eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Program poprawy jakości kształcenia ogólnego w Koszalinie" (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości
kształcenia ogólnego w Koszalinie” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Miasto Koszalin - UM w Koszalinie na rzecz: 1) SP nr 3 w Koszalinie, 2) SP nr 4 w Koszalinie, 3) SP nr 6 w Koszalinie, 4) SP nr 7 w Koszalinie, 5) SP nr 10 w Koszalinie, 6) SP nr 17 w Koszalinie, 7) SP nr 18 w Koszalinie, 8) I LO w Koszalinie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330920802

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek Staromiejski

1.11.4.) Miejscowość: Koszalin

1.11.5.) Kod pocztowy: 75-007

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.11.9.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.koszalin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości
kształcenia ogólnego w Koszalinie” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e4382d-e4bf-48c7-90b3-e6e2008a0ba8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Program poprawy jakości kształcenia ogólnego w Koszalinie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 6.9 Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego na lata 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9e4382d-e4bf-48c7-90b3-e6e2008a0ba8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl, z zastrzeżeniem:
1) ppkt 1.2 w pkt 10 Rozdziału I SWZ;
2) ppkt 1 w pkt 14 Rozdziału I SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wyk składa ofertę za pośredn zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wyk. 2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zam publ (z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 13 SWZ, a sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 14 SWZ) odbywa się drogą elektr za pośredn: 2.1) „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”; maks rozmiar plików przesyłanych
za pośredn Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) lub 2.2) poczty elektr, na adres e-mail: anna.niedzialek@um.koszalin.pl; przy komunik za pośredn poczty elektr Zam lub Wyk na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości; w przypadku niepotwierdzenia ze strony Wyk odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zam uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do Wyk. 3) Wyk zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zam publ musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. Uwaga: Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji
postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dot treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postęp Wyk posługują się sygnaturą postęp, tj. BZP-9.271.1.36.2024.AN. 5) Min wymagania techniczne dot sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dot specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) W przypadku problemów techn i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia techn dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. 7) Ofertę, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, Podmiotowe środki dowodowe, w tym Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Przedmiotowe środki dowodowe, Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 307), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8) Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w ppkt 7, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie ww. art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunik elektr, o których mowa w ppkt 2. 9) Zam dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt., txt. 10) Maks łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250
MB. 11) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr opatrzonej kwalif podpisem elektr lub w postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Miasto Koszalin reprezentowana przez Prezydenta Miasta Koszalina – Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl;
2) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Mariusz Krasicki Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: iodo@um.koszalin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
___________________________________________________________________________________
* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: punkt 3.15.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.36.2024.AN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 576227,57 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 3
im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie, ul. Jabłoniowa 23, 75-679 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- komputerów przenośnych w liczbie 8 szt.
- drukarki w liczbie 1 szt.
- monitorów interaktywnych w liczbie 7 szt.
- projektorów w ilości 2 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 107190,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652120-7 - Projektory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie, ul. Podgórna 45, 75-321 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- drukarki w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1504,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 3, 75-736 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- komputera przenośnego typ I w liczbie 1 szt.
- tabletów multimedialnych w liczbie 2 szt.
- projektorów w liczbie 6 szt.
- monitorów interaktywnych w liczbie 2 szt.
- komputerów przenośnych typ II w liczbie 2 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 42133,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652120-7 - Projektory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 36, 75-712 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- monitora interaktywnego w liczbie 1 szt.
- tabletów multimedialnych w liczbie 8 szt.
- projektorów typ I w liczbie 2 szt.
- komputerów stacjonarnych w liczbie 3 zestawów
- komputerów przenośnych w liczbie 10 szt.
- routera w liczbie 1 szt.
- drukarki w liczbie 1 szt.
- projektora typ II w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 50375,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652120-7 - Projektory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie, ul. Fryderyka Chopina 42, 75-567 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- głośników Bluetooth w liczbie 2 szt.
- aparatów fotograficznych w liczbie 6 szt.
- tabletów multimedialnych w liczbie 10 szt.
- tabletów graficznych w liczbie 11 szt.
- komputerów przenośnych typ I w liczbie 1 szt.
- drukarki typ I w liczbie 1 szt.
- monitora w liczbie 1 szt.
- głośników w liczbie 1 zestaw
- wizualizera w liczbie 2 szt.
- komputerów przenośny typ II w liczbie 2 szt.
- monitorów interaktywnych w liczbie 2 szt.
- drukarki typ II w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 5 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 41941,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237450-8 - Tablety graficzne

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie, ul. Melchiora Wańkowicza 11, 75-445 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- tabletów dla uczniów w liczbie 10 szt.
- tabletów dla nauczycieli w liczbie 1 szt.
- komputerów przenośnych w liczbie 32 szt.
- szafy mobilnej do komputerów przenośnych w liczbie 2 szt.
- słuchawek w liczbie 32 szt.
- monitorów interaktywnych w liczbie 3 szt.
- urządzenia do transmisji danych cyfrowych w liczbie 1 zestaw
- drukarki w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 118954,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237450-8 - Tablety graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki, ul. Stanisława Staszica 6, 75-449 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- komputerów przenośnych w liczbie 32 szt.
- szafy mobilnej do komputerów przenośnych w liczbie 2 szt.
- monitora interaktywnego w liczbie 1 szt.
- drukarki w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 7 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 91213,86 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 75-070 Koszalin.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- komputerów stacjonarnych typ I w liczbie 17 zestawów
- komputerów stacjonarnych typ II w liczbie 2 szt.
- monitorów interaktywnych w liczbie 3 szt.
- drukarki w liczbie 1 szt.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 8 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 122913,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Cena (C) – 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%
3) Klauzula społeczna (S) – 5%

Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zadanie nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Koszalinie:
1.1) dla komputerów przenośnych
1.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
1.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
1.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
1.1.4) Deklaracja zgodności CE;
1.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;

2) Zadanie nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Koszalinie:
2.1) dla komputerów przenośnych typ I
2.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.1.4) Deklaracja zgodności CE;
2.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;
2.2) dla komputerów przenośnych typ II:
2.2.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.2.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.2.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
2.2.4) Deklaracja zgodności CE;
2.2.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny

3) Zadanie nr 4 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Koszalinie:
3.1) dla komputerów stacjonarnych:
3.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.1.4) Deklaracja zgodności CE komputera;
3.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny;
3.1.6) Deklaracja zgodności CE monitora;
3.1.7) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej monitor lub dokument równoważny;
3.2) dla komputerów przenośnych:
3.2.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.2.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.2.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
3.2.4) Deklaracja zgodności CE;
3.2.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;

4) Zadanie nr 5 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Koszalinie:
4.1) dla komputerów przenośnych typ I:
4.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.1.4) Deklaracja zgodności CE;
4.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny
4.2) dla komputerów przenośnych typ II
4.2.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.2.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.2.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
4.2.4) Deklaracja zgodności CE;
4.2.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny; (...)

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków c.d. powyższej treści znajduje się w pkt 5.11 poniżej (pkt II)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I.
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca lub może dokonać również notariusz. 4. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

II.
C.d. treści zawartej w pkt 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
(...) 5) Zadanie nr 6 – Dostawa pomocy dydaktycznych do SP nr 17 w Koszalinie:
5.1) dla komputerów przenośnych:
5.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
5.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
5.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
5.1.4) Deklaracja zgodności CE;
5.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;
6) Zadanie nr 7 – Dostawa pomocy dydaktycznych do SP nr 18 w Koszalinie:
6.1) dla komputerów przenośnych
6.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
6.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
6.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;
6.1.4) Deklaracja zgodności CE;
6.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny

7) Zadanie nr 8 – Dostawa pomocy dydaktycznych do I LO w Koszalinie:
7.1) dla komputerów stacjonarnych typ I:
7.1.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.1.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.1.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.1.4) Deklaracja zgodności CE komputera;
7.1.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny;
7.1.6) Deklaracja zgodności CE monitora;
7.1.7) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej monitor lub dokument równoważny;
7.2) Komputer stacjonarny typ II:
7.2.1) Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.2.2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.2.3) Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;
7.2.4) Deklaracja zgodności CE komputera;
7.2.5) Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują każdy samodzielnie brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I SWZ pkt 5.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale I SWZ pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Centrum pomocy” oraz w Rozdziale I SWZ w pkt 14.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pełna nazwa zamówienia:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości
kształcenia ogólnego w Koszalinie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 6.9 Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego na lata 2021-2027.

2.Dot. ppkt 1.11.1) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski w Koszalinie na rzecz:
1) Szkoły Podstawowej nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie,
2) Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie,
3) Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie,
4) Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie,
5) Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie,
6) Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie,
7) Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie,
8) I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie

3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
3) Zadanie nr 3: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
4) Zadanie nr 4: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
5) Zadanie nr 5: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
6) Zadanie nr 6: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
7) Zadanie nr 7: 30 dni od dnia zawarcia umowy;
8) Zadanie nr 8: 30 dni od dnia zawarcia umowy.

4. dot. SEKCJI VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY - Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.

5. Zamówienia zostały ujęte w planach postępowań:
1) dot. Zadania nr 1 -Szkoły Podstawowej nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00550275/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.
2) dot. Zadanie nr 2 - Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00547932/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.
3) dot. Zadania nr 3 - Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00554533/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.
4) dot. Zadania nr 4 - Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00550409/02/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.
5) dot. Zadania nr 5 - Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2023/BZP 00548939/03/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.2.
6) dot. Zadania nr 6 - Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00021583/03/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.2.
7) dot. Zadania nr 7 - Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00558905/02/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.
8) dot. Zadania nr 8 - I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00548525/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.