Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48552478172
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stegna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf4158f-4ebb-428a-a57c-46c1d77cf03e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051677/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi opracowania Planu Ogólnego dla Gminy Stegna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPŚ.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340710,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie planu ogólnego gminy Stegna.
2.1. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualną interpretacją organów rządowych, z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa sądowo administracyjnego.
2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) sporządzenia projektu planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem (część tekstowa i część graficzna), w tym stworzenie zbioru danych przestrzennych dla tego aktu planowania przestrzennego w rozumieniu ustawy z dnia 4 marca 2010 r., o infrastrukturze informacji przestrzennej, z uwzględnieniem obowiązków w zakresie wprowadzania zmian do sporządzonego projektu planu ogólnego gminy wynikających z:
a) uzyskanych opinii;
b) dokonanych uzgodnień;
c) konsultacji społecznych;
d) uwag zgłoszonych przez Zamawiającego i radnych.
2) sporządzenia opracowań towarzyszących:
a) inwentaryzacji urbanistycznej;
b) analizy uwarunkowań przestrzennych gminy wraz z uwarunkowaniami zewnętrznymi,
c) opracowania ekofizjograficznego w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo ochrony środowiska;
d) analizy zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie wraz ze wskazaniem przydatności poszczególnych terenów dla rozwoju funkcji użytkowych;
e) prognozy oddziaływania na środowisko.
3) opracowania analiz, dokumentów i materiałów związanych z projektem planu ogólnego gminy, w tym:
a) wykonanie analizy wniosków złożonych przez osoby fizyczne, prawne, organy i instytucje (w tym wniosków o opracowanie lub zmianę planu miejscowego);
b) wykazu wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszonych przez organy i instytucje w odpowiedzi na ogłoszenie, wraz propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem;
c) wykazu wniosków o opracowanie lub zmianę planu miejscowego, uwzględniającego propozycję ich rozpatrzenia;
d) projektów wystąpień o opinie o projekcie planu ogólnego gminy i uzgodnienie projektu planu ogólnego gminy wraz z rozdzielnikiem, w tym również w sytuacji ponowienia czynności o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
e) wykazu opinii o projekcie planu ogólnego uzyskanych od organów, instytucji i podmiotów wymienionych w przepisach ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wraz z uzasadnieniem co do sposobu ich rozpatrzenia;
f) wykazu uzgodnień projektu planu ogólnego uzyskanych od organów, instytucji i podmiotów wymienionych w przepisach ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
g) projektów ogłoszenia i obwieszczenia o rozpoczęciu i formach konsultacji społecznych, ankiet, geoankiet jeżeli taka forma konsultacji zostanie wybrana przez Zamawiającego, w tym również w sytuacji ponowienia czynności o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
h) raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach tych konsultacji;
i) projektu uchwały rady gminy wraz z załącznikami w przedmiocie uchwalenia planu ogólnego gminy;
j) prezentacji planu ogólnego na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, na etapie konsultacji, na Komisjach lub/i sesji Rady Gminy, której celem będzie uchwalenie planu ogólnego;
k) przygotowanie wymaganych przepisami prawa danych przestrzennych na każdym etapie opracowania;
l) przekazanie wydrukowanych rysunków do uzasadnienia do planu ogólnego;
m) przygotowanie uchwał dotyczących zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu w razie zaistnienia takiej konieczności wraz z danymi przestrzennymi;
n) załączenia do prognozy oddziaływania na środowisko oświadczenia autora ww. prognozy (a w przypadku gdy wykonawcą prognozy jest zespół autorów – kierującego tym zespołem), o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z klauzulą wynikającą z ww. artykułu;
o) skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r., w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, w celu przedstawienia wojewodzie uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, w siedzibie Zamawiającego, w tym kopii wymaganych przez Wojewodę, minimum 7 dni przed terminem sesji Rady Gminy, podczas której zgodnie z porządkiem obrad jest przewidziane podjęcie uchwały zatwierdzającej plan ogólny;
p) przekazania, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy Stegna, planu ogólnego w wersji elektronicznej, tj. w edytowalnej postaci cyfrowej, zawierającego numer i datę podjęcia uchwały;
q) wzoru zawiadomienia, obwieszczenia i ogłoszenia dotyczącego przyjęcia planu ogólnego oraz możliwości zapoznania się z jego treścią wraz z uzasadnieniem i podsumowaniem sporządzonym na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu in-formacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
r) listy osób, które sporządziły projekt planu ogólnego, zawierającej imiona i nazwiska, z podaniem informacji o spełnieniu warunków, o których mowa z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
s) zestawienia powierzchni gruntów objętych projektem planu ogólnego z podziałem na poszczególne strefy planistyczne i obszary uzupełnienia zabudowy (do celów statystycznych);
t) pisemnego oświadczenia, że opracowanie planistyczne jest zgodne z przepisami prawa i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
u) sporządzenie innych opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy lub które mogą wyniknąć ze zmiany obowiązujących przepisów.
4) realizacja działań i prac towarzyszących:
a) osobistej prezentacji projektu planu ogólnego:
na spotkaniu z Zamawiającym wraz z omówieniem złożonych wniosków,
na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
b) osobiste uczestnictwo w spotkaniach związanych z procedurą opracowania planu na każdym etapie opracowania, w tym na prośbę Zamawiającego w spotkaniu podsumowującym konsultacje społeczne;
c) osobiste uczestnictwo w konsultacjach społecznych w formach wymienionych w art. 8i ust. 1 pkt 2, 3 i 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w innych formach konsultacji wyznaczonych na podstawie art. 8i oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
d) osobisty udział w posiedzeniach komisji Rady Gminy oraz sesji Rady Gminy, a także, na prośbę Zamawiającego prezentacja projektu planu ogólnego;
e) przestrzegania terminów określonych w przepisach prawa, w tym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wyznaczających zakres i kolejność czynności wymaganych przy sporządzaniu planu;
f) zagwarantowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów i narzędzi, poza materiałami określonymi w umowie; koszt pozyskania materiałów o jakich mowa w przedmiotowym punkcie ponosi w całości Wykonawca w ramach wynagrodzenia;
g) w razie zaistnienia takiej potrzeby przeprowadzenia wizji w terenie;
h) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy;
i) sprawdzenie prawidłowości sporządzenia pism, oraz zgłoszenie ewentualnych uwag;
j) ponowienia niezbędnych czynności, jak również ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów wraz z projektami pism, w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej;
k) prowadzenia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz konsultowania z organem nadzoru wątpliwości mogących mieć wpływ na prawidłowość opracowania projektu planu;
l) poinformowania Zamawiającego o zmianie obowiązujących przepisów, aktualnej interpretacji organów rządowych lub orzeczeń sądów administracyjnych, skutkujących koniecznością poprawienia lub uzupełnienia procedury planistycznej, w tym wykonania niezbędnych dodatkowych prac, czynności, analiz i opracowań wynikających z konieczności dostosowania przedmiotu zamówienia do zmian legislacyjnych;
m) mailowego informowania Zamawiającego o konieczności i terminie zamieszczenia obwieszczeń, projektów i innych dokumentów związanych z opracowaniem planu w Biuletynie Informacji Publicznej, gazecie lokalnej, na tablicy ogłoszeń;
n) w przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały, opracowania i dokumenty, będą wymagały uzupełnienia, poprawienia, modyfikacji lub będą zawierały wady, Wykonawca zobowiązany jest je poprawić lub usunąć;
o) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę oraz opracowanie i przedłożenie niezbędnych dokumentów;
p) w przypadku wydania przez Wojewodę rozstrzygnięcia nadzorczego po uchwaleniu planu ogólnego lub wyroku przez właściwy sąd administracyjny, Wykonawca obowiązany będzie usunąć wady z opracowania planistycznego;
q) przestrzegania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
r) podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, w dniu zawarcia niniejszej umowy.
2) Szczegółowy zakres prac określony jest we wzorze umowy oraz w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy, będący jej integralną częścią.
SZCZEGÓŁY ZAKRESU ZAMÓWIENIA OPISANO W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia projektowa „PLANIKA” Joanna Śmiarowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491253883
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 5A/10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-292
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA "PLANIKA" JOANNA ŚMIAROWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA "PLANIKA" JOANNA ŚMIAROWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI STEGNA
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pyzdry
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Bochnia
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenów w granicach administracyjnych części wiejskiej Gminy Parczew.
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Raków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.