eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk"Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk" (w podziale na części - zadania)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk” (w podziale na części - zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 648 73 97

1.5.8.) Numer faksu: 16 648 98 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk” (w podziale na części - zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8918dbd2-ee7f-487b-990e-ee7e118b789c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039855/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane w ramach projektu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 – priorytet- FEPK.02 Energia i środowisko”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa Przyłączy kablowych Nn dla zasilania oraz regeneracja studni głębinowych S1 i S2 w m. Rozbórz wraz z budową 2 minifarm o mocy 10 kWp oraz 2 banków energii o pojemności 10 Kw każdy

1. Regeneracja studni o raz budowa przyłączy kablowych Nn - - Regeneracje studni S-I i S-II na ujęciu wody podziemnej dla gminy Przeworsk projektuje się wykonać przy użyciu metody dekolmatacji strefy filtra za pomocą modułów ultradźwiękowych
2. Budowa 2 minifarm o mocy 10 kWp oraz 2 banków energii o pojemności 10 Kw każdy
Szczegółowy zakres robót określony został w SWZ, przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 518545,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa SUW Rozbórz wraz z budową farmy fotowoltaicznej 49,9 Kw i magazynem energii

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa SUW Rozbórz -realizację przedsięwzięcia należy wykonać przy wypełnianiu następujących zaleceń:
- wykonać istniejący stropodach należy zdemontować i wykonać nowy strop nad parterem,
- istniejące fundamenty pod ścianami zewnętrznymi należy podbić w celu zwiększenia powierzchni ław fundamentowych,
- fundamenty ścian projektowanych należy połączyć z fundamentami istniejącymi(ławami podbicia),
- ściany istniejące i projektowane należy połączyć wieńcami żelbetowymi oraz żelbetową płytą stropową,
- należy wykonać nową klatkę schodową w celu komunikacji na I-piętro budynku
- całość obiektu przykryć nowym stropodachem o konstrukcji żelbetowej
- wykuwane otwory okienne i drzwiowe w ścianach istniejących należy zabezpieczyć belkami nadprożowymi
- planowana inwestycja pociąga za sobą wymianę całości wyposażenia instalacyjnego budynku
Wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji mechanicznej,
Budowa zbiornika na wodę o pojemności 50 m3
Technologia uzdatniania wody:
Należy wykonać układ technologiczny wyposażony w innowacyjną technologię wykorzystującą ozon, czyli substancję utleniającą na różnych etapach technologicznych. Tym samym technologia oczyszczania wody będzie wykorzystywać procesy ekologiczne, do których w głównej mierze będzie wykorzystywane powietrze oraz energia elektryczna, bez dozowania związków chemicznych wspomagających utlenianie zanieczyszczeń.
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,9 Kw z magazynem energii dla SUW w Rozborzu.
Szczegółowy zakres robót określony został w SWZ, przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 9371535,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469447,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469447,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469447,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOFIL Robert Muszański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341398303

7.3.3) Ulica: Ul. Rzeźniana

7.3.4) Miejscowość: Krynica- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469447,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9351201,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9351201,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9351201,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOFIL Robert Muszański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341398303

7.3.3) Ulica: Ul. Rzeźniana

7.3.4) Miejscowość: Krynica -Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9351201,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.