eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r - 30.06.2026 r.



Og³oszenie z dnia 2024-12-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¶w. Wawrzyñca 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.orzesze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4338c78-d925-4dad-9a59-d7c2103b0600

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00629901

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017217/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.orzesze.pl/procurements/90/procurement

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.orzesze.pl/procurements/90/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne i organizacyjne:
1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Systemu e-ZP) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z regulaminem korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne - dostêpnymi pod adresem https://e-zp.orzesze.pl. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z systemu e-ZP – wskazane s± na stronie internetowej systemu e-ZP - pod adresem https://e-zp.orzesze.pl Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem systemu e-ZP oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty, zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu FINN e-Zamówienia Publiczne, dostêpnym pod adresem https://e-zp.orzesze.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³na tre¶æ wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
znajduje siê w SWZ ROZDZIA£ XIII INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH
SPORZ¡DZANIA,
WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://e-zp.orzesze.pl/procurements/90/procurement

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzib± w Orzeszu, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, 43-180
Orzesze, e-mail: um@orzesze.pl.
2. W Urzêdzie Miejskim Orzesze zosta³ powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ osobi¶cie lub
listownie, pod adresem: Urz±d Miejski Orzesze, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, 43-180 Orzesze lub poczt± elektroniczn±, na adres:
iod@orzesze.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu udzielenia, udokumentowania i archiwizacji zamówienia publicznego w oparciu
o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, co jest
zgodne z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a tak¿e w celu zawarcia i wykonania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, co jest zgodne
z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129),
dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrêbnych przepisów prawa przys³uguje prawo kontroli, jak równie¿
osoby lub podmioty którym dane, zostan± udostêpnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do
informacji publicznej (Dz.U.2016.1764 z pó¼n.zm);
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dokumentacja zamówienia bêdzie
przechowywana w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat, a w przypadku umów przez okres 10 lat, chyba ¿e przepisy szczególne
bêd± stanowiæ inaczej.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych (...)
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³na tre¶æ znajduje siê w SWZ ROZDZIA£ XXXIV INFORMACJA DOTYCZ¡CA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH–RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRZP.271.29.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.
1.1 Rodzaj zamówienia: us³ugi
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miasta Orzesze w okresie 02.01.2025r. – 30.06.2026r.”: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1640 ze zm.) a tak¿e ¶wiadczenie us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby zamawiaj±cego do wys³ania dla potrzeb Miasta Orzesze – gminnej jednostki organizacyjnej: Urzêdu Miejskiego Orzesze. Realizacja przedmiotu zamówienia polegaæ bêdzie na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych codziennie, w dni robocze.
3. Kod CPV co do przedmiotu zamówienia
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64112000-4 Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr:
1) 1a Opis przedmiotu zamówienia - SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla us³ug pocztowych

2) 1b Opis przedmiotu zamówienia – Szacunkowa ilo¶æ przesy³ek


5. Gdziekolwiek w dokumentacji postepowania wystêpuj± odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjêtym przez polskie prawodawstwo. Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji postepowania, przy opisie zastosowanych materia³ów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje siê, ¿e mog± byæ zastosowane materia³y równowa¿ne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przyk³adowy i u¿yty jest w celu okre¶lenia standardów jako¶ciowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materia³ów. W przypadku, gdy powo³ywane normy i przepisy s± pañstwowe lub odnosz± siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania ni¿ powo³ane normy lub przepisy.
Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na dokumentacjê postêpowania wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postêpowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.

7. (je¿eli dotyczy)Zamawiaj±cy zastrzega, aby zastosowane materia³y posiada³y wa¿ne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeñstwa i atesty higieniczne. Zamawiaj±cy dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urz±dzeñ i materia³ów równowa¿nych co do jako¶ci i surowców u¿ytych do ich wykonania do materia³ów i urz±dzeñ podanych w dokumentacji postêpowania pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.

8. Podwykonawcy :
1) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców.
3) Powierzenie wykonawcy czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.

9. Wymagania art. 100 ustawy: Charakter przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzglêdniania w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.

10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracê: na podstawie art. 95 ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: m.in. Zamawiaj±cy wymaga aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: bezpo¶rednie przyjmowanie przesy³ek pocztowych zatrudnione by³y na umowê o pracê. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia jest zobowi±zany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, tj. osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia, aby równie¿ podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spe³niali wszystkie wymogi wzglêdem osób zatrudnionych na umowê o pracê. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem, sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

11. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek listowych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
4. Wadium zgodnie z Rozdzia³em XXII pkt 4.
5. Formularz wyliczenia ceny zgodnie z za³±cznikiem 1b do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.

Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).

5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:

5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.

6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”).

7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XXX SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.orzesze.pl/procurements/90/procurement

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.