eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzySukcesywna dostawa paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PCZ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220638287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceynowy, 7

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pczkartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczkartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9563ab8-5c68-48be-83ed-e5b415f1a907

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.350.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa – oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (PB95) oraz roztworu AdBlue dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
2. Zamawiający szacuje zapotrzebowanie przedmiotu zamówienia w ilości:
a) Olej napędowy (ON) – 126 000 litrów
b) Benzyna bezołowiowa (Pb95) – 21 000 litrów
c) Roztwór AdBlue – 2 400 litrów
3. Określone w pkt 3 ilości paliwa są wyłącznie szacunkowe i mogą ulegać zmniejszeniu w trakcie realizacji Umowy maksymalnie o 30%. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości paliwa nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Parametry oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej E95 winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2020 r. poz. 727 z póź. zm.)
7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej jednego całodobowego (pomijając przerwy techniczne) dystrybutora paliw do tankowania przez samochody osobowe oleju napędowego oraz co najmniej jednego całodobowego dystrybutora do tankowania przez samochody osobowe benzyny bezołowiowej Pb 95 na minimum jednej stacji paliw położonej w promieniu 7 km od miejsca stacjonowania karetek Ratownictwa Medycznego tj.:
1) ul. Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy,
2) ul. Kościerska 2A, 83-330 Żukowo,
3) ul. Imbirowa 1, 80-297 Banino,
4) ul. Lęborska 34, 83-340 Sierakowice.
8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu możliwość całodobowego (pomijając przerwy techniczne) i bezgotówkowego zakupu paliw ciekłych (w tym roztwor AdBlue) wskazanych w pkt. 1 i 3 z wszystkich dystrybutorów przeznaczonych do tankowania przez samochody osobowe, oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej, posiadanych przez Wykonawcę na terenie całego kraju, 7 dni w tygodniu w tym również w niedziele i święta. Wykaz wszelkich stacji benzynowych, na których Wykonawca posiada przedmiotowe dystrybutory będzie stanowić Załącznik nr 2 do umowy.
9. Zakup paliw ciekłych oraz roztworu AdBlue będzie po cenach obowiązujących na konkretnej stacji w momencie zakupu, pomniejszony o upust zaoferowany przez Wykonawcę. Wysokość udzielonego upustu nie może ulec obniżeniu przez cały czas trwania umowy. Będzie on każdorazowo naliczany od wartości zakupionego paliwa.
10. Zakupy paliw ciekłych oraz roztworu AdBlue do pojazdów Zamawiającego, na stacjach paliwowych Wykonawcy, będzie na podstawie karty z mikroprocesorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942838,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942838,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942838,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 942838,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2027-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.