eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuszczZnak sprawy: ZP/2/2024 "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Znak sprawy: ZP/2/2024
„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526472460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szeroka 42

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tluszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Znak sprawy: ZP/2/2024
„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a58272b-ded3-4e17-ad73-dfb52cb02393

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a58272b-ded3-4e17-ad73-dfb52cb02393

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się:
a. przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
b. poczty elektronicznej: com@tluszcz.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Tłuszczu.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.tluszcz@edukompetencje.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”. Znak sprawy: ZP/2/2024



1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia/ posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu"
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie wraz z dostawą posiłków dziennie:
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, oraz kolacji dla grupy 6 osobowej;
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, dla grupy 14 osobowej.
3. Dzienna norma kaloryczności:
a. to 2 800 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby na stałe przebywających w placówce/ 7 dni w tygodniu;
b. to 2 500 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby, które otrzymują śniadania, dwudaniowe obiadu z kompotem / 5 dni w tygodniu.
4. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do niedzieli (również w dni świąteczne) w godzinach:
a. śniadania – do godz. 8.30,
b. obiad dwudaniowy z kompotem oraz kolacją – do godz. 12.30
5. Szacunkowa liczba porcji w okresie w okresie 12 miesięcy wynosi
a. 3500- dzienne - porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z kompotem).
b. 2190- całodobowe porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z kompotem oraz kolacji).
6. Zamawiający ma prawo, po uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmian w ilości posiłków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kucharza

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz:
1) zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 150 000 zł.
2) zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje zamówienia (nie więcej niż 3) dotyczące usług żywienia w zakładzie (zakładach) żywienia zbiorowego typu zamkniętego, o wartości łącznej co najmniej 200.000,00 zł brutto, Jeżeli dana usługa jest nadal wykonywana, Wykonawca wlicza jedynie wartość już wykonanej części (najpóźniej na dzień, w którym upływa termin składania ofert).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą - posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu KUCHARZA (tj. co najmniej średnie wykształcenie o profilu kucharza) oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kucharza przy świadczeniu usługi żywienia na rzecz zakładu (zakładów) żywienia zbiorowego typu zamkniętego, która nadzorowała przygotowanie posiłków.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 środkiem transportu, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia, spełniającym wymagania wynikające z obowiązujących przepisów [w szczególności rozdz. IV załącznika II do Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 2004 r. Nr 139, str. 1 z późn. zm.)] oraz (jeżeli nie stanowi części zakładu, o którym mowa poniżej w lit. d) posiadającymi decyzję o zatwierdzeniu i wpisanymi do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zakładem żywienia zbiorowego:
- posiadającym aktualną decyzję o zatwierdzeniu przez właściwego miejscowo (pod względem lokalizacji zakładu przygotowującego posiłki dla Zamawiającego) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że obiekt spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i w obrocie środkami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwego przechowywania artykułów spożywczych, oraz
- wpisanym do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie przygotowywania posiłków.
UWAGA:
- Jeżeli Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunków, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien on dokonać przeliczenia wartości zamówienia na PLN, wg średniego kursu publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, tabela A – tabela średnich kursów walut obcych.
- ilekroć mowa jest o zakładzie żywienia zbiorowego lub zakładzie żywienia zbiorowego typu zamkniętego, pojęcia te należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.