eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzycaPrzebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 13 013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ced2d6-61de-4fa6-87a9-334194a91084

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037165/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda zlokalizowanej na działce 171/17 obręb Lutynia, jednostka ewidencyjna Dobrzyca. Działka obecnie zabudowana jest obiektami technologicznymi przeznaczonymi do rozbiórki takimi jak: budynek technologiczny SUW wraz z istniejącym wyposażeniem technologicznym, odstojnik wód popłucznych, obudowa istniejącej studni, utwardzenie terenu (krawężniki, kostka brukowa), ogrodzenie oraz elementy zabawowe znajdujące się na wygrodzonej części działki. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8. W ramach realizacji inwestycji zostaną wykonane dwa zadania.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch niżej wymienionych zadań inwestycyjnych, które objęte są odrębną dokumentacją:
1) ZADANIE NR 1 – Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ruda
Przebudowa SUW w m. Ruda na dz. nr 171/17, obręb Lutynia obejmuje rozbiórkę istniejącego oraz budowę nowego obiektu służącego poborowi, uzdatnianiu i dystrybucji wody do gminnej sieci wodociągowej. Zakres robót: wymiana obudowy istniejącej studni głębinowej nr 1 z rozbiórką nasypu ziemnego wraz z uzbrojeniem (pompa głębinowa i pion toczny) oraz wykonaniem (przygotowaniem) obudowy dla planowanej w zadaniu nr 2 studni głębinowej nr 2 z uzbrojeniem; roboty ogólnobudowlane- rozbiórka istniejącego i budowę nowego budynku technologicznego SUW z płyt warstwowych dla zabudowy ciągu uzdatniania i dystrybucji wody z inst. wew. wod-kan, wentylacją i elektryczną, budowa klarownika-zbiornika nadziemnego o konstrukcji stalowej, średnicy 4,5 m wys. 9,3 m z orurowaniem i kanalizacją spustu i przelewu ze zbiorników, wykonania zbiornika pośredniego wody sklarowanej w konstrukcji stalowej o śr. 3 m i wys. 8,42 m, poj. 50,0 m3 z orurowaniem i kan. spustu i przelewu ze zbiorników, budowy 2 zbiorniki wyrównawcze wody o konstrukcji stalowej, nadziemnej, śr. wew. 4,50m, wysokości całkowitej 10,50m na fund. bet. o poj. 150m3 każdy, z orurowaniem i kan.; odstojnik wód popłucznych z orurowaniem o wym. 6,0x5,0 m i gł. 2,5 m z orurowaniem; rurociągi technologiczne międzyobiektowe wodno-kanalizacyjne; kanalizacji technologicznej ścieków z chlorowni zakończonej studzienką neutralizacyjną chloru(bezodpływową) oraz kan. sanitarnej zakończonej zbiornikiem na nieczystości ciekłe (szambem), wykonanie bloku technologicznego uzdatniania i dystrybucji wody wraz z niezbędnymi instalacjami w tym elektryczną, dostosowanie do pracy w trybie automatycznym, wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy; zagospodarowanie terenu SUW: wykonanie dróg wewnętrznych z kostki betonowej, zieleni i ogrodzenia z bramą i furtką o wys. 1,5m, Roboty elektryczne- wykonanie nowego zasilania energetycznego dla obiektu z nowego złącza kablowo pomiarowego oraz kabli i przewodów energetycznych i sterowania pomiędzy poszczególnymi obiektami SUW, wyposażenie w agregat prądotwórczy w obudowie dźwiękochłonnej na fundamencie betonowym oraz wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA z systemem wizualizacji i zdalnego nadzoru i dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym; oświetlenie wewnętrzne terenu SUW i monitoringu wizyjnego, ogrzewanie elektryczne obiektu, montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW. Zgodnie z dokumentacją projektową.
Agregat prądotwórczy przeznaczony do pracy na zewnątrz w obudowie wyciszonej powinien posiadać zgodnie z dokumentacją projektową parametry nie gorsze niż:
 Moc znamionowa 65kW,
 Moc maksymalna do 15 min 72 kW,
 Pełna izolacja zabudowy przed opadami atmosferycznymi,
 Typ obudowy obudowa wyciszona,
 Zbiornik paliwa pozwalający na 10 godzinną pracę agregatu przy obciążeniu maksymalnym (15-godzinna praca przy obciążeniu 70%).
Mikroinstalacja fotowoltaiczna będzie się składać z 60 sztuk paneli fotowoltaicznych mocy 500 Wp z czego 36 paneli zamontowana zostanie na konstrukcjach wsporczych na dachu budynku Stacji Uzdatniania Wody oraz 24 panele na konstrukcjach wsporczych wkręconych w grunt zgodnie z projektem technicznym. Zastosowane panele będą współpracowały z falownikami. Instalacja fotowoltaiczna przyłączana będzie do rozdzielnicy SZR budynku.

2) ZADANIE NR 2 – Wykonanie odwiertu ujęcia wody
Przedmiotem zamówienia jest „ Budowa studni awaryjnej nr 2 w miejscowości Ruda”. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w karcie informacyjnej przedsięwzięcia oraz projekcie robót geologicznych, które stanowią załącznik do SWZ.
Planowana studnia awaryjna nr 2 będzie położona na terenie działki o nr ewid. 171/17 obręb: Lutynia Gmina Dobrzyca. Projektowaną studnię zlokalizowano w taki sposób, aby nie kolidowała z istniejącym zagospodarowaniem terenu.
Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na wykonaniu wiercenia otworu hydrogeologicznego do głębokości maksymalnej ok. 156 m i wykonaniu w nim studni, która będzie ujmować wodę do eksploatacji oraz na uzbrojeniu tego otworu (m.in. w głowicę studzienną, zawór zwrotny, wodomierz, zawór odcinający oraz zamontowaniu pompy studziennej) i wykonaniu jego obudowy studziennej. Obudowę studni planuje się wykonać w postaci obudowy nawierzchniowej typu Lange. Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych instalacji sanitarnych i przemysłowych.
Zgodnie z dokumentacją zabudowę otworu należy wykonać z rur stalowych ze szwem oraz zastosować kolumnę filtracyjną ze stali nierdzewnej DN150 z filtrem ze szczeliną ciągłą typu Johnson.
Dotyczy wszystkich wyżej wymienionych zadań:
Wykonawca wykona cały przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącymi załączniki do SWZ.
Zamawiający pomocniczo w załącznikach przedkłada przedmiary robót. Jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa.
Wszelkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami bhp obowiązującymi w budownictwie, a także zabezpieczyć teren przed dostępem osób niepowołanych oraz w miejscu widocznym umieścić tablice informacyjną budowy.
Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Gwarancja na urządzenia – według wytycznych producenta.

W kosztach realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup wraz z dostawą i montażem tablicy informacyjnej/pamiątkowej - wykonanie przez Wykonawcę i umieszczenie na miejscu realizacji inwestycji 1 tablicy informacyjnej i pamiątkowych odpornych na warunki atmosferyczne na stelażu matalowym zgodnych z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43134100-2 - Pompy zanurzeniowe

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71351910-5 - Usługi geologiczne

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania rażąco niskiej ceny w zakresie zadania nr 2 jako części składowej oferty wykryto błąd w dokumentacji projektowej – w projekcie technicznym oraz przedmiarze robót na zadanie nr 1. W obu zadaniach widnieją w dokumentacji projektowej pozycje pompy głębinowe oraz obudowa studni. W zadaniu nr 1 projektant przewidział w poz. 8.8 i 8.11 w przedmiarze robót, który był załączony pomocniczo do postępowania - 2 szt. pomp głębinowych i 2 szt. obudowy studni wierconych z elementów prefabrykowanych (a powinien przewidzieć po 1 szt.). W zadaniu nr 2 w poz. 1.2.4 i 1.2.6 projektant przewidział w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót 1 szt. pomp głębinowych i 1 szt. obudowy studni wierconych z elementów prefabrykowanych. W sumie w dokumentach zamówienia wskazano za dużo o 1 szt. pomp głębinowych i 1 szt. obudowy studni wierconych z elementów prefabrykowanych. Ponadto w projekcie technicznym branży sanitarnej na zadanie nr 1 w pkt. 8.2. „Dobór pomp głębinowych” podano błędną numerację studni głębinowej przy doborze pomp – wskazano, iż zapis dotyczy studni nowobudowanej w ramach zadania nr 2 a w rzeczywistości dotyczy studni istniejącej, która ma zostać zmodernizowana w ramach zadania nr 1. Nieścisłości pojawiły się w kilku miejscach dokumentacji projektowej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania w związku z powyższym należy je unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4944600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7755150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.