eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionówkaZakup oraz dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce w ramach realizacji projektu: "Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce w ramach realizacji projektu: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857278030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39058d88-9fa1-48f3-ad34-be3362ffaacb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce w ramach realizacji projektu: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39058d88-9fa1-48f3-ad34-be3362ffaacb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580193

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce w ramach realizacji projektu tj.: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”.
2.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
3.
UWAGA! Ze względu na tryb dotacji (dotacja udzielona na wydatki bieżące) Zamawiający wymaga, aby cena zakupu jednostkowego poszczególnego sprzętu nie przekraczała 10 000 zł brutto.
4.
UWAGA! W przypadku zaoferowania ceny jednostkowej produktu wyższej od kwoty określonej w ust.3 – Zamawiający odrzuci ofertę jako niespełniającą warunków zamówienia.
5.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.
6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499908,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1616895,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499908,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661624185

7.3.3) Ulica: Pogorzałki 119A

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Duzę

7.3.5) Kod pocztowy: 16-002

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499908,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.