Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89-527-31-11 wew. 460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/bda722ca-685b-4cea-935b-c52cf25d04f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d544fb6b-d8b3-4d32-9da2-a4de381eaea6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044820/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wykonanie dokumentacji dotyczącej remontu ORLIKA A wykonywanego w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – edycja 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2024.a
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano -
wykonawczego remontu /modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 przy ul. Jagiellończyka 32 w Olsztynie w ramach „Programu budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024” .
2. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został podzielony na etapy i obejmuje:
I. Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych,
2) wykonanie koncepcji remontu / modernizacji zaplecza sanitarno-szatniowego.
W terminie do 4 tygodni od podpisania umowy, Wykonawca opracuje koncepcję projektu, a następnie w terminie 2 tygodni uzyska jej akceptację dokonaną przez Użytkownika oraz Zamawiającego. Na podstawie zaakceptowanej koncepcji, Wykonawca sporządzi dokumentację projektową.
3) wykonanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych (wielobranżowych), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2024 r. nr 725 z późn. zm./, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi, oraz wytycznymi wskazanymi w „Programie budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024” obejmujących:
a) wykonanie:
- remontu / modernizacji boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej (boisko piłkarskie) - wymiana nawierzchni,
- remontu / modernizacji boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, (renowacji re-topoing oraz wykonanie nowej nawierzchni EPDM wraz z malowaniem linii),
- remontu / modernizacji zaplecza sanitarno-szatniowego w technologii tradycyjnej, (obecne zaplecze wymaga rozbiórki i nalży wykonać projekt nowego obiektu murowanego).
- remontu / modernizacji piłkochwytów i siatki ogrodzeniowej,
- wymiany oświetlenia boisk w technologii LED,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) inwentaryzację zieleni oraz projekt gospodarki szatą roślinną,
d) projekt instalacji sanitarnych (instalacje wewnętrzne wod.- kan. c.o., wentylacji - budynku zaplecza socjalnego, przyłącze wod.- kan. obiektu socjalnego, odwodnienie boiska, kanalizacja deszczowa), e) projekt instalacji elektrycznych (oświetlenie boiska w technologii LED, zasilenie budynku zaplecza socjalnego, zasilenie przedlicznikowe z oddzielnym układem pomiarowym),
f) projekt zaplecza sanitarno-szatniowego boiska, wykonanego w technologii tradycyjnej, z instalacjami wewnętrznymi (budynek zaplecza boisk pod względem rozwiązań technicznych i funkcjonalnych powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych),
g) projekt drogowy (podbudowa, nawierzchnie),
h) projekt przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego,
i) monitoring.
4) wykonanie przedmiarów robót,
5) wykonanie kosztorysów inwestorskich i zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),
6) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wykonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji wymaganych przepisami prawa, uzgodnienie z Użytkownikiem i Zamawiającym,
8) złożenie wniosku i uzyskanie: decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenie budowy albo wykonywania innych robót budowlanych,
9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej zgodnie z poniższym zestawieniem:
- dokumentacja projektowa PB – 6 egz. (4 egz. dla Wydziału IM),
- dokumentacja projektowa PT/PW – 4 egz.,
- przedmiary robót – 4 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
- kosztorysy inwestorskie – 2 egz.,
10)całość opracowania w wersji elektronicznej na nośniku CD – 2 egz.:
• rysunki w formacie .pdf, .dxf, .doc
• przedmiary i kosztorysy inwestorskie (w pliku .pdf, .ods, .ath), obliczenia, opisy w formacie .pdf przeszukiwalny, (z pominięciem uprawnień projektantów).
II. Etap II - Doradztwo techniczne - współpraca Wykonawcy z Zamawiającym przy przeprowadzaniu postępowań na wybór wykonawcy robót, w zakresie m.in. udzielania odpowiedzi na pytania natury technicznej, skierowane do Zamawiającego przez potencjalnych wykonawców oraz pełnienie nadzoru autorskiego, w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMO PROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251730340
7.3.3) Ulica: ul. Okólna 43A/43B/3B
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) Etap I Wykonawca wykona w terminie 5 miesięcy od podpisania umowy;
2) Etap II Wykonawca wykona w terminie nie dłuższym niż 48 miesięcy, liczonym od dnia odbioru dokumentacji projektowej (ok. 1 miesiąc) do dnia końcowego odbioru robót budowlanych, realizowanych w oparciu o przedmiot umowy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do zapewnienia ciągłości pracy jednostek szpitalnych
- dostawa oznakowanych materiałów biurowych w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie
- Zakup samochodu osobowego typu BUS - pasażerski, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim.
- Usługa aktualizacji i weryfikacji zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) wraz z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonych dla wybranych powiatów
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1203N w msc. Jonkowo na odcinku około 0,95 km
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Grabin Wschód przy drodze ekspresowej S7 woj. warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych na terenie miasta Rumia".
- "Opracowanie PFU na realizację zadania pn: "Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu medycznego w WSS im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
- Budowa sali sportowej w Czaczu - projekt
- "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Krakowskiej wraz z budową mostu na rzece Biała (stary most) w ciągu ul. Krakowskiej" w ramach zadania "Projekty na budowę i rozbudowę mostów w Tarnowie" - dokumentacja
- " PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.