eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r - 30.06.2026 r.



Og³oszenie z dnia 2024-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¶w. Wawrzyñca 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.orzesze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://e-zp.orzesze.pl/procurements/90/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4338c78-d925-4dad-9a59-d7c2103b0600

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00676376

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017217/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00629901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 478466,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 02.01.2025r – 30.06.2026 r.
1.1 Rodzaj zamówienia: us³ugi
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miasta Orzesze w okresie 02.01.2025r. – 30.06.2026r.”: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1640 ze zm.) a tak¿e ¶wiadczenie us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby zamawiaj±cego do wys³ania dla potrzeb Miasta Orzesze – gminnej jednostki organizacyjnej: Urzêdu Miejskiego Orzesze. Realizacja przedmiotu zamówienia polegaæ bêdzie na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych codziennie, w dni robocze.
3. Kod CPV co do przedmiotu zamówienia
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64112000-4 Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr:
1) 1a Opis przedmiotu zamówienia - SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla us³ug pocztowych

2) 1b Opis przedmiotu zamówienia – Szacunkowa ilo¶æ przesy³ek


5. Gdziekolwiek w dokumentacji postepowania wystêpuj± odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjêtym przez polskie prawodawstwo. Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji postepowania, przy opisie zastosowanych materia³ów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje siê, ¿e mog± byæ zastosowane materia³y równowa¿ne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przyk³adowy i u¿yty jest w celu okre¶lenia standardów jako¶ciowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materia³ów. W przypadku, gdy powo³ywane normy i przepisy s± pañstwowe lub odnosz± siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania ni¿ powo³ane normy lub przepisy.
Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na dokumentacjê postêpowania wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postêpowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.

7. (je¿eli dotyczy)Zamawiaj±cy zastrzega, aby zastosowane materia³y posiada³y wa¿ne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeñstwa i atesty higieniczne. Zamawiaj±cy dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urz±dzeñ i materia³ów równowa¿nych co do jako¶ci i surowców u¿ytych do ich wykonania do materia³ów i urz±dzeñ podanych w dokumentacji postêpowania pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.

8. Podwykonawcy :
1) Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców.
3) Powierzenie wykonawcy czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.

9. Wymagania art. 100 ustawy: Charakter przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzglêdniania w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.

10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracê: na podstawie art. 95 ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: m.in. Zamawiaj±cy wymaga aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: bezpo¶rednie przyjmowanie przesy³ek pocztowych zatrudnione by³y na umowê o pracê. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia jest zobowi±zany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, tj. osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia, aby równie¿ podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spe³niali wszystkie wymogi wzglêdem osób zatrudnionych na umowê o pracê. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem, sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

11. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 466972,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 466972,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466972,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spó³ka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 466972,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.