eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 10 00

1.5.8.) Numer faksu: 44 634-13-41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-347615e9-70cb-4884-b13f-fafdacb3512c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347615e9-70cb-4884-b13f-fafdacb3512c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019374/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Zelów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Zelów”
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa z surowców naturalnych z rodzaju granit o granulacji 0-31,5 mm zgodnie z normą EN 13242:2002 + A1:2007.
2. Przyjmuje się, że zakres zamówienia będzie wynosić 2 200 ton kruszywa.
3. Dostarczone kruszywo ma być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SWZ, posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi, spełniać obowiązujące normy i posiadać odpowiedni atest oraz nie zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.).
4. Wykonawca winien posiadać środki i możliwości techniczne niezbędne do wykonania zamówienia. Realizacja zamówienia odbywać się będzie co najmniej 6 samochodami o ładowności nie mniejszej niż 20 Mg, posiadającymi możliwość rozładunku kruszywa do tyłu lub bocznego oraz posiadającymi funkcję sterowania podnoszeniem i opuszczaniem skrzyni wyładowczej z jednego stanowiska. Zamawiający jest uprawiony do kontroli każdej z dostarczonych partii kruszywa przed jej odbiorem pod kątem zgodności faktycznej wagi dostarczonego kruszywa z wagą wskazaną w dostarczonym dokumencie WZ i wydruku wagowym z kopalni. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym Wykonawca będzie ponosił koszty takiego ważenia. Koszty te Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Wykonawca dostarczał będzie kruszywo własnym transportem partiami na miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy ul. Płockiej w Zelowie dz. nr 222/77 obręb 0004 m. Zelów.
6. W ramach dostawy zamówionego kruszywa Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku na miejscu dostawy i zeskładowania kruszywa na jedną pryzmę z zachowaniem naturalnego usypu materiału.
7. Zatwierdzony przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Zelowie dokument WZ wraz z wydrukiem wagowym będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury obejmującej należność za dostarczoną i odebraną partię kruszywa.
8. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonej partii kruszywa (zgodności z wymaganiami normy), Zamawiający ma prawo przed jej odbiorem zlecić w niezależnym ośrodku badawczym przeprowadzenie badań jakości dowolnie wybranych próbek dostarczonego kruszywa celem weryfikacji ich zgodności z parametrami określonymi w umowie.
9. W razie, gdy wyniki badań jakości dostarczonego kruszywa potwierdzą jego niezgodność z warunkami określonymi w SWZ lub w umowie, Zamawiający może odmówić przyjęcia całej partii kruszywa, a Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego wezwania w tym zakresie, pod rygorem zapłaty Zamawiającemu kary umownej, a także do zwrotu Zamawiającemu kosztów wykonania badań jakości kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
10. W przypadku przestoju w dostawie z winy Wykonawcy, Zamawiający ma prawo wyznaczyć Wykonawcy nieprzekraczalny termin wykonania dostawy.
11. Za ewentualne szkody (majątkowe i osobowe) powstałe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy na terenie objętym dostawą w okresie od rozpoczęcia dostawy do odbioru przedmiotu dostawy odpowiedzialny jest Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196196,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gravel Trans Kruszywa Aleksandra Niciejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8322082025

7.3.3) Ulica: Strugi 18

7.3.4) Miejscowość: Wierzchlas

7.3.5) Kod pocztowy: 98-324

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196196,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.