eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaOpr. PFU dla projektu "Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły - Rozbudowa systemu zarz. inf., systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opr. PFU dla projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – Rozbudowa systemu zarz. inf., systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/182634/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opr. PFU dla projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – Rozbudowa systemu zarz. inf., systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a23528-1da3-4bfe-b171-e3b1cdaa1da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049455/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Opracowanie PFU na potrzeby projektu – Rozbudowa systemu zarządzania informacją, systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – Rozbudowa systemu zarządzania informacją, systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile” ze środków UE z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na potrzeby realizacji projektu „Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły – Rozbudowa systemu zarządzania informacją, systemu szybkiego reagowania i kryzysowego, budowa centrum smart city w Pile”.
2. Program funkcjonalno-użytkowy musi obejmować:
1) Reorganizację sieci światłowodowej,
2) Podłączenie 6 nowych punktów kamerowych,
3) Adaptacja pomieszczenia w budynku przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 na potrzeby serwerowni Centrum Smart City,
4) Adaptacja budynku przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 na potrzeby funkcjonowania Centrum Smart City (dalej jako: CSC).
3. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami;
2) Przygotowanie wstępnej karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z załącznikami i analizami niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko;
3) Sporządzenie wszystkich branżowych specyfikacji technicznych (ST) wraz z szacunkiem kosztów dla zadania inwestycyjnego (określenie wartości zamówienia do dalszego postępowania zakupowego na wykonanie robót budowlanych wraz z projektem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EF COLSUNTANCY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473246269

7.3.3) Ulica: ul. Pszeniczna 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.