Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kc.krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2131b953-c852-43b7-8862-ac9adcd5269d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: „Instrukcje użytkowników”, zamieszczone na stronie internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 20/XII/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej białej i operacyjnej oraz innych asortymentów szpitalnych, usług pralniczych asortymentów Zamawiającego.
2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie świadczenie usług polegających na:
a) praniu wraz z dzierżawą bielizny pościelowej szpitalnej,
b) praniu bielizny pościelowej szpitalnej (będącej własnością Zamawiającego),
c) praniu odzieży ochronnej (fasonowej) pracowników,
d) dezynfekcji całego asortymenty wymienionego ilościowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym
załącznik nr 1a do SWZ,
e) prasowaniu, maglowaniu, reperacji, transportowaniu, załadunku, wyładunku, pakowaniu, segregacji i znakowaniu czystej bielizny.
3. Odbiór brudnego i zwrot czystego asortymentu odbywać się będzie:
a) ze Szpitala w Krapkowicach, Os. XXX leci 21 i ZOL Górażdżach, ul. Główna 23 - 3 razy w tygodniu tj.: poniedziałki, środy i piątki transportem Wykonawcy, w godzinach od 6:00 do 14:00, w ilościach wynikających z bieżącego zużycia Zamawiającego - przekazywanie następować będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
b) z Przychodni w Krapkowicach, ul. Szkolna 7 – jeden raz w tygodniu tj.: środy w ilościach wynikających z bieżącego zużycia Zamawiającego - przekazywanie następować będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że posiada:
• Aktualne zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej, w tym bielizny z oddziałów noworodkowych,
• Aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w przypadku jeżeli stosowne przepisy takich dokumentów wobec Wykonawcy nie wymagają, to Wykonawca dokumentów nie składa.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następującego przedmiotowego środka dowodowego:1. opisu technologii prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej,
2. planu higieny w zakładzie pralniczym wraz z opisem procedur postępowania z bielizną czystą i brudną z uwzględnieniem sposobu obchodzenia się z bielizną skażona, noworodkową i operacyjną.
3. opisu środków transportu, sposobu ich mycia i dezynfekcji.
4. wykazu środków piorących i dezynfekujących wraz z kartami charakterystyki, certyfikatami CE, świadectwami Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, opinia Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka w odniesieniu do środków przewidywanych do prania bielizny noworodkowej.
5. kart technicznych tkaniny, potwierdzających gramaturę ,skład oraz chłonność – w odniesieniu do całego asortymentu /
6. instrukcję użytkowania bielizny – dotyczy serwet operacyjnych oraz pościeli szpitalnej.
7. oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium RP; wpis producenta autoryzowanego przedstawiciela lub dystrybutora do Rejestru Wytwórców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli dotyczy) w od- niesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia.
8. oświadczenia, że oferowane wyroby posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) - w odniesieniu do bielizny opisanej w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę, będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.Zamawiający informuje, iż pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłani unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany Umowy, mogą nastąpić w odniesieniu do przypadków określonych w § 3 ust. 9 niniejszej umowy, tj.: Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zaistnienia zmiany stawki podatku od towarów i usług będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.W przypadku zmiany, o której mowa powyżej, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Świadczenie kompleksowych usług prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi pralnicze w 2025 roku
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (4 pakiety).
- Kompleksowe usługi pralnicze dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z transportem
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
- Usługi pralnicze na 2025 rok
więcej: Preparaty piorące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.