Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636682/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Znak sprawy: ZP/2/2024
„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Tłuszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526472460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szeroka 42
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tluszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a58272b-ded3-4e17-ad73-dfb52cb023931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Znak sprawy: ZP/2/2024„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a58272b-ded3-4e17-ad73-dfb52cb02393
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu na rok 2025”. Znak sprawy: ZP/2/2024
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia/ posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu"
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie wraz z dostawą posiłków dziennie:
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, oraz kolacji dla grupy 6 osobowej;
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z kompotem, dla grupy 14 osobowej.
3. Dzienna norma kaloryczności:
a. to 2 800 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby na stałe przebywających w placówce/ 7 dni w tygodniu;
b. to 2 500 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby, które otrzymują śniadania, dwudaniowe obiadu z kompotem / 5 dni w tygodniu.
4. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do niedzieli (również w dni świąteczne) w godzinach:
a. śniadania – do godz. 8.30,
b. obiad dwudaniowy z kompotem oraz kolacją – do godz. 12.30
5. Szacunkowa liczba porcji w okresie w okresie 12 miesięcy wynosi
a. 3500- dzienne - porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z kompotem).
b. 2190- całodobowe porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z kompotem oraz kolacji).
6. Zamawiający ma prawo, po uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmian w ilości posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208755,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208755,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208755,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCOWY ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362271796
7.3.3) Ulica: ul. Sokola 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-724
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208755,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI TŁUSZCZ
więcej: przetargi TŁUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.