eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowySUO dla osób z zaburzeniami psychicznymi w celu wsparcia funkcjonowania niepełnosprawnego dziecka w tym również neurologopedii i terapii behawioralnej dla podopiecznych GMOPS Koziegłowy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SUO dla osób z zaburzeniami psychicznymi w celu wsparcia funkcjonowania niepełnosprawnego dziecka w tym również neurologopedii i terapii behawioralnej dla podopiecznych GMOPS Koziegłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminno-Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150527573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Moniuszki 20

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomocspoleczna@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmops.kozieglowy.pl/kontakt

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUO dla osób z zaburzeniami psychicznymi w celu wsparcia funkcjonowania niepełnosprawnego dziecka w tym również neurologopedii i terapii behawioralnej dla podopiecznych GMOPS Koziegłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9028882-ba81-4de5-b761-5975e46ffaf9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00553142/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dzieci) podopiecznych Gminno-Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koziegłowach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.gmops.kozieglowy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały podane w SWZ, Części I Rozdział 7 :Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminno-Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ; ul. Plac Moniuszki 20, 42-350 Koziegłowy; e-mail: pomocspoleczna@kozieglowy.pl; strona internetowa: www.gmops.kozieglowy.pl ; telefon do kontaktów: 22 5249990.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@kozieglowy.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMOPS.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I obejmuje świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym dzieci z spektrum autyzmu, niepełnosprawnością ruchową oraz zespołem niezgrabności z otyłością klientów Gminno-Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koziegłowach w 2025 roku na terenie gminy Koziegłowy w szacunkowej ilości 624 godzin. Szacunkowy wymiar świadczonych usług wynosi 48 godzin miesięcznie dla dwójki dzieci:
2 chłopców ( 16 lat i 6 lat)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny:
Kryteria oceny ofert
1) waga kryterium 60% - Cena oferty
2) doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium

Ad 1) Ilość punktów w kryterium cena – waga 60%
C=Cn/Cb x 100 x 60%
gdzie:
C = ilość punktów przyznana ofercie w kryterium CENA
Cn – oferowana najniższa cena oferty
Cb – oferowana cena w badanej ofercie
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium CENA

Ad 2 doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium
Doświadczenie osób, które będą wykonywać usługę - waga kryterium 40%
Zasady punktacji do kryterium kwalifikacje osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze
I. W zakresie części I:
1. co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy , terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadająca co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
• szpitalu psychiatrycznym;
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
• placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
• ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
• zakładzie rehabilitacji.
Każda z osób spełniających te warunki otrzyma po 40 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z części z osobna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym dzieci z spektrum autyzmu, klientów Gminno-Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koziegłowach w 2025 roku na terenie gminy Koziegłowy w szacunkowej ilości 156 godzin. Szacunkowy wymiar świadczonych usług wynosi 12 godzin miesięcznie dla jednego dziecka:
1 dziewczynki (7 lat)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny:
Kryteria oceny ofert
1) waga kryterium 60% - Cena oferty
2) doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium

Ad 1) Ilość punktów w kryterium cena – waga 60%
C=Cn/Cb x 100 x 60%
gdzie:
C = ilość punktów przyznana ofercie w kryterium CENA
Cn – oferowana najniższa cena oferty
Cb – oferowana cena w badanej ofercie
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium CENA

Ad 2 doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium
Doświadczenie osób, które będą wykonywać usługę - waga kryterium 40%
Zasady punktacji do kryterium kwalifikacje osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze
I. W zakresie części I:
1. co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy , terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadająca co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
• szpitalu psychiatrycznym;
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
• placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
• ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
• zakładzie rehabilitacji.
Każda z osób spełniających te warunki otrzyma po 40 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z części z osobna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje świadczenie w 2025 r. usług terapii neurolologopedycznych, dla 1 dziecka w szacunkowej ilości 120 godzin. Szacunkowy wymiar świadczonych usług miesięcznie dla 1 dziecka wynosi 10 godzin
1 chłopiec ( 15lat)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny:
Kryteria oceny ofert
1) waga kryterium 60% - Cena oferty
2) doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium

Ad 1) Ilość punktów w kryterium cena – waga 60%
C=Cn/Cb x 100 x 60%
gdzie:
C = ilość punktów przyznana ofercie w kryterium CENA
Cn – oferowana najniższa cena oferty
Cb – oferowana cena w badanej ofercie
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium CENA

Ad 2 doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium
Doświadczenie osób, które będą wykonywać usługę - waga kryterium 40%
Zasady punktacji do kryterium kwalifikacje osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze
I. W zakresie części I:
1. co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy , terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadająca co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
• szpitalu psychiatrycznym;
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
• placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
• ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
• zakładzie rehabilitacji.
2. co najmniej 1 osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu neurologopedy (ukończone studia lub studia podyplomowe w zakresie neurolpgopedii) oraz doświadczenie zawodowe jak to wskazano w pkt.1;
Każda z osób spełniających te warunki otrzyma po 40 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z części z osobna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje świadczenie w 2025 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia – zajęcia rewalidacyjne, dla 1 dziecka w szacunkowej ilości 360 godzin. Szacunkowy wymiar świadczonych usług miesięcznie dla 1 dziecka wynosi 30 godzin
1 chłopiec ( 15 lat)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny:
Kryteria oceny ofert
1) waga kryterium 60% - Cena oferty
2) doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium

Ad 1) Ilość punktów w kryterium cena – waga 60%
C=Cn/Cb x 100 x 60%
gdzie:
C = ilość punktów przyznana ofercie w kryterium CENA
Cn – oferowana najniższa cena oferty
Cb – oferowana cena w badanej ofercie
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium CENA

Ad 2 doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium
Doświadczenie osób, które będą wykonywać usługę - waga kryterium 40%
Zasady punktacji do kryterium kwalifikacje osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze
I. W zakresie części I:
1. co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy , terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadająca co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
• szpitalu psychiatrycznym;
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
• placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
• ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
• zakładzie rehabilitacji.
Każda z osób spełniających te warunki otrzyma po 40 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z części z osobna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V obejmuje świadczenie w 2025 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w zakresie terapii behawioralnej dla 1 dziecka w szacunkowej ilości 168 godzin. Szacunkowy wymiar świadczonych usług miesięcznie dla 1 dziecka wynosi 14 godzin
1 chłopiec ( 15lat)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny:
Kryteria oceny ofert
1) waga kryterium 60% - Cena oferty
2) doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium

Ad 1) Ilość punktów w kryterium cena – waga 60%
C=Cn/Cb x 100 x 60%
gdzie:
C = ilość punktów przyznana ofercie w kryterium CENA
Cn – oferowana najniższa cena oferty
Cb – oferowana cena w badanej ofercie
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium CENA

Ad 2 doświadczenie - kwalifikacje osób wykonujących usługi 40 % - waga kryterium
Doświadczenie osób, które będą wykonywać usługę - waga kryterium 40%
Zasady punktacji do kryterium kwalifikacje osób wykonujących specjalistyczne usługi opiekuńcze
I. W zakresie części I:
1. co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy , terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty oraz posiadająca co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
• szpitalu psychiatrycznym;
• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
• placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
• ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
• zakładzie rehabilitacji.
2. co najmniej 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe wskazane
w pkt 1. oraz ukończony kurs z zakresu terapii behawioralnej lub posiadająca kwalifikacje
uprawniające do prowadzenia zajęć w zakresie terapii behawioralnej;

Każda z osób spełniających te warunki otrzyma po 40 pkt.
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z części z osobna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale I rozdział XV i dziale II rozdział I SWZ; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału. 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.