Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00602277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170921870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdplw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ea6ef4-c33c-49fb-a3b4-9e582c8d8e7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028485/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Sukcesywna dostawa w 2025 r. oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.262.05.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 5000 litrów oraz o pojemności 950 litrow, na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego, w szacunkowej ilości 67 000 litrów.
2. W przypadku niewykorzystania w okresie obowiązywania umowy wskazanych w pkt 3.1 ilości paliwa, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
3. Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018).
4. Olej napędowy będzie dostarczany przez Wykonawcę do zbiornika magazynującego cysternami, które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodne z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
5. Ilość wydanego produktu od Wykonawcy jest wykazywana na legalizowanych urządzeniach pomiarowych i jest obligatoryjna dla Stron.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty transportu oleju napędowego do miejsca realizacji zamówienia, tj. ul. Leśna 17, 11-100 Lidzbark Warmiński oraz ul. Mazurska 8 11-130 Orneta, ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz kosztów przemieszczenia oleju ze środka transportu do zbiorników magazynujących Zamawiającego.
7. Dostawy oleju będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy od poniedziałku do piątku do godz. 15:00 telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 14:00. Odbiór ilościowy będzie przeprowadzany w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
8. Wykonawca przy każdorazowej dostawie paliwa wystawi dokument WZ, potwierdzający ilość oraz wartość dostarczonego paliwa (wartość netto oraz wartość podatku VAT). Dokument WZ dla swej ważności wymaga podpisania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
9. Wykonawca do każdej zrealizowanej dostawy przedstawi świadectwa jakości (atesty), określające właściwości dostarczonego paliwa i zawartość zanieczyszczeń, potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez producenta. Brak dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie skutkował niemożnością podpisania dokumentu WZ przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
10. Osobą upoważnioną do kontroli prawidłowości wykonania przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego jest Marcin Montewka.
11. Zamawiający z każdej partii dostarczonego paliwa ma prawo pobrać próbkę, która w razie reklamacji będzie stanowić dowód rzeczowy poddany analizie laboratoryjnej.
12. W przypadku udowodnionej złej jakości paliwa, Wykonawca będzie zobowiązany pokryć wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego (w szczególności koszty analizy laboratoryjnej i ewentualnego zakupu paliwa u innego dostawcy), a także na własny koszt i we własnym zakresie odebrać od Zamawiającego zakwestionowaną partię paliwa i dostarczyć paliwo w ilości i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
13. Parametry dostarczanego paliwa będą dostosowane do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu dwóch wykonawców : FALCO MAZURKIEWICZ I WSPÓLNICY SP. J., 10-602 Olsztyn, NIP 7390200011 oraz OLKOP BIS Sp. z o.o. 87-400 Golub-Dobrzyń NIP 5030078156 złożyli oferty o takiej samej cenie. Na postawie art. 248 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwał ww. Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, które ponownie okazały się takie same. W związku z powyższym Zamawiający, z uwagi na to, że nie może dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej, unieważnia postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380734,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384030,60 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Olej napędowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
- DO-1/05.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.