Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00604570/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rościszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej, 1
1.5.2.) Miejscowość: Rościszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: (24)2764076
1.5.8.) Numer faksu: (24)2764201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rosciszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b0baae-b92e-4696-ada5-cc70d15a0724
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRGKB.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252314,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 800.000,00 zł z przeznaczeniem na:
- pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości: 500.000,00 zł
- spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów: 300.000,00 zł.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia
a. Rodzaj waluty: PLN.
b. Kwota kredytu: 800.000 zł, słownie: osiemset tysięcy złotych.
c. Okres kredytowania: grudzień 2024 (udzielenie kredytu) – 30 grudnia 2034 (spłata odsetek i kredytu)
d. Przeznaczenie kredytu: pokrycie deficytu gminy oraz spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
e. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową.
f. Terminy spłaty kredytu: 36 rat w następujących terminach i kwotach:
Rok 2025 – bez spłaty
Rok 2026 – 50.000,00 zł
• I rata 31.03.2026 r. – 12.500,00 zł
• II rata 30.06.2026 r. – 12.500,00 zł
• II rata 30.09.2026 r. – 12.500,00 zł
• IV rata 30.12.2026 r. – 12.500,00 zł
Rok 2027 – 25.000,00 zł
• I rata 31.03.2027 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.06.2027 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.09.2027 r. – 6.250,00 zł
• IV rata 30.12.2027 r. – 6.250,00 zł
Rok 2028 – 25.000,00 zł
• I rata 31.03.2028 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.06.2028 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.09.2028 r. – 6.250,00 zł
• IV rata 30.12.2028 r. – 6.250,00 zł
Rok 2029 – 25.000,00 zł
• I rata 31.03.2029 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.06.2029 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.09.2029 r. – 6.250,00 zł
• IV rata 30.12.2029 r. – 6.250,00 zł
Rok 2030 – 25.000,00 zł
• I rata 31.03.2030 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.06.2030 r. – 6.250,00 zł
• II rata 30.09.2030 r. – 6.250,00 zł
• IV rata 30.12.2030 r. – 6.250,00 zł
Rok 2031 – 100.000,00 zł
• I rata 31.03.2031 r. – 25.000,00 zł
• II rata 30.06.2031 r. – 25.000,00 zł
• II rata 30.09.2031 r. – 25.000,00 zł
• IV rata 30.12.2031 r. – 25.000,00 zł
Rok 2032 – 175.000,00 zł
• I rata 31.03.2032 r. – 43.750,00 zł
• II rata 30.06.2032 r. – 43.750,00 zł
• II rata 30.09.2032 r. – 43.750,00 zł
• IV rata 30.12.2032 r. – 43.750,00 zł
Rok 2033 – 175.000,00 zł
• I rata 31.03.2033 r. – 43.750,00 zł
• II rata 30.06.2033 r. – 43.750,00 zł
• II rata 30.09.2033 r. – 43.750,00 zł
• IV rata 30.12.2033 r. – 43.750,00 zł
Rok 2034 – 200.000,00 zł
• I rata 31.03.2034 r. – 50.000,00 zł
• II rata 30.06.2034 r. – 50.000,00 zł
• II rata 30.09.2034 r. – 50.000,00 zł
• IV rata 30.12.2034 r. – 50.000,00 zł
g. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
h. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy.
i. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 14.11.2024 r. przyjmując jednorazowe uruchomienie kredytu w dniu 04.12.2024 r.
j. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat.
k. Zamawiający pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu.
l. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu.
m. Środki finansowe postawione do dyspozycji po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366893,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366893,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366893,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Starej Białej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741072031
7.3.3) Ulica: Bankowa 1
7.3.4) Miejscowość: Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W STAREJ BIAŁEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W STAREJ BIAŁEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366893,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2034-12-30INNE PRZETARGI ROŚCISZEWO
- Dostawa oleju opałowego w roku 2025
- Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej w szkołach na terenie Gminy Rościszewo oraz Zespole Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Rościszewie
więcej: przetargi ROŚCISZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.