eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUsunięcie wyrobów zawierających azbest oraz onduliny z wiat w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu wraz z transportem i utylizacją odpadów- 88/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie wyrobów zawierających azbest oraz onduliny z wiat w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu wraz z transportem i utylizacją odpadów- 88/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1005151

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie wyrobów zawierających azbest oraz onduliny z wiat w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu wraz z transportem i utylizacją odpadów- 88/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5061b28-6f70-496f-8af4-1536317386ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 88/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18452,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa usunięcia pokryć dachowych (wyrobów) zawierających azbest oraz onduliny z wiat w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu wraz z transportem i przekazaniem do utylizacji wytworzonych odpadów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje demontaż pokryć dachowych (wyrobów) zawierających azbest oraz onduliny z wiat w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu, wraz
z pakowaniem, załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia odpadów na składowisku odpadów azbestowych oraz onduliny wytworzonych odpadów, w ilości:
- 152,5 m2 wyrobów zawierających azbest tj. płyt azbestowych – falistych (szacunkowo 2288 kg)
- 209,92 m2 onduliny ( szacunkowo 651 kg).
Zamawiający zastrzega, że podane ilości wagowe są ilościami szacunkowymi, ponieważ nie ma możliwości wykazania ilości materiału w jednostce miary jaka pojawi się na karcie przekazania odpadu.
Po wykonaniu demontażu Wykonawca będzie zobowiązany (we własnym zakresie i w cenie umowy) do przeważenia odpadów dysponowaną przez Wykonawcę wagą przewoźną posiadającą ważną legalizację, zgodnie z przepisami ustaw z dnia 11 maja 2011 r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2022 nr, poz. 2063) oraz aktami wykonawczymi.
Ważenie powstałych odpadów musi się odbyć w obecności Zamawiającego. Wykonawca dokona ważenia i z tej czynności sporządzi protokół odzwierciedlający rzeczywistą ilość odpadów.
Rozliczenie finansowe nastąpi na podstawie cen jednostkowych za faktycznie odebraną i unieszkodliwioną ilość odpadów.
Zakres istotnych prac i czynności podlegający realizacji przez Wykonawcę:
1) przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do właściwego przygotowania miejsca prowadzonych prac, zabezpieczenia i oznakowania terenu wykonywania usługi taśmą ostrzegawczą oraz tablicami informacyjnymi ostrzegającymi przed zagrożeniem związanym z azbestem,
Wykonawca, przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu budowlanego, a także z terenu prac, obowiązany jest do zgłoszenia tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, państwowemu inspektorowi sanitarnemu oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Kopię powyższych dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od złożenia dokumentów.
2) nawilżanie wodą wyrobów zawierających azbest przed ich usuwaniem i utrzymywanie w stanie wilgotnym przez cały czas (Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wody niezbędnej do nawilżania wyrobów azbestowych);
3) usunięcie wyrobów zawierających azbest bez jakiegokolwiek uszkodzenia, jeśli jest to technicznie możliwe;
4) odspajanie wyrobów przy stosowaniu wyłącznie ręcznych narzędzi lub wolnoobrotowych narzędzi mechanicznych,
5) przeważenie powstałych odpadów tj. azbestu, onduliny,
6) pakowanie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, zabezpieczenie odpadów zgodnie
z obowiązującymi przepisami;
7) uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie z pyłu w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska;
8) transport z miejsca odbioru do miejsca utylizacji/unieszkodliwienia odpadów.
Obowiązek właściwego przygotowania do transportu odpadów zawierających azbest spoczywa
na wytwórcy opadów/ Wykonawcy. Posiadacz odpadów, który prowadzi działalność w zakresie zbierania odpadów zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na prowadzenie zbierania zgodnie z art.41 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t.j. z dn.2023.08.10).
Transportujący odpady jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru zgodnie z art. 50 ust. 1, pkt.8a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t.j. z dn.2023.08.10).
Zamawiający zastrzega możliwość zażądania przedstawienia dokumentów, o których mowa powyżej na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji umowy, jeśli będzie to konieczne w związku z np. wątpliwościami wynikającymi z oferty w powyższym zakresie lub w wyniku działań Wykonawcy podczas realizacji umowy powodujących powstanie wątpliwości co do realizacji usługi na warunkach określonych umową.
w zakresie azbestu: transport zdemontowanych, przeważonych oraz odpowiednio zabezpieczonych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie zgodnie z wymogami określonym
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietna 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U 2010.162.189) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).
Rozładunek i przekazanie odpadów do utylizacji odbywać się musi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U z 2023 r., poz.1587) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych.
Przyjęcie do utylizacji Wykonawca będzie zobowiązany poświadczyć przed Zamawiającym dokumentem wydanym przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji – Wykonawca przekaże kartę przekazania odpadu.
w zakresie onduliny: zdemontowana ondulina po przeważeniu winna zostać przez Wykonawcę zabrana i zutylizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Miejsce wykonywania usługi: Jednostka wojskowa zlokalizowana przy ul. Bema 14-16 w Grudziądzu.
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania zezwolenia na prowadzenie zbierania odpadów i zezwolenia na prowadzenie przetwarzania odpadów, w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 t.j.) ważne co najmniej do 30.01.2025 r.
lub
w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada powyższego zezwolenia jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie w zakresie prowadzenia zbierania odpadów, prowadzenia przetwarzania odpadów, wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 t.j.).
/powyższe Wykonawca wskazuje w treści załącznika nr 5 do SWZ /
Wykonawca na etapie realizacji umowy jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia powyższych dokumentów.
Transport odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych należy przeprowadzić zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 643 tj.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5151,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9918,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5151,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223217963

7.3.3) Ulica: Świętej Teresy 106/10

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5151,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.