Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560897/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania nawierzchni drogowych w sezonie 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324590203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: das.zgk@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasto.radlin.pl/zgk/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9941371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie zadań zleconych prze Urząd Miasta Radlin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania nawierzchni drogowych w sezonie 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a78562-ffcd-426d-b4f0-b9f26dc7eabf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043637/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania nawierzchni drogowych w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.004.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymywania nawierzchni drogowych, luzem w ilości łącznej max. 300 ton.
Zamawiający wymaga przedstawienia Atestu higienicznego wydanego przez Państwowy Zakład Higieny i pozytywnej Opinii technicznej wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, lub równoważne zaświadczenie wystawione przez odpowiednie uprawnione podmioty mające siedzibę w innym państwie. Dostarczana sól drogowa powinna odpowiadać wymogom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo żądać aktualnych dokumentów potwierdzających jakość soli drogowej.
Dostarczona sól musi spełniać wymagania normy PN-C-84081/02 z zawartością:
- chlorku sodowego (NaCl) - min. 95 %
- antyzbrylacza w ilości 40 mg/kg
- ziarnistość o frakcji 1-6 mm:
• ziarna poniżej 1 mm min. 50%
• ziarna powyżej 6 mm 10% max
• ziarna powyżej 8 mm - 0%
- pozostałe wymagania wg PN-C-84081/02
Sól musi spełniać niżej wymienione parametry techniczne:
- postać - produkt krystaliczny, sypki
- dopuszczalna wilgotność H2O poniżej 3 %
- substancje nierozpuszczalne w wodzie – do 4 % max
- siarczany – do 2% max (wg PN-86/C-84081/02)
- pozostałe parametry wg PN-C-84081/02
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135054,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124722 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budownistwa "TRASA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000822
7.3.3) Ulica: Żeromskiego
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124722,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-25INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa urządzenia do profesjonalnej diagnostyki silników elektrycznych napięcia zmiennego oraz stałego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Koncepcja przebudowy układu drogowego na terenie miasta Radlin w części dotyczącej drogi powiatowej nr 5024S, w ciągu której leży ulica Korfantego (II)
- Działania konserwatorskie, restauratorskie i budowlane w zabytkowym obiekcie Przedszkola Publicznego nr 2 im. Jasia i Małgosi w Radlinie - etap I
- Remont podzespołów hydrauliki sterowniczej pochodzącej z 148 szt. sekcji obudowy zmechanizowanej Hydromel 16/41 POz Oddział KWK ROW Ruch Marcel
więcej: przetargi w Radlinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.