zmian legislacyjnych;
m) mailowego informowania Zamawiającego o konieczności i terminie zamieszczenia obwieszczeń, projektów i innych dokumentów związanych z opracowaniem planu w Biuletynie Informacji Publicznej, gazecie lokalnej, na tablicy ogłoszeń;
n) w przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały, opracowania i dokumenty, będą wymagały uzupełnienia, poprawienia, modyfikacji lub będą zawierały wady, Wykonawca zobowiązany jest je poprawić lub usunąć;
o) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę oraz opracowanie i przedłożenie niezbędnych dokumentów;
p) w przypadku wydania przez Wojewodę rozstrzygnięcia nadzorczego po uchwaleniu planu ogólnego lub wyroku przez właściwy sąd administracyjny, Wykonawca obowiązany będzie usunąć wady z opracowania planistycznego;
q) przestrzegania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
r) podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, w dniu zawarcia niniejszej umowy.
2) Szczegółowy zakres prac określony jest we wzorze umowy oraz w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy, będący jej integralną częścią.
SZCZEGÓŁY ZAKRESU ZAMÓWIENIA OPISANO W SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cenowe i kryterium jakościowe (doświadczenie)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowego personelu (głównego projektanta)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność techniczna (doświadczenie wykonawcy):
a) Zamawiający stawia następujące warunki w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie, które:
polegało na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) o powierzchni co najmniej 10 ha, oraz co najmniej jedno zamówienie, które:
polegało na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów), wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3a do SWZ.
Zamawiający przez zakończenie wykonania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) rozumie opublikowanie we właściwym dzienniku urzędowym województwa,
Zamawiający przez zakończenie wykonania opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) rozumie datę uchwalenia Uchwały,

2) Zdolność zawodowa:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia jedną osobą Głównego Projektanta, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2024 roku poz. 1130) oraz wykonała w oparciu o wyżej wymienioną ustawę co najmniej:
dwa opracowania miejscowych planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów), o powierzchni co najmniej 10 ha,
dwa opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów), wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE Z ART 125 UST. 1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
4. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3a do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SWZ.
SSZCZEGÓŁY W SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.