Og³oszenie z dnia 2024-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00027832/01 - Wynik z dnia 2025-01-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LEONCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leoncin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 785 66 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@leoncin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5fc59f1a-02d6-491a-baa6-40257f7c7b69
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00638858
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00056944/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc59f1a-02d6-491a-baa6-40257f7c7b693.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 5.1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
5.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cy
a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± portalu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej gmina@leoncin.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt.
5.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (Epuap)
5.7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.2. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, tel: (22) 785-65-82/85, 785-66-00 , adres strony internetowej: www.leoncin1.nowoczesnyurzad.pl, adres e-mail: gmina@leoncin.pl, ug.leoncin@tlen.pl; Godziny otwarcia: Poniedzia³ek - Pi±tek 08:00 - 16:00
1.2.2. W Urzêdzie Gminy Leoncin zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres poczty elektronicznej: iod@leoncin.pl lub pisemnie (na adres administratora).
1.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
1.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
1.2.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
1.2.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.2.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.2.8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.2.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (³±cznie z kosztami transportu) oleju opa³owego o parametrach, nie gorszych od wymagañ podanych poni¿ej w ilo¶ci 120 000 litrów. Dostawa oleju opa³owego do kot³owni budynku Urzêdu Gminy w Leoncinie, Szko³y Podstawowej w Leoncinie, Szko³y Podstawowej w G³usku z siedzib± w Nowych Grochalach i Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w miejscowo¶ci Górki 67. Wykaz podmiotów, do których bêd± realizowane dostawy oraz na które nale¿y wystawiaæ faktury stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Zbiorniki do oleju opa³owego znajduj±ce siê w placówkach objêtych przetargiem posiadaj± tzw. wanny odbiorcze. Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowa³ do rozliczeñ pomiar w temperaturze rzeczywistej. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie wedle potrzeb Zamawiaj±cego.
4.2. Wymagania jako¶ciowe zamawianego oleju opa³owego:
• Warto¶æ opa³owa nie mniej ni¿ 42.600 kJ/kg
• Gêsto¶æ w temp. 15ºC nie wiêksza ni¿ 0,86 kg/dm³
• Zawarto¶æ siarki (wagowo max) 0,10 %
• Temperatura zap³onu min.56ºC
• Barwa czerwona
Pozosta³e parametry zgodne z Polsk± Norm± – PN-C-96024
4.3. Oferty dostawy oleju opa³owego o parametrach innych ni¿ dopuszczone powy¿ej bêd± traktowane jako nie zgodne z warunkami SWZ i zostan± w konsekwencji odrzucone.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
15.1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
L.P. Kryterium Waga
1 Cena (C) 60 %
2 Termin dostawy (TD) 20 %
3 Termin p³atno¶ci faktury (od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu) (TPF) 20 %
15.2. 1) w ramach kryterium 1 - „Cena” najwy¿sz± liczbê punktów (60) otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
cena brutto najni¿szej wa¿nej oferty
Liczba punktów oferty (C) = ---------------------------------------------- x 60% x100
cena brutto oferty ocenianej
W kryterium „Cena” ocena bêdzie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2) punktacja dla kryterium 2- „Termin dostawy (TD)” bêdzie nastêpuj±ca:
- do 24 godzin od zg³oszenia - 20 pkt.
- do 48 godzin od zg³oszenia - 5 pkt.
- powy¿ej 48 godzin - 0 pkt.
Uwaga! Maksymalny termin dostawy zamówienia wynosi 48 godz. od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego.
3) Punktacja dla kryterium 3 – „Termin p³atno¶ci faktury od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu (TPF)” bêdzie nastêpuj±ca:
- P³atno¶æ faktury 30 dni i wiêcej - 20 pkt.
- P³atno¶æ faktury 21 dni - 10 pkt.
- P³atno¶æ faktury 14 dni - 0 pkt.
Uwaga! Minimalny termin p³atno¶ci faktury wynosi 14 dni od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu.
15.3. Ze wszystkich ofert, które spe³niaj± warunki okre¶lone w SWZ wybrana zostanie oferta, która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powy¿sze kryteria uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród badanych ofert. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
15.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, który otrzyma najwiêksza ilo¶æ punktów obliczon± na podstawie wzoru:
Przyznana ilo¶æ punktów = C + TD + TPF
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (TD)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury (od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu) (TPF)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:9.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y aktualn± koncesjê lub równowa¿ne uprawnienie, od którego uzale¿nione jest prawo prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi,
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2018 r. poz.755 z pó¼n. zm.);
9.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
9.2.3. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje i do up³ywu terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ minimum dwie dostawy w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o warto¶ci brutto nie ni¿szej ni¿ 150 tys. z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
11.3.1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
11.3.2. za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
11.3.3. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
11.3.4. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
11.3.5. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 11.4. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
11.4.1. aktualn± koncesjê lub równowa¿ne uprawnienie, od którego uzale¿nione jest prawo prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
11.4.2. wykaz zrealizowanych dostaw wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadanych zdolno¶ci technicznych i zawodowych;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11.1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do SWZ.11.2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany w umowie mog± byæ dokonywane w przypadku:1) zmiany dotycz±cej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie roku obowi±zywania umowy,
2) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiaj±cego, jak
i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie maj± charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego).
2. Zmiany postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci,
o których mowa powy¿ej, odbywaæ siê bêd± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie
nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¶li przy ich
uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci,
których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych, w ilo¶ci 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych "Prz±¶nik" w Brenniku w roku 2025
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.