Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W CHRZANOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Henryka 23
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326494090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chrzanow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71f16fe7-5ca8-4d53-8185-612965ee13fd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f16fe7-5ca8-4d53-8185-612965ee13fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217439/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowiei
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.261.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Chrzanowie oraz na terenach przyległych do tychże budynków na okres 12 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług, nie wcześniej jednak niż od 1 stycznia 2025 r. w następujących lokalizacjach:
1.1. OBIEKT A: Sąd Rejonowy w Chrzanowie, Aleja Henryka 23, 32-500 Chrzanów; 1.2. OBIEKT B: Sąd Rejonowy w Chrzanowie, ul. Sądowa 7, 32-500 Chrzanów; 1.3. OBIEKT C: Sąd Rejonowy w Chrzanowie, ul. Grunwaldzka 6, 32-500 Chrzanów;
1.4. OBIEKT D: pomieszczenie o powierzchni 320 m2 zlokalizowane poza siedzibą Sądu (w odległości około 8 km od budynków Sądu) wynajmowane przez Zamawiającego na archiwum zakładowe. Adres zostanie podany Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień:
90910000-9 – usługi sprzątania
90911200-8 – usługi sprzątania budynków
90911300-9 – usługi czyszczenia okien
90919200-4 – usługi sprzątania biur
90919100-3 – usługa czyszczenia urządzeń biurowych
90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 – usługi sprzątania parkingów
90620000-9 – usługi odśnieżania
77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 – usługi odchwaszczania
90921000-9 – usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący wielkość, zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zmniejszenia zakresu wielkości przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację ze świadczenia usług w następującej lokalizacji: Obiekt D – pomieszczenie wynajmowane przez Zamawiającego na archiwum zakładowe o powierzchni 320 m2, w przypadku ustania stosunku najmu, oraz utwardzonego terenu dzierżawionego jako parking za Obiektem B, w przypadku rozwiązania stosunku dzierżawy, co skutkowałoby ograniczeniem wykonywanych usług proporcjonalnie do całości usług wyliczonych dla danej lokalizacji na czas trwania umowy.
Opisane powyżej ograniczenie wielkości przedmiotu zamówienia może spowodować zmniejszenie wartości umowy wskazanej w §2 ust. 1 i 2 załącznika nr 8 – Wzór umowy, co nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
5. Niewykonanie przez Zamawiającego Umowy w zakresie zmniejszenia opisanego w pkt. 4 powyżej w całości lub w części nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku faktycznych potrzeb Zamawiającego, tj. wystąpienia faktycznych zmian.
6. W przypadku chęci skorzystania z prawa opcji zmniejszenia przewidywanej wielkości przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 4 Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu informacji o konieczności wprowadzenia zmiany polegającej na rozwiązaniu stosunku najmu lub dzierżawy.
7. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie tej części zamówienia podwykonawcy, przyjmując do realizacji zamówienie zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. Poz. 878 i 1222, z późn. zm.) osoby do realizacji zamówienia, które będą wykonywały czynności przewidziane dla świadczenia usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Chrzanowie oraz na terenach przyległych do tychże budynków, zgodnie z harmonogramem opisanym w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
8. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 7 powyżej powinno trwać w całym okresie wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną na umowę o pracę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce na podstawie umowy o pracę innej osoby, do czasu zakończenia realizacji zamówienia.
9. Sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań szczegółowo określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez osoby niekarane, a także wobec których nie toczy się postępowanie karne o przestępstwo umyślne lub karno-skarbowe o wykroczenie lub przestępstwo umyślne lub w sprawie o wykroczenie umyślne. Weryfikacja czy osoby spełniają powyższy wymóg jest obowiązkiem Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w ostatnim dniu roboczym przed datą rozpoczęcia świadczenia usług wykazu tych osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do wzoru umowy. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga załączenia załącznika nr 2a do wzoru umowy.
11. Zamawiający wymaga, aby osoby sprzątające oraz sprawujące nadzór posiadały znajomość przepisów ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.), ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. Weryfikacja czy osoby spełniają powyższy wymóg jest obowiązkiem Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2a do umowy.
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301874,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409429,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301874,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOENERGIA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542688479
7.3.3) Ulica: NIEMODLIŃSKA 87
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-864
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301874,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zakup i instalacja 9 zarządzalnych switch-y Gigabit-Ethernet dla Gminy Chrzanów w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i instalacja 10 zasilaczy awaryjnych UPS o mocy 3kVA dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie switch-a szkieletowego w porty światłowodowe dla Gminy Chrzanów, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
- Rozbudowa ul. Dworskiej wraz z częścią ul. Kasztanowej.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- "Świadczenie usług w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysokościach w obiekcie Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.