eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w DORD OT w Świdnicy.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w DORD OT w Świdnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931191367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-512

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71774 6770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dord.dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dord.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dord.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych do kierowania pojazdami wszystkich kategorii i pozwolenia do kierowania tramwajem, szkolenia i działania z zakresu BRD.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w DORD OT w Świdnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c77ebcf-eb59-46cc-96dc-9a66cc8882fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071191/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach DORD.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OL-ZP/08/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20412,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w DORD OT w Świdnicy. Budynki objęte usługą znajdują się w Świdnicy przy ul. Głowackiego 1 i przy ul. Armii Krajowej (plac manewrowy DORD). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi przy użyciu własnych zasobów ludzkich, środków czystości, materiałów, maszyn i urządzeń.
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ, a warunki jego realizacji opisano w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń o łącznej powierzchni 220 m2, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wśród ofert złożonych do postępowania o udzielenie zamówienia, oferta z najniższą ceną, tj. 35 424,00 zł, przewyższyła kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia (25 000,00 zł).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.