eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MucharzPrzebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody z dostosowaniem do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych w zakresie instalacji wody hydrantowej.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody z dostosowaniem do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych w zakresie instalacji wody hydrantowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUCHARZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 226

1.5.2.) Miejscowość: Mucharz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483

1.5.8.) Numer faksu: 33 8739005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mucharz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody z dostosowaniem do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych w zakresie instalacji wody hydrantowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c65286-e109-41a4-ab38-935427ba572e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013300/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana Instalacji wodnej oraz hydrantowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Bohaterów Westrplatte w Świnnej Porębie 216

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.55.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225805,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej wody z dostosowaniem do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych w zakresie instalacji wody hydrantowej.
Prace obejmują następujące roboty wymienione w kolejności chronologicznej:
1) Zabezpieczenie prac pod względem bezpieczeństwa i higieny.
2) Roboty demontażowe sufitów kasetonowych typu Amstrong i zabudów z płyt g-.k.
3) Wykonanie przejść przez ściany i stropy oraz mocowań dla nowej instalacji wody do celów bytowych równolegle do istniejących ciągów instalacji wodnych w budynku w poziomie przyziemia, przejścia przez wszystkie ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych, miejsca po przebiciach należy uzupełnić zaprawą i dokonać poprawek malarskich.
4) Montaż rozdzielacza wraz z zaworem pierwszeństwa za głównym zaworem oraz układem pomiarowym na dwa równoległe ciągi wodne z woda do celów bytowych oraz wodą do celów p.poż
5) Montaż armatury i kształtek na wodociągu do celów spożywczych do podłączenia istniejących podejść pod przybory i istniejących pionów.
6) Próbę ciśnieniowa, płukanie rurociągu i przełączenie instalacji na wodociąg do celów spożywczych.
7) Wykonanie podejść pod hydranty oraz montaż nowych szafek hydrantowych. (6 szt. szafek hydrantowych H2, H6; H7; H8; H12; H13) na tynkowych oraz 1 szt. H3 podtynkowo).
8) Wymianę starej magistrali zasilającej budynek w wodę do celów p.poż po istniejącym śladzie z dodatkowymi podejściami do nowych hydrantów.
9) Próba ciśnieniowa wymienionej instalacji.
10) Roboty budowlane odtworzeniowe.
11) Przekazanie instalacji do użytkowania.
Przebicia, przekucia i bruzdy muszą być wykonane w taki sposób, aby nie naruszały elementów konstrukcyjnych budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót, załączniku nr 11 do SWZ - Dokumentacji technicznej, załączniku nr 12 do SWZ - Dokumentacji zdjęciowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH mgr Szczepan Kapustka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-034-65-07

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Pogórska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 33-152

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępniający będzie brał czynny udział w realizacji zamówienia przez cały czas trwania zamówienia (tj. wykonywania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, a jeśli będzie to konieczne również przed oficjalnym zawarciem umowy oraz w późniejszym okresie trwania gwarancji lub rękojmi). Zakresem udziału będzie faktyczne wykonywanie przedmiotu zamówienia przez Udostępniającego w zakresie w jakim udostępnione zdolności są wymagane. Udostępniający posłuży Wykonawcy wiedzą techniczną oraz odpowiednio wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą bogate doświadczenie w realizacji tego typu robót.
Udostępniającego będzie łączyła z Wykonawcą umowa o podwykonawstwo robót budowlanych. Udostępniający zobowiązuje się, że zrealizuje jako podwykonawca w całości roboty budowlane, do realizacji których jego zdolności są wymagane.
Na dowód posiadania odpowiednich zasobów Udostępniający przekazał Wykonawcy informacje poparte odpowiednimi dokumentami, opisującymi jego zdolności techniczne i zawodowe oraz podmiotowe środki dowodowe Udostępniającego. Wykonawca ma prawo posłużyć się tymi dokumentami w trakcie postępowania (w szczególności ma prawo przedłożyć je Zamawiającemu). W związku z powyższym, Udostępniający udziela Wykonawcy upoważnienia do poświadczenia zgodności ww. dokumentów z oryginałem (w tym zakresie Udostępniający upoważnia Wykonawcę do udzielania dalszych pełnomocnictw).
PPU „GP-THERM“ M. Gajek & B. Gajek z siedzibą w 32-700 Bochnia przy ulicy Szewska nr 1 lok. 5


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.