eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówSukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD CMENTARZY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850033576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6212789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.zygula@mzc.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja cmentarzami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef34d65-fad8-41cd-93da-bc3aba4d6004

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ef34d65-fad8-41cd-93da-bc3aba4d6004

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: d.zygula@mzc.tarnow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone
w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów
elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które
są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Miejskim Zarządzie
Cmentarzy w Tarnowie-przetarg
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia
27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”), niniejszym informujemy o zasadach przetwarzania danych
osobowych.
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Cmentarzy z siedzibą w Tarnowie pod adresem ul. Bernardyńska
24; 33-100 Tarnów.
2.W
przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących sposobu oraz zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych, a także
przysługujących Państwu uprawnień, można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisemnie, za pomocą poczty
tradycyjnej pisząc na adres: ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: iod@mzc.tarnow.pl.
3.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
−a
rt. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a podstawą
prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych
spoczywających na Zamawiającym;
−a
rt. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia umowy.
4.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp; oraz firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Administratora.
6.
Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych, w odniesieniu do Państwa
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
7.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8.W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do
danych osobowych Państwa dotyczących; prawo do ich sprostowania, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że
przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
9.
Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
10. Administrator danych nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które
polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy
lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZC.272-3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 roku” zgodnie z ich
poniższymi określeniami:
a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym,
poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z
drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnejbróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne
nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze
spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;
b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego. 2. Nazwy i kody
dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39296100-4 – Trumny
39296000-3 – Wyroby pogrzebowe
3. Parametry techniczne: 1) Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:
Wszystkie trumny muszą:
− być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać
dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o
grubości min. 5 cm;
Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.
− posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;
− posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym,
wykonany z plastiku lub metalu;
− posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym
lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
− posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
− posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;
− posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny
dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki
lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.
Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania,
przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych
muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek
zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.
Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego.
2) Wymiary zewnętrzne oraz waga trumny:
Standardowa trumna, sarkofag ma wymiary zewnętrzne:
− długość: 200 - 210 cm,
− szerokość: 60 -70 cm,
− wysokość: 50 - 60 cm.
Waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić do 60 kg. Waga trumny z drewna liściastego lub sosnowego dla
osoby dorosłej powinna wynosić do 45 kg.
1. trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno
trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, spód trumny ozdobiony zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt. 22
2. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko trumny profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z
wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki
szt. 22
3. trumna dębowa ośmiokąt - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny z ozdobnym warkoczem wokół wieka, na
wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, bez koronki
szt. 22
4. trumna dębowa ośmiokąt - kopuła - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem
Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną
na zewnątrz
szt. 22
5. trumna dębowa płaska łamana - wieko trumny podwyższone profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż
drewniany na całości wieka, a na nim krzyż metalizowany z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek
plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt. 22
6. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko profilowane schodzące się wzdłuż wieka w szpic, wieko nachodzące na dno
trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek metalizowanych , 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt. 22
7. trumna dębowa prosta przystosowana do wkładu metalowego - (wieko i spód trumny są podobnej wielkości), wieko
nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4
szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki
szt. 1
8. trumna dębowa łamana - wieko profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa
wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na
spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, bez
koronki, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię szt. 10
9. sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa
wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny
wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na
obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki
szt. 10
10. sarkofag dębowy prosty - wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa
wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na
spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, z
taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką
powierzchnię, bez koronki
szt. 10
11. trumna „tania” łamana - wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z
plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz.
szt. 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu
powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 14 niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka wykonania

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 roku” zgodnie z ich
poniższymi określeniami:
a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym,
poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z
drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnej
obróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne
nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze
spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;
b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39296100-4 – Trumny
39296000-3 – Wyroby pogrzebowe
3. Parametry techniczne: 1) Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:
Wszystkie trumny muszą:
− być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać
dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o
grubości min. 5 cm;
Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.
− posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;
− posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym,
wykonany z plastiku lub metalu;
− posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym
lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
− posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;
− posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;
− posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny
dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki
lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.
Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania,
przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych
muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek
zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.
Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego. Trumna do
pochowania dziecka ma być wykonana z drewna dębowego, o długości od 40 cm do 150 cm.
Trumna do ekshumacji ma być wykonana z drewna olcha lub topola, bejcowana, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, o
wymiarach zewnętrznych: długość od 60 cm do 205 cm, szerokość 30 cm lub 60 cm, wysokość 30 cm.
1. trumna do pochowania dziecka - dł. 40 cm - 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno
trumny, na
wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz – Zamawiający określi rozmiar przy składaniu zamówienia
szt. 8
2. trumna do pochowania dziecka - dł. 80 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,
na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt. 1
3. trumna do pochowania dziecka - dł. 120 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,
na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt. 1
4. trumna do pochowania dziecka - dł. 150 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,
na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz
szt.1
5. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, w kolorze białym, o wymiarach:
wysokość 150 cm, szerokość 50 cm, grubość 5 cm lub pal z drewna olchowego w kolorze białym, o wymiarach: wysokość
150 cm, grubość 5 cm – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia
szt. 5
6. trumna ekshumacyjna – wymiary: dł. 60 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna: olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 6
7. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 80 cm, szer. 30 cm wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz
wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych
szt. 6
8. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 100 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 6
9. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 120 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 9
10. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 10
11. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 180 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 15
12. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 205 cm, szer. 60 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek
plastikowych
szt. 10
13. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm,
szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech lub pal z drewna olchowego o wymiarach 200 cm i
grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia
szt. 71

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu
powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 14 niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka wykonania

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
W celu potwierdzenia spełniana przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub
zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez
jego złożeniem.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w
postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny
spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w
postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, minimum 2
dostawy trumien, sarkofagów i krzyży o wartości brutto min. 200 000,00 zł każda – Zamawiający wymaga załączenia
dowodów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw
ciągłych lub okresowych, tj. będących wciąż w realizacji na podstawie jednej umowy, zakres już wykonany do dnia
składania ofert musi opiewać na kwotę min. 200 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
(określonych przez Zamawiającego w ust. 6 niniejszego Rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp następujące
podmiotowe środki dowodowe:
1) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto) – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ
- oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie są podmiotowym środkiem dowodowym i stanowią tymczasowy
dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Ww.
oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniają kryterium oceny ofert - „Jakość i estetyka wykonania”,
Wykonawca dostarczy i zaprezentuje wzór oferowanego towaru – próbki:
Dla I części zamówienia – „Trumny, sarkofagi”:
• trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana
Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny ozdobiony
zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;
• sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa
wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny
wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na
obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki.
Dla II części zamówienia – „Trumny do pochowania dziecka, trumny ekshumacyjne, krzyże”:
• trumna do pochowania dziecka - dł. 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na
wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów
metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;
• trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,
wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek
plastikowych;
• krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm,
szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIV SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub
notariusz.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy
w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało
wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub
notariusz.
Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w
wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ust. 5 Rozdziału XIX niniejszej
SWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość
zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub
zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W przypadku wniesienia wadium
w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenia nadania przelewu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla I części zamówienia: 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100),
- dla II części zamówienia: 650,00 zł (słownie sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
2.
Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)
pieniądzu;
2)
gwarancjach bankowych;
3)
gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419, 1635).
3.
Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 16 grudnia 2024 r. o godz. 13:00.
4.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA numer: 81 1020 4955 0000 7902 0267 2970, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wadium – „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.”
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.
Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę e-Zamówienia – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź
wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z
ust. 15 pkt 3) niniejszego Rozdziału SWZ (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania
w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o
którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ust. 15 pkt 2) niniejszego Rozdziału SWZ) składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia –
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania
w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw
wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się aby
wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub
zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.