eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie"Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzoziu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871679900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozie 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912925

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GOPS@BRZOZIE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsbrzozie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w 2025 - 2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1155f6cd-54e7-4daa-a2f7-1f2404116d3c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048286/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opieuńczych na terenie Gminy Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: usługi.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług opiekuńczych dla Klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzoziu – mieszkańców Gminy Brzozie w ich miejscu zamieszkania. Usługi wykonywane będą dla Klientów GOPS w Brzoziu uprawnionych do korzystania z tych usług na podstawie decyzji administracyjnej określającej tygodniowy wymiar usług ze wskazaniem dni tygodnia, w które będą świadczone oraz wysokość odpłatności. Usługi mają być świadczone w mieszkaniach klientów przez 6 dni w tygodniu w dni powszednie (od poniedziałku do soboty), w godzinach 7.00 do 18.00 oraz w uzasadnionych przypadkach w dni wolne od pracy (niedziele i święta), w godzinach od 7.00 do 14.00.
Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie usług opiekuńczych wynikających m. in. z rodzaju schorzenia.
Obejmują one w szczególności:
• pielęgnację i terapię zleconą przez lekarza;
• zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki;
• dokonywanie zakupów, załatwianie spraw osobistych podopiecznego;
• podstawową opiekę higieniczno – sanitarną;
• pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem;
• usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie;
• utrzymanie w czystości pomieszczeń – sprzątanie, palenie w piecach, pranie bielizny pościelowej;
• pomoc w przygotowywaniu posiłków;
• załatwianie spraw urzędowych i rodzinnych podopiecznego;
• spacery;
• inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania Klienta.
Szacunkowy wymiar usług opiekuńczych wynosi 145 godzin miesięcznie. Zamówienie będzie realizowane od 01.01.2025 roku lub w przypadku zawarcia umowy po 1 stycznia 2025 r. od dnia jej zawarcia do 31.12.2026 roku w łącznym szacunkowym wymiarze 3480 godzin dla 5 osób. Z uwagi ma zmienny charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu lub zmniejszeniu szacunkowej liczby godzin. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Jedna godzina usługi (trwająca 60 minut) jest czasem przeznaczonym do wykonywania czynności bezpośrednio na rzecz osoby, u kto rej świadczone są usługi opiekuńcze. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania klienta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Niesiemy Dobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874 181 04 23

7.3.4) Miejscowość: Brzozie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-313

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.