eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89-527-31-11 wew. 460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/bda722ca-685b-4cea-935b-c52cf25d04f2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d544fb6b-d8b3-4d32-9da2-a4de381eaea6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044820/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wykonanie dokumentacji dotyczącej remontu ORLIKA A wykonywanego w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – edycja 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2024.a

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano -
wykonawczego remontu /modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 przy ul. Jagiellończyka 32 w Olsztynie w ramach „Programu budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024” .
2. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został podzielony na etapy i obejmuje:
I. Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych,
2) wykonanie koncepcji remontu / modernizacji zaplecza sanitarno-szatniowego.
W terminie do 4 tygodni od podpisania umowy, Wykonawca opracuje koncepcję projektu, a następnie w terminie 2 tygodni uzyska jej akceptację dokonaną przez Użytkownika oraz Zamawiającego. Na podstawie zaakceptowanej koncepcji, Wykonawca sporządzi dokumentację projektową.
3) wykonanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych (wielobranżowych), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2024 r. nr 725 z późn. zm./, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi, oraz wytycznymi wskazanymi w „Programie budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024” obejmujących:
a) wykonanie:
- remontu / modernizacji boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej (boisko piłkarskie) - wymiana nawierzchni,
- remontu / modernizacji boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, (renowacji re-topoing oraz wykonanie nowej nawierzchni EPDM wraz z malowaniem linii),
- remontu / modernizacji zaplecza sanitarno-szatniowego w technologii tradycyjnej, (obecne zaplecze wymaga rozbiórki i nalży wykonać projekt nowego obiektu murowanego).
- remontu / modernizacji piłkochwytów i siatki ogrodzeniowej,
- wymiany oświetlenia boisk w technologii LED,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) inwentaryzację zieleni oraz projekt gospodarki szatą roślinną,
d) projekt instalacji sanitarnych (instalacje wewnętrzne wod.- kan. c.o., wentylacji - budynku zaplecza socjalnego, przyłącze wod.- kan. obiektu socjalnego, odwodnienie boiska, kanalizacja deszczowa), e) projekt instalacji elektrycznych (oświetlenie boiska w technologii LED, zasilenie budynku zaplecza socjalnego, zasilenie przedlicznikowe z oddzielnym układem pomiarowym),
f) projekt zaplecza sanitarno-szatniowego boiska, wykonanego w technologii tradycyjnej, z instalacjami wewnętrznymi (budynek zaplecza boisk pod względem rozwiązań technicznych i funkcjonalnych powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych),
g) projekt drogowy (podbudowa, nawierzchnie),
h) projekt przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego,
i) monitoring.
4) wykonanie przedmiarów robót,
5) wykonanie kosztorysów inwestorskich i zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),
6) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wykonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji wymaganych przepisami prawa, uzgodnienie z Użytkownikiem i Zamawiającym,
8) złożenie wniosku i uzyskanie: decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenie budowy albo wykonywania innych robót budowlanych,
9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej zgodnie z poniższym zestawieniem:
- dokumentacja projektowa PB – 6 egz. (4 egz. dla Wydziału IM),
- dokumentacja projektowa PT/PW – 4 egz.,
- przedmiary robót – 4 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
- kosztorysy inwestorskie – 2 egz.,
10)całość opracowania w wersji elektronicznej na nośniku CD – 2 egz.:
• rysunki w formacie .pdf, .dxf, .doc
• przedmiary i kosztorysy inwestorskie (w pliku .pdf, .ods, .ath), obliczenia, opisy w formacie .pdf przeszukiwalny, (z pominięciem uprawnień projektantów).
II. Etap II - Doradztwo techniczne - współpraca Wykonawcy z Zamawiającym przy przeprowadzaniu postępowań na wybór wykonawcy robót, w zakresie m.in. udzielania odpowiedzi na pytania natury technicznej, skierowane do Zamawiającego przez potencjalnych wykonawców oraz pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMO PROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251730340

7.3.3) Ulica: ul. Okólna 43A/43B/3B

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: 54 miesiące od dnia podpisania umowy, w tym:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) Etap I Wykonawca wykona w terminie 5 miesięcy od podpisania umowy;
2) Etap II Wykonawca wykona w terminie nie dłuższym niż 48 miesięcy, liczonym od dnia odbioru dokumentacji projektowej (ok. 1 miesiąc) do dnia końcowego odbioru robót budowlanych, realizowanych w oparciu o przedmiot umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.