eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa jajek na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 45 w Bytomiu



Og³oszenie z dnia 2024-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jajek na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 45 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 45

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245956

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zak±tek 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp45bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp45bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa jajek na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 45 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97d259c6-e197-453c-9c89-bb4cf5184538

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00634332

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00066439/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa jajek na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 45 w 2025r

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97d259c6-e197-453c-9c89-bb4cf5184538

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: wg regulaminu platformy e-zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): realizowany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP45.261.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 10000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa jajek na potrzeby sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 45 w Bytomiu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru na pe³nowarto¶ciowy lub na uzupe³nienie braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza siê zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto,
w przypadku:
a) zmiany przepisów obowi±zuj±cych dot. podatku VAT,
b) zmiany cen jednostkowych okre¶lonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana mo¿e nast±piæ nie czê¶ciej ni¿ raz na kwarta³ i w wysoko¶ci nie wy¿szej ni¿ o wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych za poprzedni kwarta³ publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostan± zmienione z pierwszym dniem miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu,
w którym z³o¿ono pismo wnioskuj±ce o zmianê;
2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jako¶ciowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub ni¿szych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku :
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostêpno¶ci produktu na rynku powy¿ej 14 dni kalendarzowych,
3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiaj±cego;
4) zmiany podwykonawcy i/lub czê¶ci wykonywanego przez niego zakresu dostawy b±d¼ wprowadzenie nowego podwykonawcy,
5) zmiany postanowieñ umowy, których konieczno¶æ wprowadzenia jest wynikiem zmian obowi±zuj±cego prawa b±d¼ dzia³añ organów pañstwowych, samorz±dowych, s±dowych lub administracyjnych,
6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
7) zmiany postanowieñ umowny w uzasadnionych przypadkach, innych ni¿ wy¿ej opisanych, gdy zachodzi konieczno¶æ ich wprowadzenia z powodu okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez platforme e- zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.