Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
RZP/TP/117/24 Sukcesywne dostawy ciekłego helu i ciekłego azotu dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RZP/TP/117/24 Sukcesywne dostawy ciekłego helu i ciekłego azotu dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b0dafc-d94f-4b5e-bad8-3bf23edc062c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Pzp, za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej (dalej Platforma Zakupowa lub Platforma) dostępnej pod adresem https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp;
5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/117/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Pakiet nr 1 – Sukcesywne dostawy helu ciekłego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć hel ciekły oraz napełnić magnesy nim magnesy nadprzewodnikowe w dwóch spektrometrach jądrowych rezonansu magnetycznego wysokiej rozdzielczości NMR Bruker Avance III (300 MHz oraz 600 MHz), którymi dysponuje Zamawiający,
b) Dostawy helu ciekłego odbywać się będą do Katedry i Zakładu Chemii Organicznej Wydziału Nauk farmaceutycznych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 41-200 Sosnowiec, ul Jagiellońska 4. Wielkość otworu drzwiowego pracowni, do której ma być dostarczany ciekły hel wynosi 90/200 cm (szer./wys.),
c) Środek transportowy Wykonawca winien być wyposażony we własne zbiorniki
o pojemności nie mniejsze niż 100 litrów, których wielkość musi być dostosowana do warunków komunikacyjnych w Pracowni Magnetycznego Rezonansu Jądrowego (NMR),
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią armaturę dostosowującą średnicę kroćca zbiornika do średnicy linii transmisyjnej 10mm oraz butlę z gazowym helem niezbędnym do przetoczenia ciekłego helu,
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111300-8 - Hel
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z możliwością jej wydłużenia do wyczerpania kwoty, na którą ją zawarto z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 12 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji umowy na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o 12 miesięcy licząc od upływu terminu, na który zawarto umowę.4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Pakiet nr 2 – Sukcesywne dostawy azotu ciekłego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć azot ciekły do jednostek Zamawiającego na terenie Katowic, Sosnowca, Bytomia i Zabrza zgodnie wykazem stanowiącym załącznik do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację przedmiotu zamówienia
z wykorzystaniem własnego dewera (specjalistycznego pojemnika) transportowego poprzez przelanie ciekłego azotu z pojemnika transportowego do zbiorników Zamawiającego,
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z możliwością jej wydłużenia do wyczerpania kwoty, na którą ją zawarto z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 12 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji umowy na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o 12 miesięcy licząc od upływu terminu, na który zawarto umowę.4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) dokumenty związane z użytkowaniem gazu, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa (np. certyfikaty, karty charakterystyki, specyfikacje, produktu, atesty produktu).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuo którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wzór stanowi załącznik nr 3).
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) dokumenty związane z użytkowaniem gazu, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa (np. certyfikaty, karty charakterystyki, specyfikacje, produktu, atesty produktu).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowyw sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zostały zawarte we wzorze Umowy, który stanowi załącznik do SWZ.
2) Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, są możliwe w przypadkach wskazanych we wzorze umowy.
3) Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, są możliwe ponadto w przypadkach określonych w art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Nie
Część 2 : Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu i azotu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- dostawy ciekłego azotu wraz dzierżawą zbiornika
- RZP/TP/117/24 Sukcesywne dostawy ciekłego helu i ciekłego azotu dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych
więcej: Hel »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.