eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ro¶ciszewoDostawa oleju opa³owego w roku 2025



Og³oszenie z dnia 2024-12-12

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ro¶ciszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015900

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej, 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ro¶ciszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: (24)2764076

1.5.8.) Numer faksu: (24)2764201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rosciszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rosciszewo.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego w roku 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39c5fe30-ff0d-42ff-a746-b51cd1f725a3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00648657

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego w roku 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiaj±cym a wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê za po¶rednictwem platformy „JOSEPHINE”. pod adresem https://josephina.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest pod numerem referencyjnym sprawy: RRGKB.271.13.2024 Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z zamawiaj±cym powo³ywaæ siê na wskazany numer referencyjny.
2. Komunikacja miedzy zamawiaj±cym a wykonawcami prowadzona jest w jêzyku polskim.
3. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postêpowanie o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Pzp, prowadzi siê pisemnie.
4. Nie udziela siê ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiaj±cego pytania.
5. Wykonawca pobieraj±cy wersjê elektroniczn± SWZ z Platformy, zobowi±zany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego zosta³a pobrana, gdy¿ zamieszczane tam s± wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania.
6. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± SWZ, a tre¶ci± udzielonych odpowiedzi jako obowi±zuj±c± nale¿y przyj±æ tre¶æ pisma zawieraj±cego pó¼niejsze o¶wiadczenie Zamawiaj±cego.
7. Wykonawca sk³adaj±c swoj± ofertê, o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z instrukcj± u¿ytkowania platformy.
8. warunki korzystania z platformy JOSEPHINE oraz sposób dokonania rejestracji przez wykonawcê zawiera rozdzia³ XVIII SWZ
9. Wymagania techniczne
9.1. Twój komputer musi byæ pod³±czony do Internetu. Dla sprawnego udzia³u w systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego sk³adania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych nale¿y zainstalowaæ jedn± z przegl±darek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wy¿sz± (https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome), Microsoft Edge
(https://www.microsoft.com/edge) lub Internet Explorer wersjê 11.0 i wy¿sz± https://microsoft.com/).
9.2. Konieczne jest w³±czenie obs³ugi javascript i plików cookie w przegl±darce. Instrukcjê w jaki sposób w³±czyæ obs³ugê plików cookie w przegl±darce internetowej mo¿na znale¼æ pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Mo¿esz równie¿ wykonaæ test przegl±darki, który znajduje siê w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.
9.3. W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadaæ wa¿ny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spe³niaj±cym wymagania rozporz±dzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów pañstwowych. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym
certyfikacie s± wystawiane przez kwalifikowanych dostawców us³ug w poszczególnych pañstwach cz³onkowskich UE.
9.4. Wykonawca ma w ¶rodowisku oprogramowania JOSEPHINE mo¿liwo¶æ dodaæ do swoich wiadomo¶ci dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej ca³kowita maksymalna objêto¶æ danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielko¶æ oznacza ca³kowit± objêto¶æ danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ro¶ciszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Ro¶ciszewo, tel.: (24)2764011, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ro¶ciszewo jest Pani El¿bieta Zieliñska tel.: (24)276401 wew. 33, e-mail:
iodo.rosciszewo@wp.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
8.1. dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
8.2. w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
1.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
1.3. na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRGKB.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest „Dostawa oleju opa³owego w roku 2024”:
1.1. Dostawa lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci ok. 70 000 litrów do nastêpuj±cych obiektów:
a. Urz±d Gminy w Ro¶ciszewie – 15 000 litrów
b. Gminny Dom Kultury w Ro¶ciszewie – 15 000 litrów
c. Szko³a Podstawowa w Ro¶ciszewie – 25 000 litrów
d. Szko³a Podstawowa w £ukomie 15 000 litrów
W/w zapotrzebowanie na olej zosta³o okre¶lone na podstawie zu¿ycia w poprzednim sezonie grzewczym. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia ( mniej lub bardziej mro¼na zima).
1.2. Olej musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wed³ug obowi±zuj±cej normy PN-C-96024:2020-12 gatunek L1 oraz rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) i charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
a. Warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
b. Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 % m/m
c. Pozosta³o¶æ po spalaniu nie wiêksza ni¿ 0,01 % m/m
d. Zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,10% m/m
e. Zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/m3
f. Gêsto¶æ w temperaturze 150C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3
g. Temperatura zap³onu nie mniejsza ni¿ 560C
h. Temperatura p³yniêcia nie ni¿sza ni¿ -200C
i. Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 200C nie wiêksza ni¿ 6 mm2/s
2. Dostawy bêd± realizowane na pisemne lub telefoniczne zg³oszenie Zamawiaj±cego, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w terminie do 48 godzin od chwili zg³oszenia,
3. Wykonawca dostarczy zamawiany olej w³asnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna byæ wyposa¿ona w uk³ad dystrybucyjny z pomp± za³adowcz± oraz legalizowanym przep³ywomierzem (na ¿±danie Zamawiaj±cego dokumenty legalizacyjne do wgl±du). Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowi±zani s± posiadaæ wszelkie wymagane prawem zezwolenia i ¶wiadectwa. Cysterny musz± byæ odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz musz± posiadaæ wa¿ne badania techniczne. Na ka¿dym etapie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie móg³ ¿±daæ przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia kierowcy oraz dokumenty odno¶nie stanu technicznego pojazdu.
4. Do ka¿dej faktury wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ ¶wiadectwo jako¶ci oraz kserokopiê dokumentu o wysoko¶ci ceny zakupu danej partii oleju z rafinerii z okre¶leniem jego typu, obowi±zuj±cej w dniu dostawy
5. Wykonawca gwarantuje jako¶æ sprzedawanego oleju, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i wymaganiami wymienionymi w SWZ. W przypadku powstania uzasadnionych w±tpliwo¶ci dotycz±cych jako¶ci paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badañ Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliw± partiê materia³ów i pokryje koszty zleconych badañ. Ponadto Wykonawca bêdzie zobowi±zany do odebrania na w³asny koszt wadliwej partii.
6. W przypadku awarii urz±dzenia grzewczego Zamawiaj±cego spowodowanego wadliw± jako¶ci dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badañ Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badañ oraz naprawy uszkodzonych urz±dzeñ.
7. Warunki dostawy:
8. Dostawy mog± byæ ³±czone dla kilku obiektów.
9. Dostarczona ilo¶æ paliwa bêdzie fakturowana w temperaturze referencyjnej 150C

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert zawiera ROZDZIALE XXV SWZ, z podaniem wag tych kryteriów i sposób oceny

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;
1.2. spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w powy¿szym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w powy¿szym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1.2.4.1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy– w tym okresie a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych ¿e wykonuje us³ugi dotycz±ce dostawy oleju opa³owego, w tym zrealizowali, co najmniej jedn± dostawê nie mniejsze ni¿ 50000 litrów ka¿da z nich wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, , a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
1.2.4.2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada narzêdzia, wyposa¿enie zak³adu lub urz±dzenia techniczne, którymi bêdzie realizowane zamówienie, przy czym warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum 2 samochodami którymi bêd± wykonywane dostawy a samochody te posiadaj± ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ dystrybucyjnych oraz co najmniej jeden samochód posiada 20 metrowy w±¿ wlewowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 3 do SWZ.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
1.2. O¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania na dzieñ sk³adania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.3. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby Wykonawca, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiaj±cego, do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
2.1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2.2. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; – zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 2 do SWZ.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. O¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu na dzieñ sk³adania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.3. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby Wykonawca, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunku udzia³u w postepowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Wykonawca którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiaj±cego, do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia w postaci:
2.1. odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. (Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki)
2.2. wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. (Wykonawca wyka¿e ¿e zrealizowa³ co najmniej jedn± dostawê nie mniejsz± ni¿ 50000 litrów ka¿da z nich w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia) – za³±cznik nr 5 do SIWZ
2.3. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. (Wykonawca wyka¿e ¿e posiada co najmniej dwa samochody którymi bêdzie realizowa³ dostawê posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ dystrybucyjnych oraz co najmniej jeden posiada 20 m w±¿ wlewowy) – Za³±cznik nr 6 do SIWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przedmiotowym postepowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Oferta musi zawieraæ:
3.1. wype³niony formularz ofertowy – wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ;
3.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia – wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ;
3.3. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – wed³ug za³. nr 3 do SWZ;
3.4. zobowi±zanie podmiotu (je¿eli dotyczy) – wed³ug za³±cznika nr 8;
3.5. pe³nomocnictwo – je¶li jest wymagane;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy nie mo¿e wymagaæ od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
4. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
5. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z wybranym wykonawc± zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê drog± elektroniczn± w rozumieniu przepisów ustawy Pzp i wprowadza j± do oprogramowania JOSEPHINE, które znajduje siê pod adresem: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.