eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie"Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzoziu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871679900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozie 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GOPS@BRZOZIE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsbrzozie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048286/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opieuńczych na terenie Gminy Brzozie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.
f) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzoziu.

Podmiot będący wykonawcą lub stroną umowy zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych odpowiednio w art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 RODO w stosunku do osób fizycznych, od których dane pozyskane zostały bezpośrednio lub pośrednio i przekazane zostały Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Brzoziu w celach określonych w niniejszej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega
Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22
Rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: usługi.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług opiekuńczych dla Klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzoziu – mieszkańców Gminy Brzozie w ich miejscu zamieszkania. Usługi wykonywane będą dla Klientów GOPS w Brzoziu uprawnionych do korzystania z tych usług na podstawie decyzji administracyjnej określającej tygodniowy wymiar usług ze wskazaniem dni tygodnia, w które będą świadczone oraz wysokość odpłatności. Usługi mają być świadczone w mieszkaniach klientów przez 6 dni w tygodniu w dni powszednie (od poniedziałku do soboty), w godzinach 7.00 do 18.00 oraz w uzasadnionych przypadkach w dni wolne od pracy (niedziele i święta), w godzinach od 7.00 do 14.00.
Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie usług opiekuńczych wynikających m. in. z rodzaju schorzenia.
Obejmują one w szczególności:
• pielęgnację i terapię zleconą przez lekarza;
• zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki;
• dokonywanie zakupów, załatwianie spraw osobistych podopiecznego;
• podstawową opiekę higieniczno – sanitarną;
• pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem;
• usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie;
• utrzymanie w czystości pomieszczeń – sprzątanie, palenie w piecach, pranie bielizny pościelowej;
• pomoc w przygotowywaniu posiłków;
• załatwianie spraw urzędowych i rodzinnych podopiecznego;
• spacery;
• inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania Klienta.
Szacunkowy wymiar usług opiekuńczych wynosi 145 godzin miesięcznie. Zamówienie będzie realizowane od 01.01.2025 roku lub w przypadku zawarcia umowy po 1 stycznia 2025 r. od dnia jej zawarcia do 31.12.2026 roku w łącznym szacunkowym wymiarze 3480 godzin dla 5 osób. Z uwagi ma zmienny charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu lub zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Jedna godzina usługi (trwająca 60 minut) jest czasem przeznaczonym do wykonywania czynności bezpośrednio na rzecz osoby, u kto rej świadczone są usługi opiekuńcze. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania klienta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedsiębiorstwo Społeczne (nazwa kryterium „PS”) – waga kryterium 40 (max 40 pkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli:
2.3.a) Wykonawca wykaże wykonanie jednego zamówienia (usług opiekuńczych własnych lub podobnych typu asystentura osobista osoby z niepełnosprawnością, opieka wytchnieniowa w miejscu zamieszkania podopiecznych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla co najmniej 20 osób przez okres pełnych 5 miesięcy w ciągu 24 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia oferty w liczbie co najmniej 3.600 godzin i przedstawi potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie (potwierdzenie, o którym mowa powyżej, stanowić mogą referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy); w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie;
2.3.b) dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 osobami pełniącymi funkcję opiekuna, które będą wykonywać usługi opiekuńcze w środowiskach, legitymującymi się wykształceniem co najmniej podstawowym i posługującymi się językiem polskim w mowie i piśmie. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
1) wykaz wykonanych zamówień (wg załącznika nr 3 do SWZ) ze wskazaniem wykonania jednego zamówienia (usług opiekuńczych własnych lub podobnych typu asystentura osobista osoby z niepełnosprawnością, opieka wytchnieniowa w miejscu zamieszkania podopiecznych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla co najmniej 20 osób przez okres pełnych 5 miesięcy w ciągu 24 miesięcy poprzedzających złożenie oferty w liczbie co najmniej 3.600 godzin oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie (potwierdzenie, o którym mowa stanowić mogą referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy);
2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (wg załącznika nr 4 do SWZ).
3) Dokument potwierdzający uzyskanie statusu przedsiębiorstwa społecznego, którego głównym celem jest działalność reintegracyjna oraz realizacja usług społecznych; (decyzja wojewody właściwego ze względu na siedzibę tego podmiotu nadająca status przedsiębiorstwa społecznego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej). Zamawiający zastrzega sobie, że sprawdzi na stronie www.ekonomiaspoleczna.gov.pl czy nadany status przedsiębiorstwa społecznego jest aktualny
3. Na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
1) wykaz wykonanych zamówień (wg załącznika nr 3 do SWZ) ze wskazaniem wykonania jednego zamówienia (usług opiekuńczych własnych lub podobnych typu asystentura osobista osoby z niepełnosprawnością, opieka wytchnieniowa w miejscu zamieszkania podopiecznych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla co najmniej 20 osób przez okres pełnych 5 miesięcy w ciągu 24 miesięcy poprzedzających złożenie oferty w liczbie co najmniej 3.600 godzin oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie (potwierdzenie, o którym mowa stanowić mogą referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy);
2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (wg załącznika nr 4 do SWZ).
3) Dokument potwierdzający uzyskanie statusu przedsiębiorstwa społecznego, którego głównym celem jest działalność reintegracyjna oraz realizacja usług społecznych; (decyzja wojewody właściwego ze względu na siedzibę tego podmiotu nadająca status przedsiębiorstwa społecznego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej). Zamawiający zastrzega sobie, że sprawdzi na stronie www.ekonomiaspoleczna.gov.pl czy nadany status przedsiębiorstwa społecznego jest aktualny
3. Na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokument potwierdzający uzyskanie statusu przedsiębiorstwa społecznego, którego głównym celem jest działalność reintegracyjna oraz realizacja usług społecznych; (decyzja wojewody właściwego ze względu na siedzibę tego podmiotu nadająca status przedsiębiorstwa społecznego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej). Zamawiający zastrzega sobie, że sprawdzi na stronie www.ekonomiaspoleczna.gov.pl czy nadany status przedsiębiorstwa społecznego jest aktualny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Dziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do pozostałych warunków określonych w Dziale VI ust. 2 pkt 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie, to znaczy polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.