Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563604/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietów artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 261 88 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.propublico.pl/strona.aspx?zam=rckikkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietów artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4b4b65-2abc-44cd-8e62-8f33ca3eb70a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080605/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów spożywczych (m.in. cukier, kawa, czekolada)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-27-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 663000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175159,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 9 000 pakietów artykułów spożywczych składających się z:- masło orzechowe - po 1 szt.
- ciasteczka zbożowe - po 1 szt.
Kaloryczność (1 pakietu) nie może być niższa niż 4 200 kcal.
Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące m.in. rodzaju asortymentu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zmówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15332261-1 - Masło orzechowe
4.5.5.) Wartość części: 135418 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 9 000 pakietów artykułów spożywczych składających się z:- czekolady mlecznej twardej
Kaloryczność (1 pakietu) nie może być niższa niż 500 kcal.
Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące m.in. rodzaju asortymentu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zmówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842100-3 - Czekolada
4.5.5.) Wartość części: 39741 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129937,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202702,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129937,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sante sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241006610
7.3.3) Ulica: Jagiellońska
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129937 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32545,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45940,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32545,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avingo - Sterliński Patryk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251578116
7.3.3) Ulica: Owocowa
7.3.4) Miejscowość: Dosin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32545 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Cement ogniotrwały o zawartości Al2O3 min. 50% i zawartości Fe2O3 max 2,5% w ilości do 96 ton
- Dostawa urządzeń dla archiwizacji i zasilania szpitalnej bazy EDM cyfrową wersją dokumentacji medycznej
- Dostawa zautomatyzowanego urządzenia do spopielania próbek organicznych na potrzeby oznaczania radioizotopu węgla 14C metodą ciekłej scyntylacji dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - ICIMB
- Usługa obsługi logistycznej, zapewnienie i zorganizowanie udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych lub egzaminów prowadzonych przez UJ CM w Krakowie.
- dostawa gazów technicznych dla wszystkich jednostek AGH - DE-dzp.272-006/25
- "Sukcesywne usługi drukowania i dostaw w okresie styczeń - sierpień 2025 roku dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie"-
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Bursy nr 6
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- TP.D.LN NŻ.74.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie z podziałem na 6 części
więcej: Masło orzechowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.