eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug pocztowych pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.



Og³oszenie z dnia 2024-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014974814

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920r 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-366

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223261515

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinb.pol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pinb.pol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55f78e81-9a21-4885-ab73-1c40594b71c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00634596

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00558035/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi pocztowe 01.01.2025r - 31.12.2025r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55f78e81-9a21-4885-ab73-1c40594b71c0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê, zgodnie z
rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Informacje dot. zak³adania kont podmiotów okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Dokumenty elektroniczne, o których
mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wy-maga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wy-nosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/searchocds-148610-55f78e81-9a21-4885-ab73-1c40594b71c0

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
Og³oszenie nr 2023/BZP 00520418/01 z dnia 2023-11-29
2023-11-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
dla m.st. Warszawy z siedzib± w Warszawie ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11. Kontakt z Inspektorem: tel.: (22) 326-15-15, mail:
sekretariat@pinb.pol.pl.
2.W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym przez Administratora -
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@pinb.pol.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, a podstaw± przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówieñ spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych, zwan± dalej ustaw± PZP.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP., zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
8. Przys³uguje Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych w zwi±zku z art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO na podstawie art. 21 RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOF4.60.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 278000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym wraz z obiorem przesy³ek

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± kieruj±c
siê kryteriami:
1) Cena brutto (za ca³o¶æ zamówienia) - 60 pkt.
2) Kryterium spo³eczne - 40 pkt
( liczba zatrudnionych pracowników na podstawie umowy o pracê
w pe³nym wymiarze czasu pracy w nadawczym urzêdzie pocztowym)
2. Sposób oceny ofert w/g kryteriów:
1) Ocena w/g kryterium Nr 1 - „C”- cena” bêdzie dokonywana na podstawie
wype³nionego przez Wykonawcê Formularza oferty. W kryterium tym
oferta mo¿e uzyskaæ do 60 pkt.
Cena okre¶la koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia
przez Wykonawcê, wynikaj±cy z uwzglêdnienia wszystkich kosztów, jakie
Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Oferta z³o¿ona przez danego Wykonawcê otrzyma w kryterium „cena”
zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z
nastêpuj±cego dzia³ania:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cb
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”.
Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cb - cena brutto ofert badanej.
2) Kryterium spo³eczne - tj.: liczba zatrudnionych pracowników na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przy
wykonywaniu czynno¶ci w zakresie przyjmowania, transportowania, dorêczania, sortowania i wydawania przesy³ek pocztowych
(m.in. dorêczyciele-listonosze, osoby sortuj±ce, wydaj±ce korespondencjê) - z uwzglêdnieniem personelu podwykonawców.
Uwaga: Kryterium to bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z³o¿onego w formularzu oferty, w którym okre¶li
liczbê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, w pe³nym wymiarze czasu pracy, którym zostanie powierzona realizacja
przedmiotu zamówienia w nadawczym Urzêdzie pocztowym (nale¿y wykazaæ ilo¶æ pracowników w nadawczym urzêdzie pocztowym
dla Zamawiaj±cego - za³. Nr 1 do SWZ – pkt. 3 (Formularz oferty)
Kso
Ks= ----------------- x 40
Ksmax
gdzie:
Ks - liczba punktów przyznanych danemu Wykonawcy w „kryterium
spo³ecznym”,
Kso - wykazana w ofercie badanej liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy, którym
zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem personelu podwykonawców,
Ksmax - maksymalna wskazana w ofertach liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasy
pracy, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem personelu podwykonawców.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sza liczbê punktów na podstawie w/w kryteriów oceny
ofert tj.:
P = C + Ks
P - suma punktów przyznanych ofercie w dwóch kryteriach.
C - liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1
Ks - liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 2.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: spo³eczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia n/w warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
UWAGA:
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) posiada zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, tj.:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje) co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Za us³ugê niezbêdn± do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia uwa¿a siê us³ugê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da, polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru o wadze do 2000 g, paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów wykonan± na rzecz instytucji publicznej. Przez jedno zamówienie Zamawiaj±cy rozumie us³ugê na rzecz jednego podmiotu w ramach jednego kontraktu (umowy) trwaj±cego co najmniej 12 miesiêcy.
Uwaga: W przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota 200.000,00 z³ przypadaæ musi na okres nie d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, a przypadku us³ug, których realizacja nie zosta³a zakoñczona na dzieñ sk³adania ofert, musz± one spe³niaæ warunki, o których mowa powy¿ej, a warto¶æ brutto czê¶ci us³ugi zrealizowanej do up³ywu terminu sk³adania ofert musi wynosiæ 200.000,00 z³.

UWAGA
1.W przypadku Wykonawców, którzy w celu wykazania spe³nienia warunku udzia³u w po-stêpowaniu, powo³aj± siê na zamówienie zrealizowane lub realizowane wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e ich wy³±czny udzia³ w zrealizowanym lub realizowanym wspólnie zamówieniu wyniós³ nie mniej ni¿ 200 000,00 z³otych brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pz,p
2. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn.16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, z³o¿one wed³ug wzoru na za³±czniku nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
2.Wykaz us³ug wykonanych a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych - w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do SWZ wraz z dowodami okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz oferty, Formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58, art. 59 oraz art. 117 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 6 ppkt a SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do-¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ:
a) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg wzoru na za³±czniku nr 4 do SWZ .
O¶wiadczenie sk³ada ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika.
Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienio-nych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa mo¿e byæ zmieniona w stosunku do z³o¿onej oferty w przypadku:
1) zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego (np. powoduj±cych zmniejszenie
warto¶ci zamówienia).
2) zmian podstaw prawnych reguluj±cych ¶wiadczenie us³ug bêd±cych
przedmiotem zamówienia, w tym zmiany cennika zaakceptowanegoprzez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej,
3) zmiany ustawowej wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.