Og³oszenie z dnia 2024-12-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00497452/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00514678/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Pszennie oraz Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku przedszkola gminnego w Pszennie przy ul. Wroc³awskiej 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,174719,3059aae3c90c88c9ad1079092e6ea724.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Pszennie oraz Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku przedszkola gminnego w Pszennie przy ul. Wroc³awskiej 152.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c4222988-50a1-49ef-ad3d-3182d2148f38
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00631977
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00018766/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Pszennie
1.1.12 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku przedszkola gminnego w Pszennie przy ul. Wroc³awskiej 15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00497452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3234779,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w czê¶ci nr 1 jest „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Pszennie”, która obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±cy zakres prac:1) prace przygotowawcze,
2) wykonanie docieplenia stropodachów we³n± mineraln± z pokryciem pap± termozgrzewaln±,
3) wymianê obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
4) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem,
5) docieplenie ¶cian piwnicy,
6) wykonanie tynku mineralnego wraz z malowaniem farbami silikatowymi,
7) wykonanie robót ogólnobudowlanych remontowych,
8) monta¿ instalacji fotowoltaicznej na dachu szko³y i sali gimnastycznej wraz z zasilaniem,
9) wykonanie opaski, odtworzenie chodników wokó³ budynku,
10) wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
11) modernizacja pomieszczenia kot³owni, wykonanie nowej pod³ogi w kot³owni, tynków,
12) monta¿ pomp ciep³a,
13) monta¿ rozdzielnic elektrycznych,
14) uruchomienie kot³owni, przeszkolenie pracowników,
15) monta¿ ogrodzenia pomp ciep³a wraz z furtka wej¶ciow±,
16) odtworzenie zieleñców,
17) prace porz±dkowe.
2. Dla czê¶ci nr 1 Zamawiaj±cy wymaga, aby prace polegaj±ce na modernizacji kot³owni w zakresie dot. budynku Szko³y Podstawowej oraz g³ówne prace zwi±zane z wymian± centralnego ogrzewania, by³y wykonywane w okresie poza sezonem grzewczym lub w trakcie przerwy wakacyjnej, ferii zimowych. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zwi±zany z wymian± instalacji centralnego ogrzewania i grzejników realizowany by³ poza godzinami lekcyjnymi lub w sposób niezak³ócaj±cy prowadzenia lekcji, pod warunkiem ustalenia takiego sposobu prowadzenia prac z Dyrektorem Szko³y Podstawowej. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wymagania od Wykonawcy realizacji robót na tzw. „dwie zmiany” lub w weekendy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby prace polegaj±ce na modernizacji kot³owni w zakresie dot. przedszkola by³y wykonywane poza sezonem grzewczym.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 okre¶la dokumentacja budowlana stanowi±ca Za³±cznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±ca Za³±cznik nr 9 do SWZ, Errata stanowi±ca Za³±cznik nr 10 do SWZ oraz przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 11A do SWZ w zakresie robót bran¿y budowlanej polegaj±cych na dociepleniu ¶cian zewnêtrznych i stropodachu budynku.
Przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 11B do SWZ w zakresie robót bran¿y sanitarnej i instalacji fotowoltaicznej jest dokumentem pomocniczym do sporz±dzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
UWAGA! Zakres modernizacji pomieszczenia kot³owni okre¶la projekt techniczny dla budynku Szko³y Podstawowej oraz projekt techniczny dla budynku przedszkola gminnego.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej od szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich, a powsta³e z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci i posiadanego mienia w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia, w tym tak¿e ruchem maszyn i pojazdów mechanicznych niepodlegaj±cych obowi±zkowej rejestracji na Sumê Gwarancyjn± 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100). Niniejsze ubezpieczenie musi obowi±zywaæ przez 10 (s³ownie: dziesiêæ) miesiêcy i 7 (s³ownie: siedem) dni od dnia podpisania umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, z jednoczesnym obowi±zkiem jego przed³u¿enia, je¿eli termin zakoñczenia robót ulegnie zmianie. Zamawiaj±cy wymaga, aby ubezpieczonymi by³y wszystkie podmioty (Podwykonawcy i dalsi Podwykonawcy) zwi±zane z wykonaniem i realizacj± Umowy. Ubezpieczenie,
o którym mowa w niniejszym pkt musi byæ ubezpieczeniem dedykowanym dla danej czê¶ci przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy jeden Wykonawca zostanie wybrany do realizacji obu czê¶ci, zobowi±zany bêdzie do wniesienia wymaganych ubezpieczeñ osobno dla ka¿dej z czê¶ci, gdzie ka¿de z ubezpieczeñ musi byæ na Sumê Gwarancyjn± 500.000,00 z³.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiaj±cemu pe³nej dokumentacji ubezpieczeniowej (przez któr± rozumie siê projekty umów ubezpieczenia oraz warunków ubezpieczenia) potwierdzaj±cych spe³nienie okre¶lonych w pkt 7 wymogów ubezpieczeniowych. Zamawiaj±cy uprawniony jest do weryfikacji przes³anej dokumentacji. W przypadku, w którym przes³ane dokumenty nie spe³niaj± wymogów okre¶lonych powy¿ej, Zamawiaj±cy wyznacza dodatkowy 3 dniowy termin na dokonanie zmian i ponowne przes³anie pe³nej dokumentacji ubezpieczeniowej. Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegaj± akceptacji Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca, w zwi±zku z pkt 4 i 5, jest zobowi±zany:
1) najpó¼niej w dniu podpisania umowy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu dowód zap³aty sk³adek oraz polisy z tytu³u zawarcia umowy ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 4;
2) utrzymywaæ ubezpieczenie na kwotê nie ni¿sz± ni¿ wskazana w pkt 4 przez ca³y okres wykonywania umowy;
3) przedstawiaæ Zamawiaj±cemu bez wezwania dowody zap³acenia sk³adek z tytu³u zawarcia na kolejne okresy umowy ubezpieczenia, spe³niaj±cej warunki okre¶lone w pkt 4, przed up³ywem terminu obowi±zywania poprzedniego ubezpieczenia.
7. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
8 Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465 z pó¼n. zm.) pracowników wykonuj±cych prace budowlano-monta¿owe i instalacyjne, z wy³±czeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji.
9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 8 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 8 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie pracowników zatrudnionych przez Wykonawcê lub podwykonawcê zawieraj±ce informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika oraz podpis pracownika sk³adaj±cego o¶wiadczenie, lub
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego oraz do zg³oszenia ich do w³a¶ciwego oddzia³u ZUS. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umów, rodzaju umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, lub
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ przekazana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
11. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 8 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000,00 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 8 czynno¶ci.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2717136,46 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w czê¶ci nr 2 jest „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku przedszkola gminnego w Pszennie przy ul. Wroc³awskiej 15”, która obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±cy zakres prac:1) prace przygotowawcze,
2) wykonanie docieplenia stropodachów styropap± z pokryciem pap± termozgrzewaln±,
3) wymianê obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
4) docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem,
5) docieplenie ¶cian piwnicy,
6) wykonanie tynku mineralnego wraz z malowaniem farbami silikatowymi,
7) wykonanie opaski wokó³ budynku, odtworzenie nawierzchni chodników,
8) remont schodów przed budynkiem,
9) prace porz±dkowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 okre¶la dokumentacja budowlana stanowi±ca Za³±cznik nr 12 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±ca Za³±cznik nr 13 do SWZ oraz przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 14 do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej od szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich, a powsta³e z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci i posiadanego mienia w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia, w tym tak¿e ruchem maszyn i pojazdów mechanicznych niepodlegaj±cych obowi±zkowej rejestracji na Sumê Gwarancyjn± 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100). Niniejsze ubezpieczenie musi obowi±zywaæ przez 10 (s³ownie: dziesiêæ) miesiêcy i 7 (s³ownie: siedem) dni od dnia podpisania umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, z jednoczesnym obowi±zkiem jego przed³u¿enia, je¿eli termin zakoñczenia robót ulegnie zmianie. Zamawiaj±cy wymaga, aby ubezpieczonymi by³y wszystkie podmioty (Podwykonawcy i dalsi Podwykonawcy) zwi±zane z wykonaniem i realizacj± Umowy. Ubezpieczenie, o którym mowa w niniejszym pkt musi byæ ubezpieczeniem dedykowanym dla danej czê¶ci przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy jeden Wykonawca zostanie wybrany do realizacji obu czê¶ci, zobowi±zany bêdzie do wniesienia wymaganych ubezpieczeñ osobno dla ka¿dej z czê¶ci, gdzie ka¿de z ubezpieczeñ musi byæ na Sumê Gwarancyjn± 500.000,00 z³.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiaj±cemu pe³nej dokumentacji ubezpieczeniowej (przez któr± rozumie siê projekty umów ubezpieczenia oraz warunków ubezpieczenia) potwierdzaj±cych spe³nienie okre¶lonych w pkt 7 wymogów ubezpieczeniowych. Zamawiaj±cy uprawniony jest do weryfikacji przes³anej dokumentacji. W przypadku, w którym przes³ane dokumenty nie spe³niaj± wymogów okre¶lonych powy¿ej, Zamawiaj±cy wyznacza dodatkowy 3 dniowy termin na dokonanie zmian i ponowne przes³anie pe³nej dokumentacji ubezpieczeniowej. Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegaj± akceptacji Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca, w zwi±zku z pkt 3 i 4, jest zobowi±zany:
1) najpó¼niej w dniu podpisania umowy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu dowód zap³aty sk³adek oraz polisy z tytu³u zawarcia umowy ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 3;
2) utrzymywaæ ubezpieczenie na kwotê nie ni¿sz± ni¿ wskazana w pkt 3 przez ca³y okres wykonywania umowy;
3) przedstawiaæ Zamawiaj±cemu bez wezwania dowody zap³acenia sk³adek z tytu³u zawarcia na kolejne okresy umowy ubezpieczenia, spe³niaj±cej warunki okre¶lone w pkt 43, przed up³ywem terminu obowi±zywania poprzedniego ubezpieczenia.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
7. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465 z pó¼n. zm.) pracowników wykonuj±cych prace budowlano-monta¿owe i instalacyjne, z wy³±czeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie pracowników zatrudnionych przez Wykonawcê lub podwykonawcê zawieraj±ce informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika oraz podpis pracownika sk³adaj±cego o¶wiadczenie, lub
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego oraz do zg³oszenia ich do w³a¶ciwego oddzia³u ZUS. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umów, rodzaju umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, lub
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ przekazana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
10. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000,00 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7 czynno¶ci.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442110-1 - Malowanie budynków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 517643,2 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2699874,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3455522,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2699874,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Sylwia Szer³omska-Zdzieb³o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661546295
7.3.3) Ulica: Kamieñskiego 120/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-124
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA SZER£OMSKA-ZDZIEB£O BUDOM
jakie przetargi wygra³a firma
SYLWIA SZER£OMSKA-ZDZIEB£O BUDOM
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2699874,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 515000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 713012,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646175,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Sylwia Szer³omska-Zdzieb³o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661546295
7.3.3) Ulica: Kamieñskiego 120/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-124
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA SZER£OMSKA-ZDZIEB£O BUDOM
jakie przetargi wygra³a firma
SYLWIA SZER£OMSKA-ZDZIEB£O BUDOM
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 646175,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowi±cego siedzibê Starostwa Powiatowego w ¦widnicy do obowi±zuj±cych przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okrêgu ¶widnickiego"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/g³ównym na powierzchni hallu g³ównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie ¦wierzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tu³owice
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ci±gu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - U¶cikowo
- Bie¿±ce remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wyst±pienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.