Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021395545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3723728
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbgitr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dbgitr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbgitr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
statutowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a852f315-0c26-494c-a987-62d3e2b2f4ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061540/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBG.AG.350.102.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania oraz monitorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275950,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa IT – Adam Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421152365
7.3.3) Ulica: ul. Ciołkowskiego 1 m.3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-245
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- "Sukcesywna dostawa chemii i środków czystości hotelowych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach"
- SZP/242-022/2025 Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Politechniki Wrocławskie - 4 ZADANIA
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu
- Opracowanie aplikacji działającej w środowisku internetowym do wizualizacji danych przestrzennych 2D i 3D na podstawie repozytorium danych
- Dostawa zaawansowanego systemu do analizy kwasów nukleinowych dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 05/2025 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy.
- Zakup i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu Cyberbezpieczny Samorząd Urząd Gminy Lądek
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: "Kompetentny uczeń"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- ,,Mój potencjał - Moja przyszłość. Rozwój edukacji w Gminie Żurawica" zakup i dostawa sprzętu ICT"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.