eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych z podziałem na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych z podziałem na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6119300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wol@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych z podziałem na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a3ee970-34de-4fdd-936d-a814a4bc7261

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028447/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 "Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych" - w 6 częściach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 79/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem czterech „punktów kamerowych” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy ul. Rudackiej 26/32 – Szkoła Podstawowa nr 17” oraz pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy ul. Ogrodowej 3/5 – Szkoła Podstawowa nr 24” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dwa „punkty kamerowe” przy ul. Rudackiej 26/32 – Szkoła Podstawowa nr 17 – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na elewacji szkoły;
b) instalacja dwóch urządzeń SFP Midspan PoE;
c) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego w obiekcie wraz z szafką teletechniczną dla instalowanych kamer;
d) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
e) roboty budowlane polegające na:
- przygotowaniu na elewacji budynku punktów mocowań pod kamery;
- wybudowaniu rurociągów kablowych i przepustów ściennych od instalowanych kamer do skrzynki teletechnicznej oraz przyłączy energetycznych.
2) Dwa „punkty kamerowe” przy ul. Ogrodowej 3/5 – Szkoła Podstawowa nr 24 w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na elewacji szkoły;
b) instalacja dwóch urządzeń SFP Midspan PoE;
c) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego w obiekcie wraz z szafką teletechniczną dla instalowanych kamer;
d) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
e) roboty budowlane polegające na:
- przygotowaniu na elewacji budynku punktów mocowań pod kamery;
- wybudowaniu rurociągów kablowych i przepustów ściennych od instalowanych kamer do skrzynki teletechnicznej oraz przyłączy energetycznych.
1.1.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami.
1.1.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projektach Wykonawczych, dotyczących części 1, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch „punktów kamerowych” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy skrzyżowaniu ulic Andersa/ul. Łódzkiej/ul. Stawki Południowe” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dwa „punkty kamerowe” przy skrzyżowaniu ulic Andersa/ul. Łódzkiej/ul. Stawki Południowe – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na istniejącym słupie oświetleniowym i maszcie wysięgnikowym - 2 szt.;
b) montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.;
c) budowa rurociągu z rur DVK110 – 43,0m;
d) wymiana ram i pokryw studni typu A15 – 6 szt.;
e) wymiana ram i pokryw studni typu B125 – 4 szt.;
f) montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP (żelowany zewnętrzny) w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 176/inst.187;
g) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego;
h) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
i) roboty budowlane, polegające na budowie rurociągów kablowych oraz przyłączy energetycznych.
1.2.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami.
1.2.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 2, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem jednego „punktu kamerowego” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 1 punkt kamerowy przy skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Włocławskiej” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jeden „punkt kamerowy” przy skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Włocławskiej do realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”.
Zakres prac:
a) montaż kamery kopułkowej, obrotowej na istniejącym maszcie wysięgnikowym - 1 szt.;
b) montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.;
c) wymiana ram i pokryw studni typu B125 – 2 szt.;
d) montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP (żelowany zewnętrzny) w istniejącej
i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 42/inst.47;
e) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego;
f) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
g) roboty budowlane, polegające na budowie rurociągów kablowych oraz przyłączy energetycznych.
1.3.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamery wraz z uchwytami i zasilaczem.
1.3.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 3, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem „punktu kamerowego” w ramach zadania pn. „Budowa przyłączy teletechnicznych przy rozbudowie monitoringu wizyjnego miasta Torunia dla przyszłego punktu kamerowego przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Kluczyki” oraz „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 1 punkt kamerowy przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Andersa” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Budowę przyłączy teletechnicznych przy rozbudowie monitoringu wizyjnego miasta Torunia dla przyszłego „punktu kamerowego” przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Kluczyki – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) rozbudowa kanalizacji teletechnicznej;
b) montaż linii światłowodowej;
c) przygotowanie infrastruktury do montażu punktu kamerowego - w tym celu należy do
ul. Poznańskiej/ul. Kluczyki ułożyć na odcinku od istniejącej mufy światłowodowej w studni położonej przy ul. Poznańskiej 127 do projektowanej studni przy ul. Kluczyki 3, kabel światłowodowy Z-XOTKtsdD 24J, z którego:
- włókna nr 1-4 należy połączyć za pomocą spawów z istniejącym kablem ZKSXXOTKtsdFO 32J relacji „Dom Muz-Poznańska 52” – ujęcie wody „Mała Nieszawka”;
- wybudować kanalizację kablową z rur 2x110 połączoną studniami SKR1 od studni przy
ul. Poznańskiej 127 do ul. Kluczyki 3 z włączeniem do sterownika drogowej sygnalizacji świetlnej Poznańska/Kluczyki;
- posadowić szafę teletechniczną kamery RK-Kluczyki i przygotować zasilanie kamery Kam2;
- w punkcie agregacyjnym połączyć linię kamery Kam2 z projektowanym przełącznikiem poprzez istniejącą przełącznicę nr 2.
d) roboty budowlane, polegające na:
- budowie rurociągów kablowych;
- budowie szafki teletechnicznej naziemnej;
- budowie przyłączy teletechnicznych oraz przyłączy energetycznych;
- budowie studni kablowych.
2) Jeden „punkt kamerowy” przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej i Andersa - usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”.
Zakres prac:
a) montaż kamery kopułkowej, obrotowej na słupie – 1 szt.;
b) montaż szafki wraz z wyposażeniem punktu kamerowego na słupie – 1 szt.;
c) montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 4J w projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 9m/inst.19m/opt.20m (po wybudowaniu kanalizacji kablowej od ul. Poznańskiej 127 do
ul. Kluczyki 3 wynikającej z pkt 1. Zadania).
d) budowa mufy światłowodowej typu FOSC 400A4 – 1 szt;
e) montaż linii kablowej YKY 3x2,5 mm2 w kanalizacji kablowej – dł. Tras 343 m/dł. Inst. 367 m (po wybudowaniu kanalizacji kablowej od ul. Poznańskiej 127 do ul. Kluczyki 3 wynikającej z pkt 1. Zadania);
f) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
g) roboty budowlane, polegające na:
- budowie rurociągów kablowych;
- budowie słupa z fundamentem;
- budowie przyłączy teletechnicznych oraz przyłączy energetycznych.
1.4.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamery wraz z uchwytami i zasilaczem.
1.4.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Projektach Budowlanych oraz Projektach Wykonawczych, dotyczących części 4, opracowanych przez:
- Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r.
- Tomasza Gondka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ELPIKS Tomasz Gondek z lutego 2024r., posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe na terenie rekreacyjnym przy ul. Gościnnej 8-10” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dwa „punkty kamerowe” na terenie rekreacyjnym przy ul. Gościnnej 8-10 – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) montaż stalowych słupów 6 m – 2 szt.;
b) montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na projektowanych stalowych słupach 6 m - 2 szt.;
c) montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.;
d) montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 12J w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 664/inst.735/opt. 737m;
e) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego (w tym przyłączy energetycznych);
f) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
g) roboty budowlane, polegające na:
- budowie rurociągów kablowych;
- budowie dwóch słupów z fundamentami.
1.5.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami.
1.5.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 5, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnym i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe na terenie rekreacyjnym przy ul. Zbożowej/ul. Ugory” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
1.6.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dwa „punkty kamerowe” na terenie rekreacyjnym przy ul. Zbożowej/ul. Ugory – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”
Zakres prac:
a) montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na istniejących słupach oświetleniowych
- 2 szt.;
b) montaż szafki teletechnicznej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniu zaplecza magazynowego – 1 szt.;
c) montaż szafki wraz z wyposażeniem punktu kamerowego na słupie oświetleniowym – 1 szt.;
d) montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP zewnętrzny żelowany – 31,0 m/33,0 m;
e) montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 4J w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. tras 322/inst.368/opt. 372m;
f) montaż linii kablowej YKY 3x2,5 mm 2 – dł. tras 140 m/inst. 143 m.
g) instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego (w tym przyłączy energetycznych);
h) wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;
i) roboty budowlane, polegające na:
- budowie rurociągów kablowych,
- budowie studni kablowych.
1.6.3. Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami.
1.6.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 6, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37221,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451860418

7.3.3) Ulica: ul. Wodociągowa 25 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BesteL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531018776

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-087

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16974,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24108,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16974,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BesteL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531018776

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-087

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16974,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143049,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219460,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143049,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BesteL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531018776

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-087

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143049,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35547,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53951,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35547,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Robert Kozłowski Systemy Telekomunikacyjne i Komputerowe INTER-TEL

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Henryk Kozłowski Systemy Telekomunikacyjne i Komputerowe INTER-TEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792014995

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 73

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35547,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47472,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31488,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Robert Kozłowski Systemy Telekomunikacyjne i Komputerowe INTER-TEL

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Henryk Kozłowski Systemy Telekomunikacyjne i Komputerowe INTER-TEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792014995

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 73

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31488,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.