eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6fce3d-87f2-4f03-875d-3851bae8e8d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/miechow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/miechow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XII. SPOSÓB KOMUNIKACJI, SKŁADANIA OFERT, WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
14) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/miechow
postępowanie ID 1029492
4. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) korzystanie z platformazakupowa.pl jest możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
2) Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
3) W celu założenia bezpłatnego Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4) W celu założenia konta, Użytkownik powinien wypełnić formularz Założenia konta udostępniony przez Usługodawcę na Stronie platformazakupowa.pl i przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu Zakładania konta. Podczas Zakładania konta Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
5) Użytkownik w celu złożenia Zamawiającemu Oferty wybiera polecenie "ZŁÓŻ OFERTĘ" dostępne pod zamieszczonym przez Zamawiającego Postępowaniem.
6) Wypełnienie formularza i kliknięcie "ZŁÓŻ OFERTĘ" w Postępowaniu oznacza, że:
• dane w ofercie, do momentu zakończenia zbierania ofert w Postępowaniu należą do Użytkownika, który może wycofać się ze składanej oferty poprzez jej anulowanie oraz ma prawo do składania poprawionej oferty,
• po upływie terminu zbierania ofert dane w ofercie należą do Zamawiającego.
7) Po wypełnieniu Formularzu składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk Przejdź do podsumowania. (...).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z ROZDZ. II SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.31.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 889320,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest usługa, która polegać będzie na prowadzeniu przez okres dwóch lat, kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Miechów.
II. Usługa polegać będzie w szczególności na: otwieraniu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących i pomocniczych Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych.
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Miechów wchodzą:
1) Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
3) Samorządowy Zespół Edukacji
4) Szkoła Podstawowa Nr 1
5) Szkoła Podstawowa Nr 2
6) Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli
7) Szkoła Podstawowa w Jaksicach
8) Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
9) Szkoła Podstawowa w Pstroszycach
10) Przedszkole Samorządowe Nr 1
11) Przedszkole Samorządowe Nr 2
12) Przedszkole Samorządowe Nr 3
13) Żłobek Samorządowy
III. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się 15 rachunków podstawowych, 148 rachunków pomocniczych, 2 rachunki pomocnicze – masowe (odpady, podatki), 1 rachunek bieżący walutowy, 1 rachunek VAT.
IV. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy obejmuje m. in.:
- prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym i tradycyjnym,
- przyjęcie i wypłacanie gotówki z otwartych rachunków bieżących i pomocniczych,
- potwierdzanie stanu salda i dokonanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy (wyciąg bankowy), przy czym bank musi zapewnić możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów, z punktu kasowego od następnego dnia,
- zamykanie i otwieranie kolejnych rachunków dla Urzędu Gminy Miechów oraz jednostek organizacyjnych w trakcie trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku,
- obsługa kasowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie a w szczególności wypłata gotówki na podstawie list wypłat,
- wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń o posiadaniu konta bankowego,
- obsługa poleceń przelewów w formie papierowej,
- obsługa wpłat gotówkowych realizowanych w formie zamkniętej,
- wydawanie blankietów czekowych,
- lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunków na lokatach krótkoterminowych,
- przechowywanie depozytu w formie klucza,
- zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) współpracujący z programami księgowymi RADIX i VULCAN stosowanych przez Urząd Gminy i Miasta i jednostki podległe umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemie księgowym wskazanym przez Zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy w szczególności następujący rodzajów wpłat z tytułu:
• podatku od nieruchomości
• podatku rolnego
• podatku od środków transportu
• podatku leśnego
• żywienia i opłaty stałej
- spełnienie wymogów systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących tj.:
• identyfikacja wpłat po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty,
• przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu w tym dokonanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków),
• uznanie rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe,
• zapisywaniu na rachunku bieżącym sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym banku, w którym były przetwarzane płatności masowe.
- dokonywanie wyzerowania rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi do banku dyspozycjami poszczególnych jednostek,
- zapewnienie bezpłatnych transakcji zagranicznych, przychodzących i wychodzących.

V. Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych:
a) System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności:
- uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach objętych umową, zawartą w wyniku niniejszego postępowania,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
- sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,
- udostępnienie historii rachunku bankowego,
b) Wykonawca na własny koszt wykona instalację systemu na stanowiskach komputerowych (w Urzędzie Gminy oraz jednostkach budżetowych) i przeszkoli pracowników obsługujących system.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia w trakcie trwania umowy dodatkowego stanowiska bez dodatkowych kosztów.
c) system musi być zainstalowany u Zamawiającego w terminie zapewniającym ciągłość pracy,
d) system musi posiadać standard zapewniający pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej Zamawiającego.

VI. Utworzenie punktu kasowego (filia lub oddział) swojego banku
Punkt zlokalizowany na terenie miasta Miechów, z możliwością w dni robocze pobrania gotówki, dokonania wpłaty pieniężnej, złożenia przelewów, odebrania wyciągu bankowego bądź innych dokumentów, wypłata świadczeń społecznych na podstawie list wypłat przekazanych bankowi przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie.

VII. Udzielenie kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym:
a) wysokość kredytu krótkoterminowego będzie wynikać z określonego przez Radę w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu,
b) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny i uruchamiany będzie na każdy rok budżetowy po podpisaniu umowy. Będzie on spłacany nie później niż do 31 grudnia każdego roku budżetowego;
c) wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego budżetu Gminy bez potrzeby dodatkowych dyspozycji Zamawiającego,
d) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatycznie zmniejszenie salda kredytu,
e) kosztem kredytu będzie jedynie oprocentowanie liczone jako suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc zaciągnięcia kredytu i marży banku (M) stałej w całym okresie trwania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielenia i obsługi kredytu w rachunku bieżącym (w tym w szczególności prowizji, kosztów wcześniejszej spłaty kredytu, opłat za odstąpienie lub zmiany umowy kredytowej).
O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego.
f) naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata kredytu oraz spłata odsetek za m-c grudzień nastąpi do 31 grudnia roku budżetowego.
g) do celów przygotowania ofert przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 5 000 000 zł.
h) do celów zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego informujemy, iż na BIP Urzędu w zakładce Budżet znajdują się informacje Burmistrza dotyczące wykonania budżetu za 2023 r.

VIII. Oprocentowanie środków na rachunkach Gminy:
- oprocentowanie obejmuje środki gromadzone na wszystkich rachunkach bankowych prowadzonych w walucie PLN,
- środki pieniężne gromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg zmiennej stawki procentowej WIBID 1M z każdego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący za który naliczane są odsetki i stałej w trakcie trwania umowy marży banku określonej w ofercie,
- oprocentowanie wyrażone będzie stawka WIBID 1M i stała w trakcie trwania umowy marży banku (dodatnia lub ujemna),
- odsetki będą naliczane i dopisywane do rachunku w okresie miesięcznym.

IX. Koszt obsługi:
1. Wykonawca z tytułu prowadzonej obsługi Bankowej Gminy Miechów będzie pobierał w okresie trwania umowy stałą miesięczną opłatę ryczałtową, która pokryje wszelkie koszty świadczeń i wymagań wskazanych w pkt. II – VI,
2. Opłata ryczałtowa nie obejmuje kosztów odsetek od kredytu w rachunku bieżącym naliczanych odrębnie w przypadku uruchamiania kredytu ani oprocentowania środków na rachunkach Gminy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi wagami procentowymi dla poszczególnych elementów oferty:
I. Kryteria oceny ofert:
1) Opłata miesięczna za prowadzenie obsługi bankowej „R”- 60%
2) Marża banku od środków znajdujących się na rachunkach Gminy „MG” – 20%
3) Marża banku stosowana przy kredycie „MK” – 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża banku od środków znajdujących się na rachunkach Gminy „MG”

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża banku stosowana przy kredycie „MK”

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca winien wykazać, że posiada stosowne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U.2024.1646 t.j.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczące informacji o istnieniu z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w rozumieniu ustawy z wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: uprawnienie / zezwolenie(o którym mowa w Rozdz. VII ust. 4 pkt. 1) do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U.2024.1646 t.j.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/miechow postępowanie ID 1029492

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.