eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ogolny.warszawa@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/krus

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d15f02-5749-4b2d-bce6-98327d2e3aa3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235902/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi ochrony fizycznej i monitorowania alarmów antywłamaniowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.krus.gov.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.krus.gov.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, a w szczególności składanie pytań, ofert, odpowiedzi na pytania, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wezwań lub zawiadomień, obywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przy użyciu Systemu do elektronicznej komunikacji i składania ofert.
2. System jest dostępny pod adresem https://e-zamowienia.krus.gov.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Systemu.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://e-zamowienia.krus.gov.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Baza Wiedzy”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Systemu, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Systemu:
- przed przystąpieniem do postępowania – przez kafelek „Zadaj pytanie”;
- po przystąpieniu do postępowania – przez kafelek „Wiadomości”.
7. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z kolejnością wskazaną w Instrukcji, o której mowa w pkt 5.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego znajduje się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego znajduje się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1400-OP.261.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) 1 - osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową w Oddziale Regionalnym KRUS Warszawa i Placówkach Terenowych w Ciechanowie, Płocku, Ostrołęce, Siedlcach i Radomiu,
b) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne wraz z konserwacją urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w Oddziale Regionalnym i Placówkach Terenowych - Wykaz jednostek organizacyjnych KRUS zawiera Załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale IX SWZ oraz zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie stałej lub doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej oraz stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wydaną na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995). Warunek ten dotyczy również podwykonawców, jeżeli Wykonawca zleci wykonywanie części zamówienia objętego koncesją podwykonawcom (dojazd patrolu interwencyjnego w celu fizycznego zabezpieczenia budynku oraz konserwacja i naprawy systemu SSWiN).

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) zatrudnia na podstawie umowy o pracę co najmniej 12 pracowników posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
b) w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę (umowę) obejmującą jednocześnie ochronę fizyczną osób i mienia oraz monitoring, która trwała (trwa) co najmniej 12 m-cy, a wartość umowy brutto wynosiła (wynosi) co najmniej 1 500 000,00 zł rocznie.
Nie można sumować kontraktów o krótszym okresie trwania i/lub mniejszych wartościach, aby uzyskać wartość wymaganą powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
2) oświadczeń każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale XI ust. 2, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
3) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust.1 pkt 1) lub pkt 2 składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu wskazanych w Rozdziale IX SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda złożenia:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych albo nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik Nr 7 do SWZ), potwierdzającego wykonanie/wykonywanie co najmniej 1 usługi (umowy) obejmującej jednocześnie ochronę fizyczną osób i mienia oraz monitoring, która trwała (trwa) co najmniej 12 m-cy, a wartość umowy brutto wynosiła (wynosi) co najmniej 1 500 000 zł rocznie wraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Nie można sumować kontraktów o krótszym okresie trwania i/lub mniejszych wartościach, aby uzyskać wartość wymaganą powyżej.
b) wykazu osób, którymi dysponuje Wykonawca, zdolnych do realizacji zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (co najmniej 12 osób posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, informacją o podstawie ich dysponowania oraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają przepisy prawa obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia (wg Załącznika Nr 8 do SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia ten warunek i to on zrealizuje usługi, do wykonania których te zdolności są wymagane.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający zażąda koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie stałej lub doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej oraz stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wydaną na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi udokumentować posiadanie koncesji, chyba, że nie będzie brał udziału w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego drogą GSM, dojazdu patrolu interwencyjnego w celu fizycznego zabezpieczenia budynku oraz konserwacji i napraw systemu SSWiN, do realizacji, których uprawnienia te są wymagane.
2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom części zamówienia objęte koncesją Zamawiający zażąda złożenia przez Wykonawcę wypełnionego Załącznika Nr 5 do SWZ oraz koncesji, o której mowa w ust. 2 pkt 2) dla wszystkich podwykonawców, którzy będą brali udział w wykonywaniu zamówienia.
3. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego lub zawodowego podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 pkt 1, dotyczące podmiotu(ów) udostępniającego(cych) zasoby stosownie do zakresu udostępnionych zasobów, z których Wykonawca będzie korzystał.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

A. Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w Rozdziale X SWZ - zgodnie z Załącznikiem Nr 3a do SWZ;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy / podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, jeżeli w imieniu Wykonawcy / podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru,
3) Jeżeli dotyczy - Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu dołącza Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w
Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w Rozdziale X SWZ – Załącznik Nr 3c do SWZ;
B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w tym Spółki cywilne:
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
1) Oświadczenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w Rozdziale X SWZ - zgodnie z Załącznikiem Nr 3b do SWZ;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby/, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru;
3) Oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
4) Jeżeli dotyczy - Wykonawcy polegający na zasobach innego podmiotu dołączają Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w Rozdziale X SWZ – Załącznik Nr 3c do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia realizowali w/w usługi wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (Załącznik Nr 7 do SWZ) winien zawierać tylko usługi, w których wykonywaniu wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku usług powtarzających się lub
ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
6. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) warunek określony w Rozdziale X ust. 1 pkt 1) SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada aktualną koncesję udzieloną przez właściwego ministra na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego i to on zrealizuje usługi, do których przedmiotowa koncesja jest wymagana.
2) warunek określony w Rozdziale X ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni ten warunek samodzielnie i to on zrealizuje usługi, do wykonania których te zdolności są wymagane.
3) warunek określony w Rozdziale X ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni ten warunek samodzielnie i to on zrealizuje usługi, do wykonania których to doświadczenie jest wymagane.
- w przypadkach, o których mowa w pkt 1) - 3), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ).
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w Rozdziale X SWZ składa każdy z Wykonawców odrębnie - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3b do SWZ.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1) SWZ (koncesji), zamieszczają w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 b) do SWZ, informacje o tych podwykonawcach.
9. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi udokumentować posiadanie koncesji, chyba, że nie będzie brał udziału w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego drogą GSM, dojazdu patrolu interwencyjnego w celu fizycznego zabezpieczenia budynku oraz konserwacji i napraw systemu SSWiN, do realizacji, których uprawnienia te są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są we wzorze umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.krus.gov.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór jest przedstawiony w SWZ. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia.
Do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie ze wskazaniami w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.